Hrvatska dizajnerica Mihaela Štimac Rojtinić trijumfirala na Tjednu mode u New Yorku: ‘Ovo je moj Zlatni vrt’
Mlada hrvatska dizajnerica Mihaela Štimac Rojtinić, osnivačica brenda MAYKL, ostvarila je veliki uspjeh na Tjednu mode u New Yorku, gdje je predstavila svoju avangardnu couture kolekciju. Njezina revija, održana pred publikom željnom inovativnih modnih izričaja, oduševila je ručno izrađenim detaljima, neobičnim materijalima i hrabrim dizajnerskim pomacima.
Talent ove 24-godišnje kreativke prepoznali su organizatori svjetski prestižnog modnog događaja nakon što se prijavila na međunarodni natječaj. Svojim prepoznatljivim korzetima, koji su postali zaštitni znak brenda MAYKL, te kolekcijom inspiriranom konceptom “Zlatnog vrta”(Golden Garden), Mihaela je pokazala da hrvatski dizajn može parirati globalnim modnim imenima.
Mihaela Štimac Rojtinić na Tjednu mode u New Yorku
NEW YORK, NEW YORK – FEBRUARY 07: A model walks the runway for <> during the Flying Solo February 2025 Runway Show on February 07, 2025 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Flying Solo)
“Za mene ova kolekcija znači sve – kroz nju sam pronašla samu sebe, svoj smisao i svoju svrhu. Početna inspiracija bio je glavni model izrađen od žice i svijeća, a cvjetni motivi i zlatni tonovi dodatno su naglasili temu Zlatnog vrta. Svaki model priča svoju priču, a posebnu pažnju posvetila sam ručno izrađenim korzetima po kojima sam najpoznatija” istaknula je Mihaela.
NEW YORK, NEW YORK – FEBRUARY 07: A model walks the runway for <> during the Flying Solo February 2025 Runway Show on February 07, 2025 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Flying Solo)
Priprema za reviju bila je izazovna, no trud se isplatio. Mihaela priznaje da su posljednji trenuci pred izlazak manekenki na pistu bili ispunjeni nervozom, ali kada su modeli zablistali u njezinim kreacijama, osjećaj ponosa bio je neizmjeran. “U tom trenutku sam znala – uspjela sam. Sve što sam tada željela bilo je zagrliti svoje roditelje i svog dečka” otkrila je.
NEW YORK, NEW YORK – FEBRUARY 07: A model walks the runway for MAYKL during the Flying Solo February 2025 Runway Show on February 07, 2025 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Flying Solo)
U realizaciji kolekcije sudjelovala je i hrvatska stilistica Leonarda Prosinečki, koja je pažljivo odabrala dodatke – od nakita do obuće, pri čemu su se dizajnerice odlučile za neočekivan modni iskorak. Umjesto klasičnih štikli, modeli su nosili čizme iz kolekcije Deichmanna, čime je kolekciji dodana neočekivana dimenzija odvažnosti.
Ovaj uspjeh označava prekretnicu u Mihaelinom profesionalnom putu. Njezin brend MAYKL sada je vidljiv i na međunarodnoj modnoj sceni, a mlada dizajnerica već planira nove projekte. Uz couture komade, želi razviti i ready-to-wear kolekcije kako bi njezina moda bila dostupna široj publici.
NEW YORK, NEW YORK – FEBRUARY 07: A model walks the runway for MAYKL during the Flying Solo February 2025 Runway Show on February 07, 2025 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Flying Solo)
“Moja kreativnost je tek krenula, i jedva čekam podijeliti nove ideje sa svijetom! Planiram raditi na zimskoj kolekciji i osigurati sredstva za samostalne revije. Ovo je tek početak” zaključuje Mihaela, potvrđujući da se pred njom otvaraju vrata velikih modnih prilika.
S ovim iskorakom, Hrvatska je dobila još jedno značajno ime na svjetskoj modnoj sceni, a Mihaela Štimac Rojtinić postaje dizajnerica čiji će se koraci budno pratiti.
NEW YORK, NEW YORK – FEBRUARY 07: A model walks the runway for <> during the Flying Solo February 2025 Runway Show on February 07, 2025 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Flying Solo)
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.