Pod vodstvom Elona MuskaTwitter sve više postaje neupotrebljiv za korisnike koji ne plaćaju 8 dolara mjesečne pretplate Twitter Blue, piše Mashable.
Nova promjena na Twitteru ograničava mogućnost slanja izravnih poruka
U ponedjeljak je vlasnik najavio da će ažuriranje “koje dolazi ovaj tjedan” ograničiti mogućnost slanja izravnih poruka ljudima koji vas ne prate na Twitteru, ako niste pretplaćeni na Twitter Blue.
Muskov tweet, koji je došao kao odgovor na drugi tweet koji tvrdi da je ažuriranje na putu, rekao je da možemo očekivati da će se to dogoditi ovaj tjedan.
“Twitter radi na ograničavanju mogućnosti slanja izravnih poruka osobama koje vas ne prate samo na verificirane (plave) korisnike. Također se odnosi na stvaranje grupnih razgovora“, stoji u tweetu računa T(w)itter Daily News.
Prema Musku, nova promjena na Twitteru ima cilj smanjiti spam
Musk je objasnio da je riječ o rješavanju problema sa spam botovima, koji je obećao riješiti prije nego što je kupio ovu društvenu mrežu u travnju 2022.
“Kao što sam mnogo puta rekao, sve je teže razlikovati AI botove od stvarnih ljudi. Uskoro će to biti nemoguće. Jedine “društvene mreže” koje će preživjeti bit će one koje zahtijevaju provjeru. Sustav plaćanja je sredstvo provjere koje povećava trošak botova za otprilike 10 000 puta“, tvitao je.
Valja napomenuti kako Twitter već nudi opciju automatskog odbijanja poruka od računa koji vas ne prate, tako da korisnici koji se boje da će ih spamati botovi već imaju način kako to izbjeći.
— T(w)itter Daily News (@TitterDaily) June 11, 2023
Nova promjena na Twitteru najviše šteti novinarima
Ova posljednja promjena najviše će problema stvoriti novinarima koji nisu pretplaćeni na Twitter Blue, jer je slanje izravne poruke nekome tko vas ne poznaje ili ne prati prilično uobičajen način da se zatraži dopuštenje za korištenje sadržaja, intervju ili provjeravaju detalji neke priče.
Ovo je još jedna od promjena s kojima Elon Musk pokušava potaknuti korisnike Twittera da plaćaju pretplatu na Twitter Blue.
Otkako je na čelu Twittera Elon Musk se trudi povećati broj korisnika koji plaćaju.FOTO: Profimedia
Pretplatnicima su već omogućene brojne pogodnosti, poput dužih tweetova, mijenjanja sadržaja svojih tweetova.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Neki još uvijek odbijaju prihvatiti, ali jesenske obaveze vratile su nas u užurbanu dnevnu rutinu! S prvim danima kalendarske jeseni ubrzali smo tempo, a uz novog pametnog pomoćnika poput najtanjeg preklopnog telefona na tržištu, HONOR Magic V5, multitasking i praćenje natrpanog dnevnog rasporeda znatno je lakše. Pokretan umjetnom inteligencijom i Googleovim asistentom Gemini, ovaj pametni telefon već je omiljeni gadget mnogima, pa tako i svestranoj Minei.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.