Juraj Zigman, jedan od najslavnijih hrvatskih modnih dizajnera, poznat po svom ekstravagantnom i prepoznatljivom stilu, ponovno je osvojio Split. Nakon što je oduševio publiku svojim raskošnim kostimima za kazališne predstave Aida i Madame Butterfly, Zigman se vratio u grad pod Marjanom s potpuno novim iznenađenjem – jedinstvenim pop-up storeom u City Centru One Split, na etaži +1.
Ovaj kreativni prostor, smješten na adresi Vukovarska ulica 207, oaza je mode koja pršti bojama, energijom i avangardnim dizajnom. Zigman, koji je svojim radom osvojio svjetske zvijezde poput Beyoncé, Nicki Minaj i Christine Aguilere, sada je odlučio približiti svoj unikatni modni izričaj i splitskoj publici.
Što se može pronaći u Zigmanovu pop-up storeu?
Zigmanov pop-up store prava je modna destinacija za sve ljubitelje neobičnog i upečatljivog dizajna. U ponudi se nalaze njegovi poznati it komadi – hoodice, trenirke, t-shirtevi, suknje, torbe, kišobrani i drugi modni dodaci s prepoznatljivim printovima i uzorcima koji nose Zigmanov autentični potpis. Posebno zanimljivo je što i muškarci mogu pronaći odjeću u Zigmanovu stilu, uključujući majice i hoodice koje prkose modnim konvencijama.
Ovaj konceptualni prostor nije samo trgovina, već i spoj mode i umjetnosti, što Zigmanov rad čini jedinstvenim. Njegovi komadi su odvažni, kreativni i uvijek pomiču granice, a sam dizajner naglašava kako želi omogućiti svim zaljubljenicima u modu da osjete moć samopouzdanja koju donosi nošenje nečeg jedinstvenog.
Otvorenje uz poznata lica Splita
Otvorenje Zigmanova pop-up storea pretvorilo se u pravu društvenu atrakciju. Dizajnera su podržale brojne splitske influenserice i poznata imena modnog i kulturnog svijeta. Među njima su bile Marija Čamber, Amadea Muse, Petra Čolak te dizajneri Anamarija Asanović Karačić, Sandra Ledenko, Neda Makjanić-Kunić i Jurica Pirić. Uz njih, na otvorenju su viđeni i Splićani koje često povezujemo s modom i stilom, poput Nataše Bebić i Gianne Apostolski.
Svi su se složili da Zigman nije samo dizajner, već pravi umjetnik koji zna kako modom ispričati priču. Njegovi unikatni komadi nisu samo odjeća, već snažni vizualni izrazi osobnosti i stila, zbog čega se već godinama nalazi na vrhu hrvatske, ali i svjetske modne scene.
Zigmanova veza sa Splitom
Split i Zigman već su dobro poznata kombinacija. Njegov rad na kazališnim kostimima za splitski HNK bio je prava modna senzacija, a sada je svoj prepoznatljiv stil odlučio donijeti i u svakodnevne modne kombinacije Splićana. Ovaj pop-up store savršen je spoj glamura i praktičnosti – Zigmanovi komadi idealni su za one koji žele istaknuti svoj modni izričaj, bez obzira na to biraju li ležerne trenirke ili upečatljive modne dodatke.
Poruka dizajnera
Zigman je na otvorenju naglasio kako mu je cilj približiti modu svim generacijama te inspirirati ljude da se igraju stilovima i uživaju u odjeći. “Moda nije samo ono što nosimo, već način na koji komuniciramo tko smo. U Splitu uvijek osjećam posebnu energiju, a ovaj pop-up store je moj način da tu energiju podijelim s ljudima,” izjavio je.
Nova modna destinacija u Splitu
Za Splićane, ali i sve one koji se nađu u blizini, Zigmanov pop-up store sada je nezaobilazna destinacija. Bez obzira na to tražite li statement komad koji će vas izdvojiti iz mase ili jednostavno želite uroniti u svijet vrhunske hrvatske mode, Zigmanova ponuda zasigurno će vas oduševiti.
Ako ste ljubitelj odvažnih uzoraka, smjelih krojeva i modne priče koja ostavlja dojam – ne propustite posjetiti Zigmanov pop-up store. Split je ovime dobio ne samo trgovinu, već i prostor koji slavi kreativnost i umjetnost, donoseći dašak svjetskog glamura na domaće tlo.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.