Lukabu predstavio elegantne vjenčanice za 2025.!
Kolekcija vjenčanica za 2025. godinu od Lukabu slavi ženstvenost, minimalizam i glamur s luksuznim tkaninama i pažljivim detaljima.
16 siječnja 2025
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
17 siječnja 2025
U sklopu druge samostalne revije, brend je predstavio kolekciju za jesen/zimu pod nazivom “Nostalgia”, djelo vizionarskog dizajnera Nikole Filića. Inspirirana djetinjstvom, kolekcija donosi spoj snova, mašte i bezbrižnosti, uz poruku koja odzvanja srži brenda: „Oni koji nemaju emocije, ne postoje.”
Za ovu jedinstvenu modnu priču odabrana je simbolična lokacija – Košarkaška dvorana Dubrava, prostor u kojem je Nikola proveo svoje djetinjstvo igrajući košarku. Ovo nostalgično okruženje savršeno je dočaralo duh kolekcije. “Svaki komad nosi tragove prošlih vremena kroz uzorke, krojeve i detalje koji prizivaju jednostavnija, emotivnija doba. Cilj mi je bio stvoriti odjeću koja nije samo funkcionalna, već i nositelj emocija i priča,” izjavio je Nikola.
Kolekcija “Nostalgia” oduševila je uzvanike inovativnim pristupom dizajnu. Posebnu pažnju privukla je majica s printom koji se mijenja ispiranjem, pružajući jedinstven, personaliziran dojam svakom komadu. Uz prepoznatljive oversized siluete koje spajaju luksuz i streetwear estetiku, kolekcija je donijela i elegantnije komade poput odijela i jakni, naglašavajući Nikoline izuzetne vještine tailoriranja. Višenamjenska i prilagodljiva odjeća postala je zaštitni znak brenda, idealna za sve prilike.
Uz Nikolu Filića, značajan doprinos kolekciji dala je mlada dizajnerica Antonija Bucić, čije razumijevanje Nikoline vizije čini nezaobilazan dio uspjeha brenda BOMBER.
Kroz svaki komad, Nikola je publici omogućio da pronađe vlastite interpretacije i sjećanja. “Košarkaški elementi prožimaju kolekciju, kako kroz direktne reference, tako i kroz suptilne znakove. Moj cilj je bio spojiti nostalgiju s modernim pristupom, pružajući publici priliku da u odjeći pronađe osobnu priču,” dodao je Filić.
Kolekcija “Nostalgia” bit će dostupna od rujna putem službene web stranice brenda BOMBER i odabranih partnerskih trgovina. Ova revija još jednom je potvrdila da je Nikola Filić kreativni lider koji postavlja nove standarde na regionalnoj modnoj sceni. Njegov spoj inovativnog dizajna, nostalgičnih priča i visoke estetike učvrstio je BOMBER-ovu poziciju među najvažnijim modnim imenima današnjice.
Uz “Nostalgia”, BOMBER je pokazao da moda nije samo odjeća, već i priča, osjećaj i veza s prošlim i sadašnjim vremenima.
Ne, niste jedini. Ovo se događa gotovo svima, evo i zašto.
17 siječnja 2025
Neven Ciganović šokirao izjavama o liftovima i kolegama iz svijeta mode.
17 siječnja 2025
Emocionalno manipuliranje je problem koji se širi u radnim okruženju i u obiteljskim odnosima, a često ga provode i djeca nad svojim roditeljima.
17 siječnja 2025
Viktorija i Dino Rađa uživaju na skijanju u Livignu, proslavljajući 25 godina ovog popularnog odredišta.
17 siječnja 2025
Američki redatelj poznat po eksperimentalnim i nadrealističkim djelima napustio nas je u dobi od 78 godina.
17 siječnja 2025