Kako istraživanja pokazuju da prosječan Hrvat u godini dana popije čak 4,15 kilograma kave, odnosno jednu i pol šalicu dnevno, mnogi bi pomislili da je Hrvatima kvantiteta važnija od kvalitete. No, ako je suditi po broju Zagrepčana koji su tijekom samo jednog dana navratili u Ziggy’s coffeeshop u Ilici 41, to je zaista daleko od istine.
Zbog toga što o lokaciji ovih dana bruji cijeli grad, prema destinaciji smo se uputili u popodnevnim satima, točno u vrijeme kada se većina Zagrepčana zaželi druge doze kofeina – i to namjerno, da vidimo kakvi su pod pritiskom! Složit ćete se, danas nije dovoljno imati samo odlične sastojke iz provjerenih izvora, jednako je važna kvalitetna i brza usluga, posebice mnogim kofeinskim ovisnicima s prenatrpanim rasporedom.
Po preporuci simpatične baristice Ivane naručili smo Ziggy’s Single Origin INDIA i pričekali da brojni kavoljupci – kojima već s ulaza pripremaju “onu njihovu uobičajenu” – nastave svojim putem. Iskreno, očekivali smo tipičnu kavu za van, napitak koji je tu da nas razbudi, no ne i da u njemu uživamo. Na sreću, dogodilo se upravo suprotno.
Ako ćemo stručno, pravi poznavatelji kave cijenit će blag i fin okus arabice, što nikada ne bismo očekivali od jedne usputne kave za van. Aromatična i puna okusa ova specijalna Ziggy’s espresso mješavina bila je pravo pozitivno iznenađenje. Sačinjena je od najfinijih vrsta arabice i robuste s karakterističnim čokoladnim notama, aromom pečenih badema i naknadnim okusom svježe pečenog kruha. I da, s pravom možemo zaključiti da je riječ o ozbiljno dobroj kavi koja se kvalitetom ističe među ostalim specijaliziranim ugostiteljskim lokacijama, barem kada je o Zagrebu riječ.
Uz napitke od kave iz stalne ponude različitih blendova, Ziggy’s razvojni tim neprestano smišlja i nove sezonske beskofeinske napitke. Tako su zimi dostupne tople mliječne čokolade s okusima i tople limunade, a ljeti ledene kave i čajevi te frapei. Ne manje važno, uz napitke nude i brze zalogaje poput slatkih i slanih peciva te sendviča, a uz to su jedini u Zagrebu koji u stalnoj ponudi imaju popularni portugalski kolač Pastel de nata. Ovaj kremasti desert od prhkog tijesta i raskošne kreme napravljene od jaja nastaje prema originalnoj recepturi, svježe se peče svakog dana i uvjerljivo je, kako kaže baristica Bruna, “idealan za prigristi po putu”.
Iznenadili biste se činjenicom da u Ziggy’s mnogi dolaze upravo zbog toga, jer ova hit slastica i u Hrvatskoj je odnedavno postala vrlo popularnom – naročito zahvaljujući niskotarifnim letovima avionskih kompanija zbog koji su mnogi imali priliku posjetiti Lisabon gdje je nezaobilazna i jede se tijekom cijelog dana.
Što se tiče cjelokupne ponude i usluge Ziggy’s-a, definitivno zaključujemo da u ovom slučaju s kvalitetom nema kompromisa. Kava se nabavlja direktno od proizvođača iz zemalja pojasa kave poput Južne Amerike, Azije i Afrike. Popularne portugalske tortice kao najtraženiji njihov snack uvijek su svježe pečene, a cijela priča zaokružena je predanim, ljubaznim i izuzetno stručnim osobljem koje je odlično upoznato sa Ziggy’s proizvodima i posvećeno procesu izrade kave.
Nema dileme, prvom prilikom posjetite Ziggy’s koji osim u Ilici 41 možete pronaći i na Kvaternikovom trgu, okretištu Savski most, u poslovnoj zgradi Hoto Tower kao i mobilnom Ziggy’s coffee shopu. Za još više informacija zapratite Instagram profil: https://www.instagram.com/ziggyscoffee.hr
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.