U smaragdnoj dvorani hotela Esplanade otkriven skriveni dijamant – večer koju je ispunila ljubav
U prestižnoj atmosferi hotela Esplanade, uoči Valentinovu, okupilo se više od 100 uspješnih žena iz regije uživajući u nezaboravnom događaju koji slavi njihovu snagu i jedinstvenost.
Sinoć, uoči Valentinovu, u nezaboravnoj se atmosferi luksuznog hotela Esplanade okupilo preko 100 utjecajnih žena iz regije stvarajući spektakularnu večer ispunjenu elegancijom i ekskluzivnosti.
Gosti su da bi došli do svog sjedala prvo morali proći kroz Experience zonu brenda Catrice u kojoj je predstavio svojih novih 6 kozmetičkih proizvoda. Ovaj je prostor izgledao poput smaragdnog tunela koji vas vodi u mjesto čarolije, ljubavi i jedinstvenosti – tu je riječ o pravoj ljubavnoj bajci.
100 žena slavilo Valentinovo u hotelu Esplanade
Organizator posebnog događaja, kreativna agencija Abrienne, okupila je uspješne žene, poduzetnice, sportašice i majke koje su svojim primjerom podigle svijest o važnosti otkrivanja unutarnje snage koja je poput dijamanta – neprobojna, jedinstvena i nezamjenjiva.
Event In Love With Yourself moderirala je uspješna hrvatska voditeljica Iva Šarić, a prisutni su bili novinari, poduzetnici, kreatori digitalnog sadržaja i utjecajni profesionalci koje je kroz večer zabavljao glazbeni virtuoz DJ Matheew Bee.
Svi prisutni imali su priliku uživati u gastronomskom spektaklu koji je pripremila nagrađivana chefica Ana Grgić, a za slatki kutak pobrinuo se tim vrhunskih slastičara Meet Mia.
Dress code bio je black tie, što se savršeno odražavalo u elegantnim kombinacijama gostiju i jednostavnom, ali sofisticiranom uređenju Esplanadine dvorane.
Goste je zaintrigirala maskirana plesačica u čijim se rukama nalazila nagrada, koju je omogućio draguljar Dodić. Kako bi osvojili jedinstvenu nagradu sudionici su morali osmisliti najkreativniji sadržaj večeri za društvene mreže i podijeliti uz oznaku Abrienne agencije.
O čemu je tu točno bila riječ nešto je bezvremensko, svjetlucavo i ono što simbolizirala jedinstvenost i ljubav. Nagradu, simbol ljubavi, odnosno, dijamanti prsten, osvojila je splitska pjevačica Albina Grčić.
Albina je goste u Esplanadi iznenadila i dvjema izvedbama pjesama Diamonds i Shallow u kojoj joj se na pozornici pridružio i Marco Cuccurin. Ovoj izuzetnoj izvedbi, koja je ostavila bez teksta, gosti su aplaudirali bez zadrške, a ovaj je duo svojom emocijom kroz pjesmu ponovo istaknuo izuzetno vrijednu poruku večeri – volite i cijenite svoj unutarnji dijamant, on je ono najvrjednije što imate.
Važnost i ekskluzivnost ovog In Love With Yourself eventa potvrdili su i partneri koji su pridonijeli organizaciji.
Omiljen ženski beauty brend Catrice, drogerijski predvodnik u svijetu kozmetike. Catrice, poznat po svojoj vrhunskoj kvaliteti i inovativnim formulama, ovom je prilikom predstavio novi Diamond Haze Highlighter – višenamjenski proizvod koji se može koristiti na obrazima, kapcima, usnama ili tijelu.
Predvodnik u proizvodnji proizvoda za njegu i ljepotu, STYLPRO, predstavio je svoje Mirror Go & Glow ogledalo za šminkanje, a goste je iznenadio i slovenski brend KAI čiji jestivi Sea Moss gel podiže energiju u trenu i vraća vas na put prema prirodnom i zdravom životu zamjenjujući sve vitaminske suplemente koji se inače koriste.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.