Jeste li znali da smo IN magazin u 16 godina pogledali 4242 puta?
Slavljeničko raspoloženje danas je obuzelo redakciju najdugovječnije i najgledanije lifestyle emisije u Hrvatskoj, IN magazina. Povod je itekako poseban – obilježavanje 16. rođendana emisije koja već godinama uljepšava popodneva gledateljima diljem zemlje.
Slavljeničko raspoloženje danas je obuzelo redakciju najdugovječnije i najgledanije lifestyle emisije u Hrvatskoj, IN magazina. Povod je itekako poseban – obilježavanje 16. rođendana emisije koja već godinama uljepšavapopodneva gledateljima diljem zemlje.
IN Magazin tijekom vremena je prikazao skoro 30 tisuća priloga
Glavna urednica emisije Ivana Mandić Marković osjeća ponos i zahvalnost te ovom prilikom otkriva tajnu njenog uspjeha: ‘‘Što je tajna zapravo je teško reći, ali ja mislim da je to nekakav dobar balans sadržaja onog kojeg publika želi i onoga što im mi želimo dati što smatramo da je dobro. Zato se uvijek vodimo time da je potrebno osluškivati želje i očekivanja gledatelja, ali nikako ne podilaziti nekim niskim strastima nego napraviti nekakav kompromis. Zahvalila bih cijeloj ekipi koja radi na IN magazinu, a većina je otpočetka stvarala emisiju.”
Producentica IN magazina Ivana Ambrinac ponosno otkriva nevjerojatan podatak: ”Do sada smo emitirali 4242 emisije, što je otprilike 29700 priloga. Ponosni smo na te velike brojke.”
Uz prepoznatljiv šarm i toplinu, voditeljica Mia Kovačić podijelila je svoj entuzijazam povodom rođendana redakcije: ‘‘IN magazin nije samo emisija, to je stil života. Naši gledatelji su dio naše obitelji, a svaki prilog, svaka priča i svaki osmijeh na ekranu dolaze iz srca. Ponosna sam što smo već 16 godina dio njihovih domova i što zajedno stvaramo uspomene.”
Uz prigodno ukrašeni studio voditeljice, novinari, urednice, snimatelji i produkcijski tim prisjećaju se danas najvažnijih trenutaka, od prvih emisija i nezaboravnih intervjua do toplih priča koje su donijele osmjeh na lice publici.
‘‘Uvijek nastojimo donositi inspirativne priče, pratiti trendove i biti tu za naše gledatelje u svakom trenutku,” izjavila je Mia i dodala: ”Ovaj rođendan je još jedna prilika da se zahvalimo svima koji su uz nas, od vjernih gledatelja do cijelog tima koji s toliko strasti radi na svakoj emisiji.“
Mia, će i danas voditi gledatelje kroz emisiju, a u ovoj ulozi izmjenjuje se već godinama s Renatom Končić Mineom koja je ovom prilikom rekla: ” Kad spomeneš brojku 16, to je zaista jedan impresivan i veliki broj. Zaista ne znam u životu niti jednu emisiju koja je toliko dugovječna i traje, ali sa istim žarom da su gledatelji od prvog dana do dan danas.’‘
Dok se slavlje u redakciji nastavlja, jedno je sigurno – njihova je misija i dalje ista, donositi najljepše priče, inspirirati gledatelje i ostati vjeran pratitelj svakodnevnog života. Jer, kako kažu u redakciji, najbolji trenuci tek dolaze.
IN magazin pratite svakog radnog dana od 17:30 na Novoj TV!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.