HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Marko Perković Thompson (58) od povratka na glazbenu scenu u kolovozu prošle godine ne prestaje nizati uspjehe. Rasprodani koncerti, nominacije za prestižne glazbene nagrade i energična izvedba na prepunom Trgu bana Josipa Jelačića, gdje je pjevao rukometašima, samo su neki od njegovih recentnih uspjeha. Sada se pohvalio i impresivnim brojem pregleda spota za pjesmu “Ako ne znaš šta je bilo” na YouTubeu.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Marko Perković Thompson (@thompson_hr)

Bivši supružnici hvale se brojevima pregleda na YouTubeu

Zahvaljujem na svakom posjetu! Na YouTubeu imamo više od 10 milijuna pregleda!“, obavijestio je obožavatelje na društvenim mrežama.

I njegova bivša supruga, pjevačica Danijela Martinović (53), podijelila je nedavno sretne vijesti. Naime, njezin spot za pjesmu “Ono nešto” došao je do impresivnih 5 milijuna pregleda.

Danijela Martinović Hello Magazine

Istina, gotovo upola manje pregleda nego Thompson.

PROČITAJTE: Rane devedesete, Thompson stigao s bojišnice: Karmela Vukov Colić objavila sjetnu retro fotografiju

No pjesme bivših supružnika i dalje dominiraju YouTubeom, ali one iz vremena kada su bili u braku. Tako su Thompsonov hit “Lijepa li si” i Danijelin “Da je slađe zaspati“, oba iz 1998. godine, dosegli brojku od 15 milijuna pregleda.

Ove brojke potvrđuju da su i dalje omiljeni izvođači među generacijama, s pjesmama koje su ostavile nezaboravan trag na hrvatskoj glazbenoj sceni.


druge vijesti

dario vitale

Zašto je Dario Vitale napustio Versace? Sve što trebate znati o najkraćem mandatu u povijesti modnog brenda

U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.

Modne vijesti

05 prosinca 2025