Baldoni je sada u cijelu priču ubacio i Reynoldsov prošlogodišnji megahit Deadpool & Wolverine. Naime Baldonijev pravni tim zatražio je od Disneyja da otkrije sve detalje oko razvoja jednog sporednog lika u tom filmu – pod imenom Nicepool – uz tvrdnju da će detalji o razvoju tog lika otkriti da je osmišljen kako bi se napalo upravo Baldonija.
Ryan Reynolds na Deadpoolu je i scenarist, ne samo glavni glumac, a pojavio se i kao spomenuti Nicepool.
Za ovaj lik iz Deadpoola Baldoni tvrdi da je osmišljen s ciljem da se njega ismijava
Lik Nicepoola, kojega kao i Deadpoola glumi Reynolds, ima tzv. „manbun“ frizuru, opisuje sebe kao “feminista” i naziva lik Ladypool, kojeg glumi Lively, “prelijepom” te dodaje: “Upravo je rodila dijete, a to se uopće ne vidi.”
Podsjetimo, BlakeLively (37) tužila je Justina Baldonija (40), optužujući ga za seksualno uznemiravanje i organiziranje kampanje blaćenja kao odmazdu zbog iznošenja optužbi za neprimjereno ponašanje.
Između ostalog, Blake u svojoj tužbi tvrdi da je Baldoni pronašao “zakulisne načine za kritiziranje njezina tijela i težine” nakon što je nedavno rodila svoje četvrto dijete. Osim toga, navodno izbačena scena, koja kruži društvenim mrežama, prikazuje kako lik Nicepoola kaže da je njegovo “zvanje jednog dana pokrenuti podcast koji komercijalizira feministički pokret.” Baldoni je od 2021. vodio podcast pod nazivom Man Enough, koji se bavio “modernom muževnošću.”
Njegova suvoditeljica, Liz Plank, napustila je podcast nakon što ga je Blake javno optužila.
Baldonijev odvjetnik, Bryan Freedman, razgovarao je s novinarkom Megyn Kelly u njezinom web-showu početkom siječnja te izjavio kako “nema sumnje” da se lik Nicepoola“povezuje s Justinom.”Freedman je otkrio da Baldoni planira uskoro tužiti Lively i druge te da je već podnio tužbu vrijednu 250 milijuna dolara protiv The New York Timesa zbog izvještavanja o Blakeinim optužbama u prosincu.
Ryan Reynolds je prisilio Baldonijevog agenta da ga odbaci kao klijenta?
U svojoj izjavi Freedman je tvrdio da su poznate novine “pokleknule pred željama i prohtjevima dvaju predstavnika moćnih ‘nedodirljivih’ holivudskih elita,” misleći na Lively i Reynoldsa, koji su se vjenčali 2012. nakon što su se upoznali na setu filma Green Lantern. (The Times stoji iza svog izvještavanja i poručuje da će se “energično” braniti od tužbe.)
U svojoj tužbi Baldoni je tvrdio da je Lively pokušala preuzeti kontrolu nad filmom It Ends With Us te da ga je Reynolds (48) napao na sastanku održanom u njihovom stanu u New Yorku.
Baldonija je otpustila njegova agencija William Morris Endeavor (WME). U svojoj tužbi Baldoni tvrdi da je Reynolds prišao njegovom agentu na premijeri filma Deadpool & Wolverine u srpnju i “zahtijevao da agent ‘otpusti’ Baldonija.” Agencija je 1. siječnja izdala izjavu koja poriče da ih je Reynolds prisilio na prekid suradnje: “To nije istina… ni u kojem trenutku Reynolds ni Lively nisu vršili pritisak na nas da otpustimo Baldonija kao klijenta.”
Odvjetnici Blake Lively izjavili su da Baldonijeva tužba “ne mijenja ništa” u vezi s njezinim optužbama, koje uključuju tvrdnje da su Baldoni i drugi producent ušli u njezinu prikolicu “nepozvani” dok je bila polugola i “ranjiva,” te da je Baldoni“improvizirao tjelesnu intimnost koja nije bila uvježbana, koreografirana niti dogovorena s gospođom Lively, bez prisutnosti koordinatora za intimnost.”
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Tragična smrt slavnog redatelja Roba Reinera i njegove supruge Michele otvorila je lavinu emocija, a publika se ponovno prisjeća filma koji je zauvijek promijenio romantične komedije.
Slavni redatelj i glumac Rob Reiner pronađen je mrtav u svom domu zajedno sa suprugom Michele Singer Reiner. Vijest je šokirala Hollywood, a oproštajne poruke stižu sa svih strana svijeta.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.