Zimski rendez-vous Ženskog recenziRAJA: Čarolija zajedništva i inspiracije!
Treću godinu zaredom održan je glamurozni božićni party Ženskog recenziRAJA – Zimski rendez-vous vol. 3. Ove godine prvi put božićno slavlje održalo se u svečanoj dvorani Mansion Event Resort koja je pružila topli zimski ugođaj. Na ovom posebnom događaju okupilo se oko 200 uzvanika među kojima su se našli suradnici, poslovni partneri, poznate osobe, influenceri i mnogi drugi gosti koji su uživali u jedinstvenoj atmosferi božićne čarolije.
Večer je započela dirljivim govorom osnivačice i direktorice Ženskog recenziRAJA, Mirne Matković. Prisjećajući se početaka brenda, Mirna je od srca zahvalila svim klijentima, partnerima i članovima tima koji su omogućili uspješan rast i razvoj Ženskog recenziRAJA. Ženski recenziRAJ od jedne Facebook grupe iz 2018. pa do danas postao je snažan ženski medij.
Jedan od glavnih partnera večeri bio je Skin Romance, kozmetički brend Ženskog recenziRAJA koji je nedavno proslavio svoj prvi rođendan. Gosti su u Skin Romance kutku saznali sve o proizvodima iz ove linije te su imali priliku osvojiti Skin Romance proizvode i luksuzne svijeće kako bi dodatno obogatili svoju skincare rutinu. Proizvodi su ekskluzivno dostupni u svim BIPA poslovnicama.
Ana Begić Tahiri
Božićni tulum pun iznenađenja
Uz Skin Romance na eventu su prisustvovali i mnogi drugi partneri koji su osigurali izuzetne poklone za sve uzvanike. L’Oreal Paris, Perwoll i Immundoc u svojim kutcima podijelili su vrijedne proizvode, Nacomi je osigurao poklon paketiće na stolovima, a partner A1 održao je intervjue s gostima u sklopu inicijative #BoljiOnline. Na tomboli su mogli osvojiti poklon pakete brendova poput Avon, BIPA, Dr Irena Eris, Gorsen i Al Kaprone – koji je ujedno partner uz čiju suradnju je nastao divni voćni liker Pink Romance. Svaki kutak bio je poseban s bogatom ponudom i zanimljivim nagradama.
Mirna Matković
Večera, kokteli i slastice koje su oduševile sva osjetila
Nakon uvodnog dijela večeri gosti su uživali u izvrsnoj večeri, a koktele na bazi Barun biljnog likera pripremali su stručni koktel majstori, pružajući pravi užitak za nepce. Slastičarna Torterie Macaron bila je zadužena za desertni dio večeri. Dodatno, gosti su imali priliku ponijeti kolačiće kući kao uspomenu sa Skin Romance kutka što je bio još jedan pažljivi detalj koji je obogatio cijelu večer.
Edina Pršić Babić
Zabava uz Maju Bajamić i cabaret show
Zabava je dostigla vrhunac kada je Maja Bajamić svojim energičnim nastupom podigla atmosferu, a nakon nje uslijedio je cabaret show koji je oduševio sve prisutne. Poslije showa, slavlje se nastavilo do ponoći uz poznate pjesme u izvedbi Maje Bajamić i pratećeg benda.
Sexy Ivan Milić IVXN, Dora 2025., pjesma: Monopol
Goodie bag za svakog uzvanika
Na kraju večeri svi uzvanici ponijeli su kući vrijedan goodie bag ispunjen Ženski recenziRAJ approved proizvodima. Torba prepuna poklona bila je simbol pažnje i zahvalnosti organizatora prema svima koji su svojim dolaskom podržali događaj.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.