Što je bilo prvo – Pamela Anderson ili crveni kupaći kostim iz serije Baywatch? Slavna starleta, koju su agenti otkrili dok je gledala jednu sportsku utakmicu osvojila je gledatelje diljem svijeta kad se pojavila u seriji Baywatch u kojoj je u slow motionu trčala po pijesku u crvenom badiću, a nedugo zatim i ona i taj slavni odjevni komad postali su – kultni. Kupaći kostim Pamele Anderson iz slavne serije Baywatch uskoro će biti izložen kako bi ga posjetitelji muzeja mogli vidjeti uživo, prenose strani mediji. Evo gdje ćete ga moći vidjeti.
Kupaći kostim Pamele Anderson uskoro u sklopu izložbe u Londonu
Boja i kroj slavnog kupaćeg kostima iz serije Baywatch učinili su pomak u svijetu kupaćih kostima pa ne čudi što će upravo kupaći kostim Pamele Anderson biti izložen u sklopu izložbe pod nazivom “Splash! Stoljeće plivanja i stila” na lokaciji Design Museum u Londonu.
Izložba pod originalnim nazivom “Splash! A Century of Swimming and Style” bit će otvorena u ožujku 2025. i prikazat će jedinstvenu evoluciju kupaćih kostima u proteklih 100 godina, od prvog kupališta u Ujedinjenom Kraljevstvu u 20. stoljeću do nedavnog trenda Mermaidcore koji je napravio valove nakon pandemije.
Uz kupaći kostim Pamele Anderson, izložba će sadržavati komade poput prve zlatne olimpijske medalje u solo plivanju koju je osvojila Britanka i zabranjeni ‘tehnički doping’ LZR Racer kupaći kostim, plus jedan od najranijih sačuvanih primjeraka bikinija.
“Izložba će ukupno sadržavati više od 200 predmeta iz 50 posuđivača diljem Europe, obuhvaćajući tri dubinska dijela: bazen, lido i prirodu. Istražujući ulogu dizajna u oblikovanju našeg odnosa s plivanjem, izložba će započeti u 1920-ima, promatrajući funkcionalniju upotrebu kupaćih kostima i istražujući njegov prijelaz u simbol stila, dok će promatrati kako utječe i podriva naše ideje autonomije tijela i djelovanja”, piše Hypebae.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
U srcu istočnog Londona, među industrijskim siluetama koje sada pulsiraju novom kulturnom energijom, otvara se novo poglavlje u priči o britanskoj kreativnosti. V&A East Storehouse — najambiciozniji projekt ove vrste na svijetu — dočekao je posebnu gošću: Njezino Kraljevsko Visočanstvo Princeza od Walesa. No, njezina posjeta nije bila tek kurtoazni obilazak. Ovaj put, princeza je preuzela ulogu kustosice i osobno kurirala mini izložbu Makers and Creators, suptilnu, a snažnu posvetu onima čije ruke, mašta i vizije oblikuju našu svakodnevicu — i naš identitet.