Prvi hrvatski lash&brow sudac i edukatorica, Martina Kallos, stvorila je brend prepoznatljiv po kvaliteti, inovacijama i veganskim proizvodima koji oduševljavaju korisnike diljem svijeta.
Teško je reći postoji li osoba koja je od obrva i trepavica uspjela napraviti svjetsku karijeru kao što je to napravila Martina Kallos. Prvi hrvatski lash&brow sudac te traženi edukator, Martina je proputovala pola svijeta te osvojila brojna priznanja i nagrade što i više nego dovoljno govori o njezinim uspjesima i predanosti ovome poslu.
Danas je direktorica velikog branda u sklopu kojeg, zahvaljujući godinama specijaliziranja u području trepavica i obrva, ispunjava želje i potrebe klijenata.
ADDICT E D. Lash&brow super oil, najnoviji je Kallos proizvod iz Martinine već pozamašne kolekcije proizvoda koji iz sezone u sezonu, oduševljavaju krajnje korisnike.
Ulje za obnovu i rast obrva i trepavica, hranjiva je bomba u bočici koja sadrži čak 6 prirodnih ulja (ricinusovo, bademovo, ulje jaglaca, ulje jojobe, ulje ružmarina, maslinovo ulje), ekstrakt sjemenki piskavice i vitamin E.
Uz luksuzni miris koji obara s nogu, ovo ulje pomaže kod problema rijetkih i tankih dlačica obrva i trepavica. Pruža gustoću i sjaj te dlaka postaje čvršća i zdravija. Ukoliko odlazite redovito na tretman brow lifta, ovo ulje je nezaobilazni must have u vašoj noćnoj rutini. Kallos Addicted super oil je rješenje za prirodnu njegu bez dodataka hormona rasta. Redovitim korištenjem ulja primjetne promjene su garantirane, a rezultati itekako dugotrajni. Svaku večer prije spavanja koristite ulje te priuštite svojim obrvama i trepavicama vlastiti mirisni spa tretman.
“Apsolutno razumijem svaku ženu koja se pogleda ujutro u ogledalo i nezadovoljno češlja svoje obrve i trepavice. Upravo zato što i sama nisam imala sreće da me priroda nagradi bogatim i čvrstim obrvama, uvijek sam u potrazi za proizvodom koji će ispraviti tu nepravdu. Ovo ulje je upravo to. Osim što je učinkovito, božanstveno miriše, jer luksuza u bočici nikad dosta” – dodaje Martina.
Osim u braku, power couple, kako ih mnogi od milja nazivaju, Martina i Cem Gülsün, udružili su svoje snage i u poslu te zajedno uspješno rastu u poduzetničkim vodama. Ona – beauty stručnjak te predvodnica lash&brow trendova na našem području, a on – bivši merchandise manager jedne od najvećih svjetskih korporacija. Očito savršen recept za uspjeh jer je Kallos jedan od najbrže rastućih domaćih brendova. Ulaskom u Bipu, definitivno dokazuju proboj na šire tržište.
Čitava kolekcija, koju je moguće bolje proučiti putem službene web stranice, sadrži pažljivo birane proizvode koje su ove godine nagrađeni brojnim nagradama i priznanjima, ali ne samo od beauty stručnjaka, već i od korisnika – što je izuzetno bitno.
Ono što je posebno važno naglasiti je da su proizvodi veganski i cruelty free, jednostavno se koriste, a daju savršene rezultate. Brojne korisnice Kallos proizvoda potvrđuju kvalitetu ovog branda te sa nestrpljenjem iščekuju svaku novu ideju koju ovo dvoje ljudi osmisli.
Ako ne znate što pokloniti – Kallos kolekcija je definitivno savršen odabir ovog Božića. Svi proizvodi su unisex i koriste ih i muškarci i žene, jer tko ne želi imati dobre obrve?
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.