Kala pokreće kampanju ‘’JEDNA KALA, JEDNO HVALA’’ kao zahvalu dobrovoljnim vatrogasnim društvima
Kala će u kampanji donirati sredstva dobrovoljnim vatrogasnim društvima s područja cijele Hrvatske, a osigurat će im i zalihe flaširane vode. U kampanju se mogu uključiti i građani ostavljanjem poruka zahvale na web stranici jednakala-jednohvala.hr, čime ujedno sudjeluju i u nagradnom natječaju.
U Hrvatskoj djeluje oko 140 000 članova vatrogasnih društava, a čak 133 000 njih su volonteri koji su često od malih nogu uključeni u rad 1761 dobrovoljnog vatrogasnog društva. Ljubav prema vatrogastvu prenosi se s koljena na koljeno i nije neobično da su u jednom dobrovoljnom vatrogasnom društvu po tri i više generacija jedne obitelji. Požrtvovnost i hrabrost ovih volontera prepoznala je Kala, blaga negazirana prirodna mineralna voda, koja je pokrenula kampanju “JEDNA KALA, JEDNO HVALA”, čiji je cilj podržati dobrovoljna vatrogasna društva i zahvaliti im na njihovom nesebičnom radu.
Ovaj iznimno stresan i opasan poziv primarno se povezuje sa zaštitom od požara, no prema evidenciji, u 2022. godini je bilo 40 posto požarnih intervencija, a ostalih 60 posto su bile intervencije tehničke prirode: pomoć u prometu, spašavanja nakon potresa ili nevremena, dovoz vode na pojedine lokacije, te intervencije s opasnim tvarima. Dobrovoljni vatrogasci na teren izlaze danonoćno, a jedina im je plaća zadovoljstvo i ponos što su nekome pomogli spasiti život ili imovinu.
‘’Nije neobično da Kala, voda koja snagom nježnosti odražava tihu snagu u nama, stoji iza volontera koji su tiha snaga našeg društva. Dobrovoljni vatrogasci ne traže ništa za svoj rad, no zaslužuju barem jedno veliko javno hvala i zato smo odlučili pokrenuti kampanju zahvalnosti u koju se možemo uključiti svi mi koji prepoznajemo značaj volonterstva, a često zbog svakodnevnih obaveza i ubrzanog ritma života nismo u mogućnosti i sami mu se posvetiti”, izjavila je Laura Bortas, Senior Brand Manager za Kalu.
Unatoč izazovima koje nosi ovaj poziv, broj dobrovoljnih vatrogasaca raste iz godine u godinu i njihova društva su često žila kucavica pojedinih lokalnih sredina u Hrvatskoj. U porastu je i broj vatrogaskinja – čak 23 posto ukupnog broja vatrogasaca su žene.
‘’Dobrovoljna vatrogasna društva u Hrvatskoj imaju dugu tradiciju i ponosni smo što se i mlađe generacije uključuju u rad DVD-a. Vatrogastvo u Hrvatskoj počiva na dobrovoljstvu u kojem njezini članovi bez ikakve naknade, vodeći se altruizmom i humanošću, pomažu u očuvanju života i imovine. Na žalost, posljednjih smo godina svjedoci velikih prirodnih katastrofa, od potresa, požara do poplava i pandemije, i u takvim teškim trenucima prvi na licu mjesta bili su naše kolegice i kolege dobrovoljci. Bez njih nema sigurnosti za sve nas. Hvala Kali koja je prepoznala njihovu nesebičnu i svakodnevnu žrtvu za zajednicu i koja na zaista divan način skreće pažnju na važnost naših dobrovoljaca u svakodnevnom životu’’, rekao je glavni vatrogasni zapovjednik Slavko Tucaković.
Kala će dobrovoljna vatrogasna društva podržati financijskom donacijom i zalihama flaširane vode. U kampanji ‘’JEDNA KALA, JEDNO HVALA’’ mogu sudjelovati i građani. Na svakoj boci Kale nalazi se kod koji građani mogu skenirati i otići na stranicu jednakala-jednohvala.hr, na kojoj imaju mogućnost ostaviti poruku zahvale za vatrogasce. Autore najboljih poruka očekuju vrijedne nagrade: vikend proveden s vatrogascima na Pagu ili Braču, uz plaćen put i smještaj, zatim šator, pametni sat i ulaznice za Plitvička jezera za cijelu obitelj.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
Postoje putovanja koja ne traže opravdanje, već se događaju iz unutarnje potrebe za predahom, promjenom ritma i povratkom sebi, a zima u Alpama upravo je takav poziv. Snijeg koji škripi pod skijama, oštar planinski zrak i tišina koju prekida tek žamor žičara stvaraju kulisu u kojoj svakodnevne brige ostaju daleko u dolini. Istraživanje Booking.coma o putnim predviđanjima za 2026. godinu potvrđuje ono što mnogi već osjećaju – čak 71 posto hrvatskih putnika vjeruje da je spontanost sama po sebi dovoljan razlog za odlazak na odmor, dok njih 80 posto smatra da je nakon napornog rada predah nagrada koju su zaslužili.
Ove sezone FOREO donosi čaroliju self-care rituala – od luksuznih uređaja za čišćenje i spa tretmane kod kuće do napredne njege lica i osmijeha, sve uz ekskluzivne popuste i limited edition blagdanske ponude.
U Centru kulture Ribnjak u Zagrebu, 18. prosinca 2025. godine, od 10 do 23 sata, održat će se cjelodnevni program povodom Međunarodnog dana migranata, koji je Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila 18. prosinca 2000. godine. Cilj obilježavanja ovoga dana je isticanje doprinosa migranata društvima u kojima žive, promicanje zaštite ljudskih prava te osiguravanje dostojanstvenih životnih uvjeta za sve.
Sezona darivanja službeno je otvorena, a Fashion&Friends i Fashion Company pretvaraju shopping u pravo modno iskustvo! Ljubitelji vrhunskih brendova i ove godine mogu uživati u božićnim popustima do –50% na najpoželjnije kolekcije.
Koncert Maje Šuput ispred JOY Shopping Rugvice bio je vrhunac otvorenja 11. prosinca 2025., ali za posjetitelje sada kreće najzanimljiviji dio prosinca. U cijeloj shopping zoni Rugvica nastavljaju se adventski sadržaji i pogodnosti, od sezonskih popusta i nagradnih igara do besplatnog zamatanja poklona i obiteljskih animacija. Uz jednostavan dolazak na izlazu s autoceste i veliki besplatan parking, zona je osmišljena kao praktičan izbor za shopping, ručak i blagdansku atmosferu u jednom odlasku.
Zagrebački Advent ove je godine dobio neočekivano topao i mekan dodatak. Omiljeni cappuccino postao je još posebniji zahvaljujući brendu Barcaffè koji je goste odabranih kafića iznenadio mekanim, toplim dekicama – savršenim suputnikom za zimska druženja uz šalicu omiljenog napitka.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.