U smaragdnoj dvorani hotela Esplanade otkriven skriveni dijamant – večer koju je ispunila ljubav
U prestižnoj atmosferi hotela Esplanade, uoči Valentinovu, okupilo se više od 100 uspješnih žena iz regije uživajući u nezaboravnom događaju koji slavi njihovu snagu i jedinstvenost.
Sinoć, uoči Valentinovu, u nezaboravnoj se atmosferi luksuznog hotela Esplanade okupilo preko 100 utjecajnih žena iz regije stvarajući spektakularnu večer ispunjenu elegancijom i ekskluzivnosti.
Gosti su da bi došli do svog sjedala prvo morali proći kroz Experience zonu brenda Catrice u kojoj je predstavio svojih novih 6 kozmetičkih proizvoda. Ovaj je prostor izgledao poput smaragdnog tunela koji vas vodi u mjesto čarolije, ljubavi i jedinstvenosti – tu je riječ o pravoj ljubavnoj bajci.
Organizator posebnog događaja, kreativna agencija Abrienne, okupila je uspješne žene, poduzetnice, sportašice i majke koje su svojim primjerom podigle svijest o važnosti otkrivanja unutarnje snage koja je poput dijamanta – neprobojna, jedinstvena i nezamjenjiva.
Event In Love With Yourself moderirala je uspješna hrvatska voditeljica Iva Šarić, a prisutni su bili novinari, poduzetnici, kreatori digitalnog sadržaja i utjecajni profesionalci koje je kroz večer zabavljao glazbeni virtuoz DJ Matheew Bee.
Svi prisutni imali su priliku uživati u gastronomskom spektaklu koji je pripremila nagrađivana chefica Ana Grgić, a za slatki kutak pobrinuo se tim vrhunskih slastičara Meet Mia.
Dress code bio je black tie, što se savršeno odražavalo u elegantnim kombinacijama gostiju i jednostavnom, ali sofisticiranom uređenju Esplanadine dvorane.
Goste je zaintrigirala maskirana plesačica u čijim se rukama nalazila nagrada, koju je omogućio draguljar Dodić. Kako bi osvojili jedinstvenu nagradu sudionici su morali osmisliti najkreativniji sadržaj večeri za društvene mreže i podijeliti uz oznaku Abrienne agencije.
O čemu je tu točno bila riječ nešto je bezvremensko, svjetlucavo i ono što simbolizirala jedinstvenost i ljubav. Nagradu, simbol ljubavi, odnosno, dijamanti prsten, osvojila je splitska pjevačica Albina Grčić.
Albina je goste u Esplanadi iznenadila i dvjema izvedbama pjesama Diamonds i Shallow u kojoj joj se na pozornici pridružio i Marco Cuccurin. Ovoj izuzetnoj izvedbi, koja je ostavila bez teksta, gosti su aplaudirali bez zadrške, a ovaj je duo svojom emocijom kroz pjesmu ponovo istaknuo izuzetno vrijednu poruku večeri – volite i cijenite svoj unutarnji dijamant, on je ono najvrjednije što imate.
Važnost i ekskluzivnost ovog In Love With Yourself eventa potvrdili su i partneri koji su pridonijeli organizaciji.
Omiljen ženski beauty brend Catrice, drogerijski predvodnik u svijetu kozmetike. Catrice, poznat po svojoj vrhunskoj kvaliteti i inovativnim formulama, ovom je prilikom predstavio novi Diamond Haze Highlighter – višenamjenski proizvod koji se može koristiti na obrazima, kapcima, usnama ili tijelu.
Predvodnik u proizvodnji proizvoda za njegu i ljepotu, STYLPRO, predstavio je svoje Mirror Go & Glow ogledalo za šminkanje, a goste je iznenadio i slovenski brend KAI čiji jestivi Sea Moss gel podiže energiju u trenu i vraća vas na put prema prirodnom i zdravom životu zamjenjujući sve vitaminske suplemente koji se inače koriste.
Popularni bend Gazde prisjetio se svojih skromnih početaka i najavio novi album, a kroz razgovor su otkrili brojne anegdote iz svoje tri desetljeća duge karijere.
Tražite savršeno mjesto za obiteljski vikend u Zagrebu? Ne tražite dalje! Z Centar, smješten u srcu zapadnog dijela grada, postao je omiljena destinacija za obitelji i posjetitelje svih generacija.
Tradicionalna godišnja gala večera hrvatskih građevinara i ove je godine nadmašila sva očekivanja odazivom sudionika i prikupljenim sredstvima za humanitarni cilj.
Usne i koža obožavaju Melem, a još kad njegova poznata, hranjiva tekstura “probudi” jedinstveni ružičasti ton – nastaje ljepota inspirirana iluzijom! Novi Melem Illusionist ima prepoznatljivu teksturu i u trenu zaglađuje, oporavlja i štiti usne od isušivanja. No, to nije sve! Ovaj naoko neutralni balzam „budi“ nježan do jarko ružičasti ton, ovisno o pH-u kože. Ljepota koja se razvija na usnama i obrazima osvježava te svakom licu daje poseban, unikatan izgled – jer svaka koža ima sebi svojstven pH. Prepustite se iluziji koja će otkriti ljepotu, doslovno – s vašim potpisom.
Druga sezona ove hit serije donosi 10 novih epizoda u trajanju od 26 minuta,a snimanje serije trajat će gotovo dva mjeseca na brojnim zagrebačkim lokacijama.
Vokalni virtuoz koji je oduševio gledatelje predsjedničke inauguracije. Ljubomir Hlobik po drugi put bio je u ulozi voditelja inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske.
Glazbena scena ove godine svjedoči nečemu posebnom – nastupu koji će, prema riječima izvođača, biti prava oluja emocija, energije i vizualnog spektakla. S pjesmom "Južina", koja je već svojim spotom osvojila publiku, naš sugovornik sprema nastup na Dori koji neće ostaviti nikoga ravnodušnim.