Prvi hrvatski dizajner uvršten među svjetski značajne dizajnere u Red Dot Design Diary
Red Dot, globalna nagrada za dizajn uvrstila je Davora Bruketu u svoj Design Diary koji agregira razne važne informacije za dizajnere, uključujući i popis tristotinjak najvažnijh suvremenih dizajnera različitih generacija od Alvara Aalta, Rona Arada, preko Nevilla Brodya, Stefana Seigmastera do Irme Boom i brojnih dugih.
Davor Bruketa prvi je hrvatski dizajner uvršten u Red Dot Design Diary. Ovu posebnu publikaciju jednom godišnje objavljuju organizatori natjecanja Red Dot Design Award, a osmišljena je kako bi spojila praktične informacije i inspiraciju za dizajnere, ali i profesionalce povezane s dizajnom u različitim industrijama. Ove godine u njega je po prvi put uvršten i jedan hrvatski dizajner.
Davor Bruketa uvršten je u uglednu publikaciju
Bruketa je u tridesetogodišnjoj karijeri bio kreativni direktor na 29 projekata koji su nagrađeni nagradom Red Dot od kojih su tri osvojila Best of the Best.
Nagrada Red Dot je osnovana 1955. godine u Njemačkoj, a nagrađuje izvrsnost u produkt dizajnu, komunikacijskom dizajnu i konceptualnom dizajnu. Organizirana je od strane Design Zentrum Nordrhein Westfalen, a tijekom godina, nagrada je poticala inovacije u različitim industrijama, od tehnologije i arhitekture do mode i brendiranja, promovirajući dizajn kao pokretač kulturnog i ekonomskog napretka. Jedinstveni crveni simbol, koji se dodjeljuje pobjednicima, postao je prepoznatljiv znak iznimnog dizajna, poznat među potrošačima i liderima u industriji.
Uvrštavanje Davora Brukete u Red Dot Design Diary ističe njegov doprinos industriji i stavlja Hrvatsku na mapu kao zemlju bogatu talentom. Ovo priznanje može otvoriti vrata novim suradnjama i projektima unutar, ali i izvan Hrvatske. Uvrštavanje u Red Dot Design Diary nije samo osobni uspjeh, već i priznanje za sve koji rade na unapređenju dizajna u Hrvatskoj.
Davor Bruketa izuzetno je ponosan na veliko priznanje
“Stvarno mi je čast stajati “datum uz datum” s najvećim legendama u povijesti dizajna, ali moram reći da je ovo priznanje prvenstveno odraz zajedničkog truda i kreativnosti našeg tima. Ponosan sam što možemo pokazati da i iz Hrvatske dolaze ideje koje se prepoznaju na svjetskoj razini. Nadam se da će ovo motivirati i druge dizajnere u Hrvatskoj da vjeruju u svoje vizije i nastave stvarati s entuzijazmom.”, izjavio je Davor Bruketa.
Svoju prvu Red Dot Best of the Best nagradu, agencija Bruketa&Žinić&Grey (tada samo Bruketa&Žinić) osvojila je 2007. godine za Podravkin godišnji izvještaj “Ulomak iz vječne rasprave o srcu”. Ovaj godišnji izvještaj bio je koncipiran kao knjiga dokaza da sve što se radi, treba raditi sa srcem. Srce, kao suština Podravkinog branda, proteže se kroz cijelu knjigu. Središnji dio je rukopis Ante Tomića u kojem autobiografski govori o Podravkinim proizvodima povezanima sa svojim odrastanjem. Time pokazuje kako su za miljune ljudi s ovih prostora Podravkini proizvodi povezani s uspomenama na djetinjstvo.
Nakon ove nagrade uslijedile su brojne druge za različite naručioce.
Postoje mirisi koji ne nestaju lako. Oni koji se uvuku u vlakna, ostanu skrivani unutar slojeva omiljene majice, sportske odjeće, ručnika ili posteljine. Prividno nestanu, ali se uvijek iznova vraćaju. No sada postoji rješenje koje ne prikriva – nego djeluje dubinski i beskompromisno. Rješenje koje miris svježine pretvara u trajno iskustvo: Sanytol sredstvo za dezinfekciju rublja.
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Na ekskluzivnom događaju koji je organizirao HELLO! magazin u impresivnom prostoru Laube, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnim tematskim kutcima koje su pripremili partneri večeri. Svaki kutak bio je pažljivo osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo, od luksuznih mirisa do najnovijih automobilskih inovacija.
Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji svježa i inovativna iskustva brenda. Kampanja je prvi put predstavljena 2011. godine kao prvi primjer personalizacije te vrste u industriji, omogućivši vam da umjesto logotipa na boci Coca-Cole pronađete vlastito ime.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
U bajkovitom ambijentu hotela Materra, smještenog usred slavonskih polja i ravnica, održan je iznimno ekskluzivan događaj pod nazivom Porsche Luxury Experience. Ovo jedinstveno iskustvo okupilo je odabrani broj uzvanika, koji su imali priliku uživati u kombinaciji vrhunske tehnologije i prirode istočne Hrvatske.
Na crvenom tepihu velikog HELLO! partija održanog u zagrebačkoj Laubi, gdje je Severina svojim nastupom oduševila gotovo dvije tisuće uzvanika, Ema Kovač Mur zasjala je u jednoj od najzapaženijih modnih kombinacija večeri, utjelovljujući glamur, sofisticiranost i nepogrešiv osjećaj za stil.
Na drugom rođendanu magazina HELLO! u zagrebačkoj Laubi, gdje je večer obilježila sama Severina, mlada pjevačica Domenica donijela je dašak bezvremenske elegancije i urbane profinjenosti – kombinaciju koja osvaja na prvi pogled.
Nakon pet godina iščekivanja, jedan od najvoljenijih vokala domaće glazbene scene, Damir Kedžo, ponovno stiže na jednu od svojih najdražih pozornica – Trsatsku gradinu. U čarobnom ambijentu riječkog povijesnog bisera, 15. kolovoza održat će svoj veliki ljetni koncert, događaj koji se već sada s razlogom iščekuje s uzbuđenjem.