Kala pokreće kampanju ‘’JEDNA KALA, JEDNO HVALA’’ kao zahvalu dobrovoljnim vatrogasnim društvima
Kala će u kampanji donirati sredstva dobrovoljnim vatrogasnim društvima s područja cijele Hrvatske, a osigurat će im i zalihe flaširane vode. U kampanju se mogu uključiti i građani ostavljanjem poruka zahvale na web stranici jednakala-jednohvala.hr, čime ujedno sudjeluju i u nagradnom natječaju.
U Hrvatskoj djeluje oko 140 000 članova vatrogasnih društava, a čak 133 000 njih su volonteri koji su često od malih nogu uključeni u rad 1761 dobrovoljnog vatrogasnog društva. Ljubav prema vatrogastvu prenosi se s koljena na koljeno i nije neobično da su u jednom dobrovoljnom vatrogasnom društvu po tri i više generacija jedne obitelji. Požrtvovnost i hrabrost ovih volontera prepoznala je Kala, blaga negazirana prirodna mineralna voda, koja je pokrenula kampanju “JEDNA KALA, JEDNO HVALA”, čiji je cilj podržati dobrovoljna vatrogasna društva i zahvaliti im na njihovom nesebičnom radu.
Ovaj iznimno stresan i opasan poziv primarno se povezuje sa zaštitom od požara, no prema evidenciji, u 2022. godini je bilo 40 posto požarnih intervencija, a ostalih 60 posto su bile intervencije tehničke prirode: pomoć u prometu, spašavanja nakon potresa ili nevremena, dovoz vode na pojedine lokacije, te intervencije s opasnim tvarima. Dobrovoljni vatrogasci na teren izlaze danonoćno, a jedina im je plaća zadovoljstvo i ponos što su nekome pomogli spasiti život ili imovinu.
‘’Nije neobično da Kala, voda koja snagom nježnosti odražava tihu snagu u nama, stoji iza volontera koji su tiha snaga našeg društva. Dobrovoljni vatrogasci ne traže ništa za svoj rad, no zaslužuju barem jedno veliko javno hvala i zato smo odlučili pokrenuti kampanju zahvalnosti u koju se možemo uključiti svi mi koji prepoznajemo značaj volonterstva, a često zbog svakodnevnih obaveza i ubrzanog ritma života nismo u mogućnosti i sami mu se posvetiti”, izjavila je Laura Bortas, Senior Brand Manager za Kalu.
Unatoč izazovima koje nosi ovaj poziv, broj dobrovoljnih vatrogasaca raste iz godine u godinu i njihova društva su često žila kucavica pojedinih lokalnih sredina u Hrvatskoj. U porastu je i broj vatrogaskinja – čak 23 posto ukupnog broja vatrogasaca su žene.
‘’Dobrovoljna vatrogasna društva u Hrvatskoj imaju dugu tradiciju i ponosni smo što se i mlađe generacije uključuju u rad DVD-a. Vatrogastvo u Hrvatskoj počiva na dobrovoljstvu u kojem njezini članovi bez ikakve naknade, vodeći se altruizmom i humanošću, pomažu u očuvanju života i imovine. Na žalost, posljednjih smo godina svjedoci velikih prirodnih katastrofa, od potresa, požara do poplava i pandemije, i u takvim teškim trenucima prvi na licu mjesta bili su naše kolegice i kolege dobrovoljci. Bez njih nema sigurnosti za sve nas. Hvala Kali koja je prepoznala njihovu nesebičnu i svakodnevnu žrtvu za zajednicu i koja na zaista divan način skreće pažnju na važnost naših dobrovoljaca u svakodnevnom životu’’, rekao je glavni vatrogasni zapovjednik Slavko Tucaković.
Kala će dobrovoljna vatrogasna društva podržati financijskom donacijom i zalihama flaširane vode. U kampanji ‘’JEDNA KALA, JEDNO HVALA’’ mogu sudjelovati i građani. Na svakoj boci Kale nalazi se kod koji građani mogu skenirati i otići na stranicu jednakala-jednohvala.hr, na kojoj imaju mogućnost ostaviti poruku zahvale za vatrogasce. Autore najboljih poruka očekuju vrijedne nagrade: vikend proveden s vatrogascima na Pagu ili Braču, uz plaćen put i smještaj, zatim šator, pametni sat i ulaznice za Plitvička jezera za cijelu obitelj.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.