Sinoć je u Kaptol Boutique Cinema održana premijera dugo iščekivanog filma “Bob Dylan: Potpuni neznanac” (A Complete Unknown), donoseći dašak glamura i sofisticiranosti u samo srce Zagreba. Film koji prikazuje fascinantan uspon jedne od najutjecajnijih glazbenih figura 20. stoljeća, izazvao je iznimno zanimanje i okupio zaljubljenike u umjetnost i glazbu. Među uzvanicima našla su se poznata imena iz svijeta glazbe i umjetnosti, poput Vanne, Mladena Bodaleca, Roberta Marekovića, Mie Dimšić, vokala grupe Parni valjak Igora Drvenkara, glazbenika Berislava Blaćevića, mlade glazbenice Nele Đinđić i Tome Marića, voditeljice Antonie Ćosić,Tome Ricova i Borisa Kovačeka, Dalibora Petka i Petra Radojčića Bizze koji su s oduševljenjem svjedočili ovom veličanstvenom filmskom ostvarenju.
Projekcija je, u intimnom okruženju, privukla pažnju svih koji prate stvaralaštvo Boba Dylana i njegov utjecaj na svijet glazbe, dok su filmski entuzijasti dobili priliku uživo svjedočiti ostvarenju o kojem se trenutno najviše govori. Naime, film je već sada jedan od najistaknutijih naslova godine zahvaljujući nominacijama u čak 8 kategorija za prestižnu nagradu Oscar®, uključujući nominacije za najbolji film, glumca (Timothée Chalamet), sporedne glumce (Monica Barbaro i Edward Norton) i redatelja (James Mangold).
“Bob Dylan: Potpuni neznanac”, u režiji cijenjenog Mangolda, prati Dylanov fascinantan put od dolaska u New York 1961. godine do njegovog kontroverznog električnog nastupa na Newport Folk Festivalu 1965., događaja koji je podijelio publiku i postao prekretnica u povijesti glazbe. Timothée Chalamet, koji se za ovu ulogu pripremao čak pet godina, donosi upečatljivu izvedbu, savršeno balansirajući Dylanovu karizmu, složenost i unutarnje borbe.
Film, koji je oduševio kritičare diljem svijeta, odiše autentičnošću – sve pjesme izvedene su uživo, a Mangold ističe: “Nismo htjeli samo ispričati Dylanovu priču, već dočarati duh vremena i umjetnika koji je oblikovao cijelu jednu eru.” Osim Chalameta, u filmu glume i Edward Norton, Monica Barbaro, Elle Fanning, Boyd Holbrook i drugi, čime je osigurana vrhunska glumačka postava.
“Potpuni neznanac” nije samo priča o glazbenoj legendi, već i emotivan prikaz vremena koje je oblikovalo modernu kulturu. Radi se o pravom dragulju za sve ljubitelje umjetnosti, glazbe i filma, a možete ga pogledati u svim kinima u distribuciji Blitz filma.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.