Na platformi Budi DOBRO. Budi CE., Cedevita već dvije godine podiže svijest o važnosti brige o
mentalnom zdravlju, donoseći savjete stručnjaka psihologa, a sad svojim čitateljima pruža priliku i
da se napune optimizmom.
Cedevita je u suradnji s agencijom Ipsos u 2020. godini provela istraživanje koje je pokazalo kako 77% ljudi u Hrvatskoj smatra da je optimizam važan i da rješava čak i probleme mentalnog zdravlja. Upravo zato pokrenuta je web stranica Budi DOBRO. Budi CE. koja kroz prizmu nade i vjere u pozitivne životne ishode potiče ljude svih generacija na brigu o vlastitom mentalnom zdravlju.
Ove godine Cedevita je odlučila otići korak dalje i otvoriti rubriku Optimistične vijesti. Rubrika Optimistične vijesti u potpunosti je otvorena za čitatelje, s namjerom da ovdje zapisuju situacije iz svoje okoline koje su ih obradovale, raznježile, ispunile nadom i optimizmom. Za sve one koji još nisu sigurni što je u njihovim životima dobro, i što bi mogli zapisati, ova stranica nudi inspiraciju – brojne optimistične vijesti drugih ljudi koje u čitatelju mogu probuditi pozitivne emocije i potaknuti da slične situacije iz svoje okoline prepoznaju kao dobre, one koje ih mogu ispuniti nadom, radošću i optimizmom.
„Toliko toga lijepog događa se svuda oko nas, ali nažalost mnogo puta te male situacije ostaju
neprimijećene, stoga smo ove godine u cilju proširenja optimizma odlučili uvesti novu rubriku
Optimistične vijesti kako bi na našoj digitalnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE., svi mogli
podijeliti optimistične vijesti iz svoje okoline i tako dodatno uljepšati dan sebi, i onima koji ih
čitaju.“ – izjavila je Ivana Bilić, specijalistica za digitalni marketing Atlantic Grupe.
Zašto baš optimistične vijesti?
Tijekom dana najčešće nailazimo na vijesti koje nas ispunjavaju brigom pa one sitne, dobre stvari ne dođu do izražaja, a upravo su lijepe životne sitnice ključne u izgradnji optimističnog pogleda na svijet. Optimizam se može naučiti, a primjećivanje i zapisivanje sveg onog dobrog što nas okružuje najlakši je način da vježbamo ovu vještinu i promijenimo životnu perspektivu.
Nagradni natječaj i vrijedni poklon paketi Cedevite svih okusa, tijekom cijele godine
Odlična vijest je da zapisujući optimistične vijesti uz novi, svježi pogled na svijet, dobivate i sitne znakove pažnje na svoj e-mail, koji će vam pomoći vježbati i zadržati optimističan stav,
svakodnevno. No, to nije sve, oni najoptimističniji sudjelovat će svakog mjeseca u natječaju za veliki poklon paket Cedevite!
Do sad je u rubriku Optimistične vijesti pristiglo više od tisuću poruka optimizma, evo jedne koja je stigla među prvima: „Jučer sam u pekari vidjela stariju gospođu kako uporno pokušava nekoga nazvati, ali joj nije išlo. Dječak koji je išao u školu ponudio se da provjeri signal i Internet i to je pomoglo! Gospođa je uspjela obaviti poziv, a dečku je za nagradu kupila pecivo.“
Kako postati dio optimističnih vijesti?
Posjetite rubriku Optimistične vijesti klikom na link ovdje.
U formular upišite situacije iz svoje okoline koje su vas obradovale, nasmijale i ispunile
optimizmom.
Ostanite na stranici i upišite još tri vijesti zaredom, na ovaj način dobit ćete male digitalne
poklone na mail koji će vam pomoći vježbati optimizam.
Ostavite svoje podatke i sudjelujte u nagradnom natječaju za veliki poklon paket Cedevite. Svako kolo Cedevita dijeli čak 10 poklon paketa za one koji su pokazali najveći optimizam. Pravila natječaja možete pročitati ovdje.
Cedevita vas poziva da sudjelujući u izgradnji rubrike Optimistične vijesti osvijestite kako u sitnim stvarima koje nas okružuju ima puno dobra i razloga za radost. Uključi se i Budi DOBRO. Budi CE.
BUDI DOBRO BUDI CE
Kako bi ljude svih generacija potaknula na brigu o vlastitom mentalnom zdravlju, Cedevita je
pokrenula edukativnu internetsku stranicu Budi Dobro. Budi CE. koja nas kroz optimizam uči kako se nositi s nizom životnih izazova i poručuje da, iako ne možemo utjecati na ono što se događa oko nas, možemo utjecati na svoju reakciju. Platforma donosi autentične ljudske priče, odgovore na pitanja čitatelja kroz videe s psihologom, kao i nesimulirane razgovore između psihoterapeuta i pojedinaca iz kojih svi možemo naučiti kako se nositi s ponekad nepodnošljivom svakodnevicom. Biti dobro, biti CE zapravo znači vjerovati u pozitivne životne ishode i biti spreman učiti kako se nositi sa situacijama na koje ne možemo utjecati, s osmijehom na licu.
Električni automobili sve više postaju dio naše svakodnevice i donose značajne promjene u automobilskoj industriji i infrastrukturi. Kako tehnološki napredak utječe na proizvodnju električnih automobila? Koji su glavni izazovi u infrastrukturi potrebnoj za podršku električnim vozilima? Kako električni automobili mijenjaju tradicionalnu automobilsku industriju? Na ta ključna pitanja u Špici s Macanom odgovaraju Vedran Sorić, stručnjak za prodaju, digitalizaciju i nove tehnologije u prodaji, te Hrvoje Prpić, predsjednik Hrvatske nacionalne udruge za elektromobilnost, Strujni krug.
Alfred Keller, ugledni restoran u Boutique Hotelu Alhambra koji je ranije nagrađen Michelinovom zvjezdicom, ponovno je učvrstio svoju poziciju lidera u hrvatskoj gastronomiji, osvojivši prestižnu plaketu Gault&Millau i četiri kuharske kapice s ukupno 17 bodova. Povećanje je to u odnosu na prošlogodišnjih 16,5 bodova, što dodatno potvrđuje predanost restorana kulinarskoj izvrsnosti. Laureate za 2025. proglasilo je hrvatsko izdanje gastronomskog vodiča Gault&Millau.
Dvije žene, dva moćna glasa u svijetu poduzetništva i komunikacija, oblikuju globalne promjene svojim inovativnim pristupima. Tena, socijalna poduzetnica s iskustvom od Londona do Indije, redefinira poslovanje kroz društveni utjecaj. Karolina, savjetnica pri NATO-u i scenska umjetnica, spaja strategiju i kreativnost u jedinstvenu karijeru. Njihova priča inspirira – kako balansiraju brojne uloge i ruše granice profesionalnog izražavanja?
Dvije od tri majke (61%) imaju manje od sat vremena dnevno za svoje osnovne potrebe: Philips Avent poziva društvo da podrži majke i smanji pritisak s kojim se suočavaju pokretanjem novog Share the Care pokreta.
Antonija Mišura Sandrić podijelila je na društvenim mrežama video svog novog doma, koji je uređen u minimalističkom stilu. Dok su neki oduševljeni, drugi smatraju da je prostor previše sterilan.