Hrvatski dizajner interijera Ivan Mihovec, osnivač IMM DESIGN STUDIJA, osvojio je prestižnu nagradu German Design Award 2025 za izvanredan dizajn Ville Cvita u Selinama.
Ova nagrada, koju dodjeljuje Njemačko vijeće za dizajn (German Design Council), jedno je od najcjenjenijih međunarodnih priznanja u svijetu dizajna i arhitekture.
Ivan Mihovec dobio je iznimno uglednu njemačku nagradu za dizajn
Villa Cvita u Selinama predstavlja savršenu harmoniju između prirodnog okruženja, funkcionalnosti i estetike. Inspiriran lokalnim krajolikom, Mihovec je dizajnirao prostor koji se savršeno uklapa u mediteranski ambijent, koristeći prirodne materijale, zemljane tonove i autohtonu vegetaciju. Fasada kombinira tople nijanse s letvičastim oblogama koje imitiraju drvo, dok interijer obiluje pažljivo odabranim detaljima, poput ručno izrađenih tapiserija i unikatnih rasvjetnih tijela inspiriranih tradicionalnim ribarskim mrežama.
Ivan Mihovec.
„Ova nagrada dokaz je da ono što radimo ima vrijednost i prepoznato je na međunarodnoj razini. Velika je čast primiti priznanje od struke, a ono je ujedno i motivacija za daljnje stvaranje. Zahvaljujem svom timu i klijentima koji su mi dali povjerenje i slobodu u ovom projektu. Iznimno sam sretan da smo osim Ville Cvite u utrci i za druge nagrade kroz nove projekte te razvijamo inovativne ideje koje nas pokreću naprijed!“- izjavio je Ivan Mihovec povodom osvajanja nagrade.
German Design Award dodjeljuje se inovativnim i estetski vrijednim ostvarenjima
Nagrada German Design Award dodjeljuje se najistaknutijim dizajnerskim ostvarenjima koja predstavljaju inovaciju, visoku estetsku vrijednost i funkcionalnost. Mihovčeva Villa Cvita prepoznata je u kategoriji Excellent Architecture – Interior Architecture, čime se dodatno potvrđuje kvaliteta njegovog rada i doprinos suvremenom dizajnu.
„Sama ideja od početka je bila kuću kroz eksterijer stopiti s okolinom. Tu sam uporebljavao tople tonove prljavo bijele nijanse na fasadi, sa letvičastim oblogama koje imitiraju drvo. Keramiku koja imitira sirovi kamen, te biljem koje je karakteristično za podneblje u kojem se kuća nalazi, drveća masline, lavanda i palme. U interijeru se nastavila ta kombinacija toplijih tonova, sa nekoliko jako zanimljivih elemenata. Tako su mi inspiracija za visilice iznad blagovanskog stola bile vrše, keramika na podovima u kupaonici jako podsjeća na kamene ploče na Kalelargi.“ – pojasnio je Ivan Mihovec te dodao: „Zid na stubištu krasi tapiserija sa motivom grane masline koju sam sam dizajnirao a izradila ju je tvrtka REGALERIJA iz Zaboka. Vizija je bila od starta kroz sobe provući tapete s motivom koraljnom grebena. Svoju ideju i smjernice uputio sam tvrtki STUDIJO WALLART, koji su na kraju i tu tapetu dizajnirali te proizveli za ovaj projekt. Jako su zanimljivi i umjetnički radovi mlade odlične umjetnice Jane Topić. Imao sam viziju umjesto klasičnih slika, prikazati velebit na jedan drugačiji način. Došao sam na ideju da to prikažemo masom od gipsa, koje je Jana izvela savršeno.“
Osim ovog uspjeha, Ivan Mihovec nastavlja s ambicioznim projektima, uključujući dizajn novih interijera i razvoj unikatnih komada namještaja. U 2025. godini planira otvoriti showroom ekskluzivnih talijanskih brendova namještaja u centru Zagreba, u suradnji s poslovnim partnerom Josipom Zekićem, osnivačem tvrtke ZEKITCH iz Zadra.
Ivan Mihovec svojim radom ne samo da podiže standarde dizajna interijera u Hrvatskoj, već i gradi prepoznatljiv brend na međunarodnoj sceni. Osvajanjem German Design Award 2025, potvrđuje svoj status jednog od najperspektivnijih i najcjenjenijih dizajnera regije.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.