The New Classic: Trenirka i torba koje mijenjaju pravila igre u 2025.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Ime kolekcije The New Classic savršeno oslikava njezinu bit. Klasični komadi koje svi obožavamo sada su dovedeni do savršenstva – praktični, svestrani i nevjerojatno stylish. Crna oversized trenirka, izrađena od vrhunske debele felpe, s pravom je srce kolekcije.
Kolekcija The New Classic počiva na personalizaciji
Donji dio dolazi s dodatnih 10 cm duljine, koje sami možete prilagoditi običnim škarama – jer personalizacija je ključ. Gornji dio, pak, naglašava struk i elegantno pristaje zahvaljujući čvrstim renderima na struku i rukavima. Kapuljača je prava zvijezda – duplo šivana kako bi zadržala oblik i savršeno skrivala lice od zimskog vjetra, ali i nepoželjnih bliceva.
Summer it bokserice koje su prošlog ljeta osvojile sve sada su dostupne u elegantnoj crnoj boji, izrađene od najfinijeg pamuka. Savršene za slojevito nošenje, donose moderan double band look koji je istovremeno udoban i nenametljivo trendi.
Donovan t-shirt možda na prvi pogled izgleda jednostavno, ali upravo u tome leži njegova genijalnost. Krojem i pažljivo promišljenim detaljima poput idealnog izreza oko vrata i savršene dužine, ovaj t-shirt postaje nezaobilazan dio svakog outfita. Besprijekorno se uklapa s New Classic boksericama i trenirkom, stvarajući sofisticirani ležeran look.
A sada dolazimo do pravog iznenađenja – The Škarnicl bag u potpuno novom ruhu. Dugo očekivana crna verzija ove kultne torbe napokon je stigla, izrađena od luksuzne umjetne kože s elegantnim zlatnim detaljima.
The New Classic kolekcija idealna je za poslovne sastanke
Oduševit će vas novi kutnici, nogice i magneti koji podižu kvalitetu i izgled na potpuno novu razinu. Škarnicl, koji je do sada bio simbol ležernosti, sada dolazi u Classic veličini, idealnoj za poslovne sastanke ili sofisticirane večere. Izduženi oblik torbe stvara iznimno atraktivnu siluetu, podižući svaki outfit na novu razinu elegancije.
„The New Classic“ nije samo kolekcija – to je priča o redefiniranju svakodnevnog luksuza, gdje udobnost i stil idu ruku pod ruku. Ovaj spoj praktičnosti i estetike poziva vas da svaki trenutak svog dana doživite poput prave zvijezde.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.