Blagdanska Boudoir čarolija: Moda koja slavi eleganciju i trenutke ljepote
Prva večer zagrebačkog Adventa, kada su lampice obasjale grad i ulice ispunile svečanim duhom, pružila je čarobnu kulisu za snimanje blagdanske kolekcije Boudoira.
Subotnja večer u adventskom Zagrebu donijela je neočekivani trenutak ljepote, oživljen svjetlom, emocijama i užurbanim ritmom blagdanskog raspoloženja. Svaki kadar te večeri odiše posebnom energijom, zabilježavajući čaroliju koja se može osjetiti samo u posebnim prilikama. U samom središtu ove priče stoji Boudoir – brend koji već desetljećima oslikava profinjenost i umjetničku izvrsnost, a ovog prosinca zasjao je u punom sjaju svojom novom blagdanskom kolekcijom.
Oda eleganciji i originalnosti
Blagdanska Boudoir kolekcija ističe se raskošnim haljinama i kaputima, ukrašenima prepoznatljivim originalnim printevima. Dizajnerice Martina Čičko Karapetrić i Morana Tomašević, poznate po svom inovativnom pristupu, još jednom su potvrdile svoju jedinstvenu estetiku koja spaja tradiciju i suvremenost.
Osim odjeće, kolekcija donosi i ekskluzivnu liniju ručno izrađenih sailor tokica. Ovi sofisticirani dodaci, ukrašeni koprenama i rips mašnama, predstavljaju savršeni izbor za one koji u modnim detaljima traže dašak romantike i elegancije.
Vizija uhvaćena objektivom
Cijelu priču ove jedinstvene božićne kolekcije ispričao je kroz svoj objektiv renomirani modni fotograf Goran Čižmešija. Njegova fotografija, prožeta profinjenošću i suptilnom drskošću, savršeno je prenijela atmosferu blagdanske noći. U svakom kadru osjeća se spoj svečanog ritma grada i raskoši Boudoirove filozofije – živjeti ljepotu svakog trenutka s punim intenzitetom.
Čižmešija, čiji su rad prepoznale modne metropole poput Pariza i Milana, ovim je projektom još jednom pokazao kako moda može biti umjetnost i inspiracija.
Slavlje tradicije i suvremenosti
Boudoirova filozofija temelji se na ideji da se posebni trenuci ne odgađaju, već proživljavaju u sadašnjem trenutku. Upravo je ta filozofija pretočena u blagdansku kolekciju, gdje se nježna čipka, eterični til i svjetlucave aplikacije pretvaraju u modne komade koji slave eleganciju.
Tradicija brenda, koja traje gotovo 25 godina, čini Boudoir nezaobilaznim mjestom za one koji cijene ručno izrađene, unikatne komade. Njihova adresa, Radićeva ulica broj 22, u srcu Zagreba, postala je sinonim za umjetnički duh i vrhunsku kvalitetu.
Posebno mjesto u kolekciji zauzimaju tokice – moderni šeširi koji spajaju tradicijsko znanje izrade sa suvremenim dizajnerskim izričajem. Ovi modni dodaci ne samo da osvajaju svojom estetikom, već nose i priču o zanatu koji odolijeva vremenu, prenoseći tradiciju u budućnost.
Boudoir božićna kolekcija
Blagdanska kolekcija Boudoira nije samo modni izričaj, već i poziv na uživanje u trenucima ljepote. Subotnja večer, osvijetljena blagdanskim svjetlima, postala je pozornica za kolekciju koja slavi kreativnost i strast prema modi.
Svaka haljina, kaput i tokica osmišljeni su da ispričaju svoju priču – priču o eleganciji koja se ne boji istaknuti i ljepoti koja nadahnjuje.
Boudoir je ovim izdanjem još jednom potvrdio da je moda više od odjeće – ona je način izražavanja, umjetnost i način na koji slavimo život. Ova božićna kolekcija, utkana u blagdansku čaroliju, ostavlja dojam koji traje, baš kao i trenutak kada je subotnja večer postala nezaboravna zahvaljujući raskoši Boudoirove mašte.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.