Nije Tinder, ali je jednako popularan! Na hrvatskom ‘Fitness Instagramu’ svi su isklesani i zgodni, a sada ondje možete upoznati i ljubav života
Nakon što je prošle veljače lansirana na App Store i Google Play, besplatna aplikacija FiZone, koja je u potpunosti hrvatski brend, napravila je toliki ‘boom’ da ju je na zaslone mobitela u nekoliko dana downloadalo nekoliko desetaka tisuća korisnika. Taj se broj u međuvremenu višestruko povećao, a aplikaciju koja je namijenjena ljubiteljima fitnessa, sporta i rekreacije, koristi ekipa iz čitave regije.
Bilo da tražite najnovije trendove vježbanja, savjete o prehrani, osobnog trenera, najbliže teretane u svom susjedstvu ili turistički posjećujete neku zemlju i želite znati kakve su vam rekreacijske aktivnosti u blizini, FiZone je upravo ono što vam je za to potrebno. Korisnicima su na raspolaganju i nutricionistički savjeti, a FiZone se ističe i po tome što funkcionira poput društvene mreže, pa ga u medijima krasi epitet ‘Fitness Instagram’. Naime, jednom kad se registrirate i napravite profil, možete objavljivati fotografije i povezati se s ostalim korisnicima te s njima dijeliti savjete oko vježbi, prehrane i slično.
FiZone odnedavno je uveo opciju chata
Odnedavno FiZone ima i veliku novost – uvedena je opcija chata! Baš kao i na popularnim aplikacijama za upoznavanje, sada se i na FiZoneu porukom možete javiti drugim korisnicima i započeti razgovor. Svi imaju prava imena i autentične fotografije, na kojima su u prvom planu isklesana tijela, a otkako je chat postao aktivan, ova opcija na aplikaciji pokazala se kao pun pogodak. Chat zapravo omogućava bržu komunikaciju s trenerima. Međutim, oni koji koriste aplikaciju mogu se javiti i drugim korisnicima, pa nije isključeno da među nekima od njih frcnu iskre i dogodi im se ljubav života.
Screenshot
FiZone ima još neke nove opcije u aplikaciji
Chat nije jedina novost u aplikaciji! Sigurno vam se nekad dogodilo da ste izgubili člansku iskaznicu teretane pa morali kupiti novu. Više se ne morati brinuti da će vam se to dogoditi jer FiZone zahvaljujući implementaciji NFC tehnologije korisnicima omogućuje korištenje digitalne članske iskaznice. Ova funkcija podržana je od tvrtke Apple što FiZone čini provjerenom i pouzdanom platformom koja je zadovoljila njihove standarde. Time se značajno pridonosi ekološkoj održivosti, a korisnicima se pruža potpuna kontrola ulaza u objekte i smanjenje troškova. Sve što trebate napraviti pri ulasku u teretenu je digitalnu člansku iskaznicu pohranjenu u mobitelu prisloniti na uređaj za prijavu i to je – to! Vježbanje može početi!
Ponosni smo na broj naših korisnika koji raste svaki dan i drži nas visoko na rang listama. To nam daje veliku motivaciju da nastavimo s razvojem. Želimo stvoriti novu društvenu mrežu i proširiti se globalno. Plan je da u budućnosti implementiramo nove funkcije, ali i zaposlimo još mladih i perspektivnih ljudi. Dakako, i probudimo što više svijest o zdravim i društvenim aktivnostima. Jer na kraju krajeva to je od svega – najvažnije! – istaknuo je Vladimir Sabljić iz FiZonea.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.