Milano Home 2025: Renesansa domaćeg sektora kroz vrhunski dizajn i održivost
Milano Home priprema svoje drugo izdanje, posvećeno inovacijama i visokokvalitetnim proizvodima za dom te novim idejama koje podržavaju razvoj maloprodajnog sektora.
Suočena s globalnim promjenama u potrošačkom ponašanju i strategijama brendova u proizvodnji i distribuciji, Milano Home, događaj organiziran od strane Fiera Milano u suradnji s Ge.fi-jem, vraća se od 23. do 26. siječnja 2025. kao platforma za umrežavanje i dijalog u sektoru opremanja doma. Cilj je okupiti proizvođače vrhunske kvalitete i ključne aktere specijalizirane maloprodaje, otvarajući nove mogućnosti za evoluciju i ostajući oslonac krajnjim potrošačima.
Specijalizirane prodavaonice prepoznate su kao središnji punkt koji povezuje sve sudionike u lancu opskrbe – od industrijskih i zanatskih proizvođača do dizajnera, distributera i krajnjih kupaca. U Italiji, maloprodajni sektor broji 38.000 prodajnih mjesta koja nude barem jedan proizvod za uređenje doma (namještaj, posuđe, tekstil, mirise, darove i cvjetne dekoracije), zapošljavajući 100.000 ljudi i generirajući prihod veći od 16,5 milijardi eura (Hoover, 2022.).
RENESANSA KVALITETNE PROIZVODNJE: PUT KULTURNOG OBNAVLJANJA
Specijalizirane prodavaonice prepoznate su kao pokretači nove renesanse u sektoru domaćinstva. One postaju lokalni glas brendova, vodeći potrošače prema visokokvalitetnim proizvodima i potičući izbor etičkih, održivih i inovativnih rješenja. Ove prodavaonice također promiču ponudu koja odražava tradiciju, vještine i lokalnu ukorijenjenost proizvođača.
VELIKA TURA: PUTOVANJE KROZ OBRTNIŠTVO, KREATIVNOST I ODRŽIVOST
Tema drugog izdanja Milano Home 2025. inspirirana je konceptom Velike ture, povijesnog putovanja otkrića. Posjetitelji će moći istražiti izvrsnost talijanskih regija kroz materijale poput stakla, drveta, keramike, papira, kamena, metala i tekstila, uz dodatak mirisa i svijeća. Posebna pažnja posvećena je međunarodnoj izvrsnosti, uključujući premijerne nastupe globalnih brendova.
Izložbeni prostori osmišljeni su kao stanice na putu otkrivanja, gdje proizvođači, majstori obrta i mladi talenti dijele tajne svojih kreacija koje oblikuju buduće domove. Istaknuti projekti uključuju namještaj izrađen od recikliranog trapera te kolekcije održivih darova i ukrasa od papira i kartona.
MILANO HOME KAO VRATA U SVIJET IZVOZA
“Made in Italy” proizvodi, sinonim za ljepotu, stil i inovaciju, ključni su za talijanski izvoz. S ostvarenih 2,6 milijardi eura u prošloj godini, talijanski izvoz u ovom sektoru nalazi se među prvih deset na svijetu, uz predviđeni rast od 3,3 % godišnje do 2027. godine (Expoplanning, 2024.).
Na Milano Home očekuje se dolazak kupaca iz Sjeverne Amerike, Azije, Zaljevskih zemalja i Europe. Ovi kupci odabrani su zahvaljujući mreži Brand Ambassadors, stručnjaka koji predstavljaju najvažnije talijanske dizajnerske brendove.
OBRAZOVANJE KAO KLJUČ USPJEHA
Milano Home donosi više od 80 sati radionica i predavanja koja potiču kreativnost i inovacije. Program uključuje predavanja za trgovce (Retail Academy) te stručne razgovore za dizajnere i arhitekte u suradnji s Polidesignom i Platformom.
(C) Roberto Lapi +393389112080
ČETIRI PAVILJONA, BEZBROJ INSPIRACIJA
Izložba je podijeljena u četiri tematska paviljona:
Elements slavi tradiciju i inovaciju u uređenju doma.
Vibes nudi mirise, tkanine i predmete za senzorno iskustvo.
Mood istražuje kreativnost kroz unikatne dizajnerske komade.
Taste posvećen je umjetnosti stola i kulturi ugostiteljstva.
(C) Roberto Lapi +393389112080
Posebna područja, poput Manifatture in Scena i Green Circle, slave europsko obrtništvo i održive inovacije, dok Piazza di Carta ističe strast za papirom i pisanjem.
Na samom pragu ljeta, u onom neponovljivom trenutku kada se zora pretvara u dan, a sunce se stidljivo uspinje nad Dubrovnikom, violončelistica Ana Rucner još je jednom pokazala da glazba ima moć zaustaviti vrijeme. U njezinom već kultnom koncertu Pozdrav ljetu, održanom na Srđu po petnaesti put, ove godine nije vladala samo glazba – nego i tišina, kontemplacija i duboka osobna emocija.
