Udruga za popularizaciju znanosti MUZZA pokrenula je dva nova podcasta – Ljudi koji čine razliku i Svi naši svjetovi. Cilj Udruge je da kroz određeno vrijeme njihovi podcasti postanu nezaobilazne i sadržajno bogate platforme na kojima će se javnosti predstavljati hrvatska znanstvena zajednica, ali i tematizirati najprisutniji problemi koji utječu na svakodnevni život, razvoj i mentalno zdravlje mladih ljudi.
Muzza je plasirala podcaste u partnerstvu sa Sveučilištem u Zagrebu
MUZZA podcasti plasirani su u partnerstvu sa Sveučilištem u Zagrebu, a to je samo jedan segment ove uspješne suradnje. Podcasti su dio Europskog projekta udruge MUZZA koji nosi ime MUZZA STEM akademija (STEMA), koji će trajati dvije godine i kroz koji će biti održano preko 240 radionica u vrtićima, osnovnim i srednjim školama te 24 događanja na javnim mjestima, sve pod mentorstvom stručnjaka s Fakulteta elektrotehnike i računarstva, Geotehničkog fakulteta i Tehničkog veleučilišta Zagreb.
“Dosad je MUZZA organizirala niz aktivnosti kroz koje je znanost približila brojnim mladim ljudima i djeci, a od 10. do 13. travnja 2025. održat ćemoIV. MUZZA tjedan znanosti, koji je iz godine u godinu sve bogatiji, kako partnerima iz redova Sveučilišta u Zagrebu i gospodarstva, tako i sadržajima koje naši partneri izlažu. Oduševljenje koje svake godine vidimo na licima djece, mladih, njihovih roditelja, izlagača, studenata i volontera uvijek nam dokazuje koliko je ovo vrijedan i potreban projekt. Iskorak na medijsku scenu još je jedan način da se približimo onima zbog kojih MUZZA postoji, a to su djeca i mladi.“, izjavila je Đurđica Protić, predsjednica Udruge MUZZA.
Podcast Ljudi koji čine razliku koncipiran je kao niz životnih i motivacijskih razgovora sa znanstvenicima i znanstvenicama kojima je cilj kroz životne priče gostiju pokazati mladim ljudima da mogu postići sve što žele ako imaju fokus, ustrajnost, hrabrost i upornost.
Podcasti će biti objavljivani na Muzza Youtube kanalu
„Podcast Ljudi koji čine razliku donosi razgovore s gostima koji svojim znanjem, trudom i posvećenošću čine onu razliku koja svijet gura naprijed i čini ga boljim. Kroz njihove priče, iskustva, stavove i poglede želimo osnažiti sjeme znatiželje u malim i mladim glavama koje stalno tragaju za odgovorima. Prvi nam je gost rektor Sveučilišta u Zagrebu, prof. dr. sc. Stjepan Lakušić“, rekla je autorica i voditeljica Mladenka Šarić, potpredsjednica Udruge MUZZA.
Podcast Svi naši svjetovi bit će specijaliziran za razgovore o problemima koji muče mlade i utječu na njihovu mentalnu ravnotežu. U odabiru tema koje će se analizirati sudjelovali su srednjoškolci, a neki od njih bit će i suvoditelji razgovora uz glavnog voditelja, srednjoškolskog profesora biologije Luku Miholića.
„Prva tema koju obrađujemo je FOMO, što je akronim fraze na engleskom jeziku fear of missing out ili strah od propuštanja. To je jedan od strahova koji jako muči mlade ljude i ne smije biti zanemaren. Ovo je samo jedan problem kojim ćemo se baviti, a slijedi cijela lepeza tema s kojima mladi ljudi žive i bore se svaki dan, često s osjećajem da ih nitko ne razumije i da nemaju nikakvu potporu”, izjavio je nastavnik Luka Miholić, voditelj radionica i interaktivnih programa udruge MUZZA.
Podcasti će biti objavljivani petkom na YouTube kanalu udruge MUZZA, i to naizmjenično – jedan tjedan jedan podcast, a sljedeći tjedan drugi.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.