Lokacija golf terena uz rijeku Savu dobro je poznata mnogima koji traže ekskluzivno mjesto za organizaciju važnih privatnih i poslovnih evenata. Riverside Golf Resort, kao omiljeno odredište brojnih građana, mnogi su do sada povezivali samo s proljetnim i ljetnim događanjima na otvorenom. No, ovaj prostor ima još jednu, manje poznatu stranu, koja dolazi do izražaja u zimsko i blagdansko doba.
Riverside Garden, multifunkcionalni centar za evente i vjenčanja, poznat je kao jedna od najelitnijih zagrebačkih destinacija za događanja zahvaljujući miru, zelenim površinama, ogromnoj terasi i luksuznoj infrastrukturi. Taj dojam neodoljivo podsjeća na scene iz modernih zapadnih metropolitanskih destinacija. Od otvorenja 2021. godine, Riverside Garden ugostio je veliki broj ekskluzivnih događanja poput promocija vodećih brendova, prezentacija novih vozila, vjenčanja i domjenaka. Sa svojom bogatom ponudom, Riverside Garden, koji nudi jednu od najvećih terasa i zelenih površina u gradu, postao je nezaobilazna lokacija za organizaciju važnih svečanosti.
Vlasnica i direktorica Andreja Turkić istaknula je kako je Riverside Garden od početka koncipiran kao vrhunski objekt za sva godišnja doba: „Ako se sjećate, na Golfu je nekada bio šator u kojem su se održavala uglavnom vjenčanja. No, s procvatom i završetkom resorta, bilo nam je u interesu da se montažni objekt zamijeni stalnim, vrhunski opremljenim prostorom. Napravili smo grijani i klimatizirani prostor koji pruža mogućnost organizacije ekskluzivnih evenata tijekom cijele godine. Također, trudimo se unijeti dašak svake sezone u interijer kroz četiri godišnje teme – proljetnu, ljetnu, jesensku i zimsku – koje se mogu personalizirati po željama mladenaca i organizatora.“
„U ovom trenutku, dvorana je uređena u mojoj najdražoj, božićnoj blagdanskoj temi. Potrudila sam se stvoriti pravi osjećaj blagdanske topline i glamura kroz nekoliko pomno osmišljenih instalacija koje su dio svih događanja tijekom prosinca i početka siječnja. Ova blagdanska atmosfera čini naš prostor idealnim kako za korporativne božićne domjenke, tako i za vjenčanja, kojih je u ovo doba godine sve više. Božićno vrijeme je vrijeme darivanja i trenutaka provedenih s obitelji i prijateljima, stoga vjenčanja u ovom razdoblju imaju poseban smisao. Upravo zato smo dodatno uljepšali naš prostor kako bi svim gostima pružili nezaboravan blagdanski ugođaj“ dodala je Andreja.
Mladenci danas, pored odabira savršenog prostora, pridaju posebnu pažnju i odabiru vozila kojim dolaze na svečanost, jer ono reflektira njihov karakter i temu vjenčanja. Stoga se Riverside Garden pobrinuo da ponuda bude uistinu posebna, nabavkom nekoliko rijetkih, novo restauriranih luksuznih vozila. U ponudi su bijeli Rolls Royce Silver Shadow II iz 1977. godine, crveni Porsche 911 Carrera Speedster iz 1991. godine te crni Porsche Carrera Cabrio iz 1994. godine. Ove opcije nude savršeni spoj kraljevskog glamura i ikonskog supercar stila. Vozila su dostupna u dva aranžmana, samo za potrebe fotografiranja na lokaciji Riverside Golf Resorta ili za cjelodnevni prijevoz mladenaca, od početka dana pa sve do dolaska na svadbenu svečanost.
Riverside Garden, kontinuiranim unaprjeđenjima i inovativnim ponudama, potvrđuje svoju reputaciju vrhunske lokacije za organizaciju događanja koja ostaju urezana u pamćenje. Od proljetnih evenata na otvorenom do zimskih bajkovitih vjenčanja, ovaj resort postavlja nove standarde za luksuz i eleganciju tijekom cijele godine.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.