U raskošnom ambijentu Hrvatskog narodnog kazališta, Ana Radišić sinoć je proslavila pet godina svog autentičnog podcasta – projekta koji je dotaknuo tisuće srca. Ova posebna večer bila je više od slavlja – bila je to emotivna retrospektiva jednog intimnog medijskog putovanja, začinjena glazbom Tonyja Cetinskog i trenucima koji su dirnuli do suza. Na pozornici su se ispreplele riječi, note i sjećanja, a publika je bila svjedok još jednog velikog koraka – predstavljanja Anine prve knjige. U maniri koja joj priliči, Ana je i ovu večer pretvorila u prostor povezanosti, inspiracije i zahvalnosti. Bila je to večer koja se ne zaboravlja – iskrena, duboka i nevjerojatno osobna.
U vremenu kad se znoj više ne briše ručnikom nego mentalnim resetom i kad je svaki korak prema cilju – bilo da je to vrh Sljemena, granica vlastite izdržljivosti ili kraj radnog dana – mali osobni trijumf, tijelo traži partnera koji ga neće iznevjeriti. U igri izotonika, gdje su pravila dosadna i predvidiva, na scenu stupa Twist ISO – svježi, hrabri igrač iz Hrvatske koji zna što znači žeđ modernog života. I ima odgovor. U dvije riječi: limun i nar.
Telemach je postao nositelj MAMFORCE standarda u kategoriji BASIC, čime je potvrđena njegova predanost stvaranju poticajnog radnog okruženja temeljenog na obiteljskoj odgovornosti, ravnoteži između poslovnog i privatnog života te rodnoj ravnopravnosti. Kroz neovisni evaluacijski proces, kompanija je demonstrirala snažnu usmjerenost na dobrobit svojih zaposlenika i posvećenost kvaliteti u upravljanju ljudskim potencijalima. Certifikat MAMFORCE standarda predsjedniku Uprave Telemacha, Adrianu Ježini, uručila je Diana Kobas Dešković, direktorica konzultantske tvrtke Spona Code, koja provodi neovisne evaluacije i certifikacije organizacija u području upravljanja ljudima.
Kućni ljubimci sve češće imaju važnu ulogu ne samo u privatnom, već i u poslovnom životu, a mnoga istraživanja pokazuju kako je sve više vlasnika koji žele provoditi što više vremena sa svojim ljubimcima. Uoči obilježavanja Take Your Dog to Work, dana koji se diljem svijeta obilježava kako bi se osvijestile pogodnosti dovođenja psa na posao, a koji se ove godine u svijetu održava 20. lipnja, Mars ističe brojne prednosti pet-friendly radnog okruženja koje uspješno njeguje već više od 15 godina.
U samo tri mjeseca od premijere hit-komedije Iva i Gloria, režije Jana Kerekeša, glavne glumice Iva Šimić Šakoronja i Gloria Dubelj proslavile su jubilarnu 50. izvedbu. Ova predstava već sada piše povijest kao jedan od najgledanijih naslova u hrvatskom kazalištu, okupljajući publiku svih generacija i šaljući duhovite, ali i oštre društvene poruke.
Sinoć je u vrtu Vile Riva u Slanom, u vrlo neformalnoj, intimnoj atmosferi održan susret svih sudionika i gostiju Slano Film Days s predstavnicima medija. Tijekom sljedećih pet dana Slano postaje mjesto filmskih razgovora, razmjene iskustava i ideja, neformalnih druženja regionalnih filmskih autora i istaknutih imena iz svijeta filma i filmske industrije.
U srcu ljeta, kad mirisi soli i zvuci cvrčaka ispunjavaju šibenske kale, grad se pretvara u veliku pozornicu emocija, stihova i glazbe. „Šibenik, Grad kao mi“ vraća nas korijenima kroz dvodnevni hommage velikanima čije su pjesme oblikovale naše djetinjstvo, mladost i identitet.
Od gradskih terasa u srcu Zagreba, poput Botaničkog vrta ili Tkalčićeve ulice, do lounge barova na obali u Splitu ili Dubrovniku, slavimo ga na ljetnim zabavama, vjenčanjima ili kao idealan predah na plaži, a svjedoče o tome i nasmijana lica, instagramske priče i sve češći toasti u njegovo ime.
Rijeka, grad koji živi na raskrižju kultura i povijesti, skriva mnoštvo skrivenih dragulja i nezaobilaznih atrakcija koje će vas osvojiti na prvi pogled.
Kada govorimo o zaštiti kože od štetnih UV zraka, SPF kreme su neizostavan saveznik u svakodnevnoj njezi. No, osim samog faktora zaštite (SPF), jedna od važnih odluka koje moramo donijeti jest koju formulu kreme odabrati – gel, losion, sprej ili možda neki drugi oblik? Svaka od tih formula nosi svoje prednosti, mane i specifičnosti koje utječu ne samo na način nanošenja, nego i na učinkovitost zaštite, osjećaj na koži te dugoročnu njegu. Ako ste se ikada pitali koja je formula najbolja za vas, donosimo detaljan vodič koji će razjasniti sve nedoumice i pomoći vam da pametno izaberete.