Kad se zima bliži svom vrhuncu, a fašničke povorke donose šarenilo i veselje na ulice, jedno je sigurno – vrijeme je za najbolje krafne u gradu! A kad je riječ o krafnama koje osvajaju na prvi zalogaj, nema boljeg mjesta od legendarne slastičarnice Orijent.
Ova kultna slastičarnica, s tradicijom dugom više od osam desetljeća, sinonim je za vrhunsku kvalitetu i beskompromisni užitak u slasticama. I ove godine donosi pravu gozbu za ljubitelje krafni – čak pet vrsta mekanih, prozračnih i savršeno pahuljastih zalogaja, punjenih neodoljivim kremama i voćnim nadjevima.
Na izboru su klasične krafne s bogatim punjenjem od marelice, čiji se miris širi čim otvorite kutiju. Njihova svilenkasta, blago slatkasta tekstura i topiva mekoća, obogaćena koricom limuna i rumom, vraćaju nas u djetinjstvo, u one najslađe trenutke kada su se krafne jele prstima, bez brige hoće li se šećer posuti svuda oko nas.
Uz njih, tu su i četiri premium punjene verzije koje donose pravu eksploziju okusa – od klasičnih krema do modernih, profinjenih kombinacija koje podižu užitak na sasvim novu razinu.
Spoj domaćeg pekmeza od malina i bogate kreme od pistacija oduševit će one koji vole profinjene, ali intenzivne okuse, dok će oni koji preferiraju intenzivne čokoladne okuse biti oduševljeni kremastom čokoladnom krafnom prošaranom zavodljivim slanim karamelom. Posebnu nježnost donosi kombinacija bijele čokolade i kokosa, upotpunjena hrskavim listićima tostiranog badema. Posebno iznenađenje donosi krafna s domaćim pekmezom od borovnice i čokoladom od naranče, čiji se mirisi i okusi savršeno nadopunjuju. Svaka od njih pažljivo je pripremljena od najkvalitetnijih sastojaka, s bogatim punjenjima koja se doslovno prelijevaju iz svakog zalogaja.
Bez obzira birate li klasične ili premium varijante, jedno je sigurno, svaka krafna iz Orijenta mala je poslastica koja će vas oduševiti svojom mekoćom, mirisom i raskošnim okusima. Tijekom fašničkih dana, ove slatke poslastice nestaju u trenu, potvrđujući svoju dugogodišnju popularnost. Za fašnik se proda preko 5000 krafni stoga se za taj dan preporučuju prednarudžbe kako bi svatko u potpunosti doživio taj dan uz savršenu krafnu.
Slastičarnica Orijent posluje na dvije adrese – u srcu grada, na Maksimirskoj 34 te u novom prostoru na Froudeovoj 1 u Sigetu. Na obje lokacije priprema se bogata ponuda pokladnih slastica, a miris svježe pečenih krafni ispunjava prostor i mami na kušanje.
U srcu Toskane, u idiličnom okruženju Castel Monastera, održan je međunarodni RSVP kongres koji okuplja profesionalace iz svijeta event industrije, dizajna i luksuznih destinacija. Jedan od zapaženih partnera projekta bila je Altera, hrvatska rental tvrtka specijalizirana za paviljone i opremanje event prostora, koja je za ovu priliku realizirala jedinstveni paviljon pod vodstvom direktorice Ivane Škrlec.
U kampanji za novu Xiaomi 15T seriju, čiji je slogan „Detalji koji čine razliku“ I koja donosi prvi 5× periskopski telefoto zoom u T seriji, pojavio se I Juraj Zigman, modni dizajner čiji se rad već godinama povezuje s vrhunskom estetikom, beskompromisnim perfekcionizmom I neiscrpnom kreativnošću.
Listopad, mjesec borbe protiv raka dojke, ove je godine obilježio posebno iskren i važan istup jedne od najpoznatijih domaćih radijskih voditeljica. Ivana Mišerić, omiljeno lice i glas domaće scene, u sklopu kampanje „bravo! žene“ otvorila je temu o kojoj mnoge žene šute – i podijelila vlastitu priču o genetskom riziku za rak dojke.
Te večeri kad su se svjetla reflektora spustila na pozornicu i publika zadržala dah, Hrvatska je dobila novo lice ljepote – ono koje spaja gracioznost i inteligenciju, tradiciju i modernost. Ema Helena Vičar, 23-godišnja Zagrepčanka s međunarodnim sjajem, okrunjena je kao 30. Miss Hrvatske i time stekla pravo da idućeg proljeća zablista na svjetskoj pozornici Miss svijeta.
U središtu grada, gdje se ritam glazbe miješao s notama šafrana, kože i mošusa, održana je večer koja je miris pretvorila u doživljaj. Klupski prostor preplavila je energija, a publika se, vođena znatiželjom, prepustila senzualnom putovanju koje je spajalo umjetnost, ritam i emociju.
U svijetu u kojem je sve ubrzano – od ritma objava novih pjesama do neprestanog života na društvenim mrežama – rijetko je čuti da netko o svom uspjehu govori s toliko smirenosti, zahvalnosti i prizemljenosti. Frano Pehar, glazbenik koji je karijeru gradio korak po korak, bez skandala i suvišne pompe, upravo je takav primjer. Gostujući u radijskoj emisiji, otvoreno je progovorio o svemu što ga danas ispunjava – i na sceni i izvan nje.
Hrvatski Telekom predstavio je nacionalni program besplatnih edukacija na hrvatskom jeziku o umjetnoj inteligenciji pod nazivom „AI ti to možeš“. Program je namijenjen svima, bez obzira na razinu znanja i iskustva u korištenju alata umjetne inteligencije, a s ciljem podizanja AI pismenosti u Hrvatskoj.
Tamo gdje se planine spuštaju prema moru, a svjetlost dana na trenutke podsjeća na san, rađa se novi koncept jadranskog života. Mjesto koje nije ni klasičan dom ni hotel, nego promišljena kombinacija oba svijeta – prostor u kojem se svaki trenutak pretvara u iskustvo.
Nakon mjeseci nagađanja, slavna zvijezda 'Prijatelja' i hipnoterapeut Jim Curtis službeno su potvrdili svoju vezu - i to preslatkom crno-bijelom fotografijom.
U današnjem ubrzanom svijetu, gdje moda često balansira između funkcionalnosti i estetike, muškarci traže način da izgledaju sofisticirano i uredno, a da pritom ne djeluju pretjerano „skockano“.
U društvu u kojem se muškost još uvijek često mjeri količinom ispijenih piva i veličinom trbuha koji se kroz godine polako formira ispod majice, fenomen “beer bellyja” postao je gotovo simbol. No iza te naizgled bezazlene slike skriva se ozbiljna biološka i hormonalna priča koja nema puno veze s humorom. Takav trbuh nije samo estetsko pitanje, nego tihi pokazatelj metaboličkih promjena koje izravno utječu na razinu testosterona, vitalnost i cjelokupno zdravlje muškarca. Tijelo nikada ne laže – ono bilježi svaku čašu, svaku večeru i svaki vikend bez sna, i sve to jednog dana pretvori u nešto što nazivamo “pivskim trbuhom”.
Postoji trenutak u kojem svatko od nas poželi dotaknuti vlastitu kožu i osjetiti ono što često nazivamo luksuzom svakodnevice – čistu, glatku, savršeno njegovanu površinu bez ijedne dlačice, bez tragova iritacije, bez osjećaja nelagode. No taj trenutak ne nastaje slučajno.