Slavsocks, brend koji već četvrtu godinu zaredom obuva regiju u stilu, i ove je godine ostao vjeran svom zaštitnom vibeu – BMK. Ova jednostavna, a univerzalna mantra ravnodušnosti, duhovitosti i slobode pruža savršenu platformu za izražavanje svih nijansi balkanskog duha. Bez obzira jeste li ljuti, nostalgični ili jednostavno neopterećeni, BMK omogućuje da budete ono što jeste – bez izgovora i objašnjenja.
Inspiriran retro-razdobljem ranih 2000-ih, Slavsocks u svojoj najnovijoj kampanji BMK EKSTRA priziva eru mobilnih telefona i video spotova koji su definirali generaciju. Odvažnost i humor, utjelovljeni u epizodi “It Hits the Fan” iz South Parka, prožimaju ovu kampanju koja poziva na redefiniranje standarda, baš kao što je to učinila necenzurirana upotreba riječi „shit“ u televizijskom kontekstu.
Slavsocks veliki su hit među mlađom publikom
BMK je više od slogana; to je kulturni fenomen koji povezuje Slavene i šire. Slavsocks, s osloncem na retro-nostalgiju i suvremeni duh, balansira između osobnog i kolektivnog identiteta, nudeći obuću koja simbolizira slobodu izražavanja i povezanost s regionalnim korijenima.
Glazbena podloga kampanje, BMK EKSTRA banger, savršeno zaokružuje priču. Dostupna na Spotifyju, iTunesu i YouTubeu, podsjeća nas da je BMK više od stava – to je način života, posebno na Balkanu, gdje se pravila mijenjaju, ali vibe ostaje isti.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
U srcu istočnog Londona, među industrijskim siluetama koje sada pulsiraju novom kulturnom energijom, otvara se novo poglavlje u priči o britanskoj kreativnosti. V&A East Storehouse — najambiciozniji projekt ove vrste na svijetu — dočekao je posebnu gošću: Njezino Kraljevsko Visočanstvo Princeza od Walesa. No, njezina posjeta nije bila tek kurtoazni obilazak. Ovaj put, princeza je preuzela ulogu kustosice i osobno kurirala mini izložbu Makers and Creators, suptilnu, a snažnu posvetu onima čije ruke, mašta i vizije oblikuju našu svakodnevicu — i naš identitet.