Hrvatski dizajner interijera Ivan Mihovec, osnivač IMM DESIGN STUDIJA, osvojio je prestižnu nagradu German Design Award 2025 za izvanredan dizajn Ville Cvita u Selinama.
Ova nagrada, koju dodjeljuje Njemačko vijeće za dizajn (German Design Council), jedno je od najcjenjenijih međunarodnih priznanja u svijetu dizajna i arhitekture.
Ivan Mihovec dobio je iznimno uglednu njemačku nagradu za dizajn
Villa Cvita u Selinama predstavlja savršenu harmoniju između prirodnog okruženja, funkcionalnosti i estetike. Inspiriran lokalnim krajolikom, Mihovec je dizajnirao prostor koji se savršeno uklapa u mediteranski ambijent, koristeći prirodne materijale, zemljane tonove i autohtonu vegetaciju. Fasada kombinira tople nijanse s letvičastim oblogama koje imitiraju drvo, dok interijer obiluje pažljivo odabranim detaljima, poput ručno izrađenih tapiserija i unikatnih rasvjetnih tijela inspiriranih tradicionalnim ribarskim mrežama.
Ivan Mihovec.
„Ova nagrada dokaz je da ono što radimo ima vrijednost i prepoznato je na međunarodnoj razini. Velika je čast primiti priznanje od struke, a ono je ujedno i motivacija za daljnje stvaranje. Zahvaljujem svom timu i klijentima koji su mi dali povjerenje i slobodu u ovom projektu. Iznimno sam sretan da smo osim Ville Cvite u utrci i za druge nagrade kroz nove projekte te razvijamo inovativne ideje koje nas pokreću naprijed!“- izjavio je Ivan Mihovec povodom osvajanja nagrade.
German Design Award dodjeljuje se inovativnim i estetski vrijednim ostvarenjima
Nagrada German Design Award dodjeljuje se najistaknutijim dizajnerskim ostvarenjima koja predstavljaju inovaciju, visoku estetsku vrijednost i funkcionalnost. Mihovčeva Villa Cvita prepoznata je u kategoriji Excellent Architecture – Interior Architecture, čime se dodatno potvrđuje kvaliteta njegovog rada i doprinos suvremenom dizajnu.
„Sama ideja od početka je bila kuću kroz eksterijer stopiti s okolinom. Tu sam uporebljavao tople tonove prljavo bijele nijanse na fasadi, sa letvičastim oblogama koje imitiraju drvo. Keramiku koja imitira sirovi kamen, te biljem koje je karakteristično za podneblje u kojem se kuća nalazi, drveća masline, lavanda i palme. U interijeru se nastavila ta kombinacija toplijih tonova, sa nekoliko jako zanimljivih elemenata. Tako su mi inspiracija za visilice iznad blagovanskog stola bile vrše, keramika na podovima u kupaonici jako podsjeća na kamene ploče na Kalelargi.“ – pojasnio je Ivan Mihovec te dodao: „Zid na stubištu krasi tapiserija sa motivom grane masline koju sam sam dizajnirao a izradila ju je tvrtka REGALERIJA iz Zaboka. Vizija je bila od starta kroz sobe provući tapete s motivom koraljnom grebena. Svoju ideju i smjernice uputio sam tvrtki STUDIJO WALLART, koji su na kraju i tu tapetu dizajnirali te proizveli za ovaj projekt. Jako su zanimljivi i umjetnički radovi mlade odlične umjetnice Jane Topić. Imao sam viziju umjesto klasičnih slika, prikazati velebit na jedan drugačiji način. Došao sam na ideju da to prikažemo masom od gipsa, koje je Jana izvela savršeno.“
Osim ovog uspjeha, Ivan Mihovec nastavlja s ambicioznim projektima, uključujući dizajn novih interijera i razvoj unikatnih komada namještaja. U 2025. godini planira otvoriti showroom ekskluzivnih talijanskih brendova namještaja u centru Zagreba, u suradnji s poslovnim partnerom Josipom Zekićem, osnivačem tvrtke ZEKITCH iz Zadra.
Ivan Mihovec svojim radom ne samo da podiže standarde dizajna interijera u Hrvatskoj, već i gradi prepoznatljiv brend na međunarodnoj sceni. Osvajanjem German Design Award 2025, potvrđuje svoj status jednog od najperspektivnijih i najcjenjenijih dizajnera regije.
U zagrebačkoj CineStar Areni IMAX® održana je dugo očekivana ekskluzivna premijera najspektakularnijeg akcijskog filma godine – „Nemoguća misija: Konačna odmazda”.
Postoje mirisi koji ne nestaju lako. Oni koji se uvuku u vlakna, ostanu skrivani unutar slojeva omiljene majice, sportske odjeće, ručnika ili posteljine. Prividno nestanu, ali se uvijek iznova vraćaju. No sada postoji rješenje koje ne prikriva – nego djeluje dubinski i beskompromisno. Rješenje koje miris svježine pretvara u trajno iskustvo: Sanytol sredstvo za dezinfekciju rublja.
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Na ekskluzivnom događaju koji je organizirao HELLO! magazin u impresivnom prostoru Laube, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnim tematskim kutcima koje su pripremili partneri večeri. Svaki kutak bio je pažljivo osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo, od luksuznih mirisa do najnovijih automobilskih inovacija.
Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji svježa i inovativna iskustva brenda. Kampanja je prvi put predstavljena 2011. godine kao prvi primjer personalizacije te vrste u industriji, omogućivši vam da umjesto logotipa na boci Coca-Cole pronađete vlastito ime.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
Samo sedam žena na svijetu smije nositi bijelo u prisutnosti pape, prema tradiciji koja se na talijanskom zove "il privilegio del bianco", odnosno "privilegij bijele boje"