Hrvatski brend Royal Bride, prepoznatljiv po luksuznim custum made vjenčanicama i vrhunskoj izradi, obilježio je petnaest godina uspješnog djelovanja na modnoj bridal sceni spektakularnom te ujedno i prvom samostalnom revijom Royal Bride Fashion Show powered by Prahir.
Zagrebački Peron 16 poslužio je kao odlična kulisa i raskošna pista za modele koji su modnoj sceni predstavili spoj inovativnosti, elegancije i vrhunsku kvalitetu izrade.
Svojom prvom samostalnom revijom Royal Bride potvrdio je svoju vodeću poziciju u bridal industriji te pokazao kako petnaest godina predanog rada i inovacija može rezultirati uspjesima koji inspiriraju i pomiču granice. Predstavljene su ekskluzivne kreacije koje spajaju suvremene trendove s modernim dizajnom, potvrđujući reputaciju brenda kao sinonima za luksuz i besprijekornu kvalitetu. Posebno osvježeni detalji, ručno izrađene tkanine i raskošne siluete oduševili su publiku, među kojima su se našla mnoga poznata lica poput Mile Elegović,Jelene Perić, Marte Fernandes, Dorin Zelenike, Maje Čustić, Dubravke Švegar, Ane Ušić te brojnih drugih.
„Dugo smo planirali i priželjkivali našu prvu samostalnu reviju, a ove godine sam se sve nekako posložilo. Iza nas su godine i godine raznih suradnji na koje smo jako ponosni, a najveća potvrda našeg rada su svakodnevni susreti s našim klijenticama koje zajedno s nama kreiraju ovu modnu priču. Hvala svima koji su bili dio ove posebne večeri i podržali naš rad. Veselimo se budućim godinama punim novih ideja, uspjeha i nezaboravnih trenutaka.“–poručila je Ivana Bilić, poduzetnica i vlasnica brenda Royal Bride.
Suradnja brenda Royal Bride s Prahirom – spoj elegancije i sjaja
Poseban doprinos ovoj večeri dala je i suradnja s brendom Prahir, čiji su vrhunski komadi nakita dodatno naglasili ljepotu predstavljenih vjenčanica.
Mila Elegović
Prahir, poznat po svojoj dugogodišnjoj tradiciji i izradi unikatnog nakita, predstavio je liniju dizajniranu za najposebnije trenutke u životu, čime je cijeli događaj primio dodatnu dozu luksuza i sjaja. Ova sinergija mode i nakita pokazala je kako detalji čine razliku i kako savršen spoj može obogatiti svaki poseban trenutak.
Royal Bride – petnaest godina ispunjavanja snova i vizija
Royal Bride je tijekom proteklih petnaest godina postao nezaobilazno ime u industriji vjenčanih moda, a ova revija je još jednom potvrdila njihovu posvećenost izvrsnosti i unikatnoj viziji i izvedbi.
Jelena Perić
Od svog osnutka, Royal Bride postao je sinonim za luksuznu vjenčanu modu, prepoznat ne samo u Hrvatskoj nego i šire. Njihova posvećenošću detaljima i individualan pristup svakoj klijentici i budućoj mladenki, samo je dio posebnosti, a upravo je revija svojevrsna zahvala svim vjernim klijenticama.
Eugen Stjepan Višić
Royal Bride je tijekom proteklih petnaest godina postao nezaobilazno ime u industriji vjenčanih moda, a ova revija je još jednom potvrdila njihovu posvećenost izvrsnosti i unikatnoj viziji i izvedbi.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.