Čak dva mjeseca ranije bile su rasprodane karte za večerašnji i sutrašnji koncert Zdravka Čolića u riječkoj Dvorani mladosti, a već s prvim taktovima prve pjesme večeras – bilo je jasno koliko se Rijeka zaželjela ovog glazbenog velikana. Na prekrasnoj dobrodošlici Riječana i njihovih gostiju iz drugih gradova, Čolić se, očekivano, odužio u svom najboljem višesatnom izdanju.
Baš kao i u prethodno rasprodanim dvoranama diljem Hrvatske, na repertoaru se našlo čak 40 najvećih Čolićevih hitova. Tako je jedan od najcjenjenijih i najpopularnijih regionalnih glazbenika proveo publiku, u kojoj su se našle baš sve generacije, kroz retrospektivu svoje impresivne karijere, pa su u dvorani Mladosti otpjevane mnoge bezvremenske pjesme, koje su odavno dobile epitete evergreena, poput ‘Ti si mi u krvi’, ‘Produži dalje”, ‘Gori vatra’, ‘Noć mi te duguje’, ‘Svadbarskim sokakom’, ‘Jedna zima sa Kristinom’, ‘Krasiva’, ‘Čija je ono zvijezda’, ‘Pjevam danju, pjevam noću’, ‘Pusti, pusti modu’ i mnoge druge…
S obzirom kako jedna dvorana nije bila dovoljno velika da bi mogla primiti sve one koji su na koncert došli i iz mnogih drugih gradova, Čolić će u dvorani Mladosti nastupiti tijekom dvije rasprodane večeri zaredom.
Ekipa Hrvatske televizije posjetila je Betlehem u završnoj fazi ratnog primirja i doznala kako preživljavaju tamošnji stanovnici . Nakon dokumentarnog filma ''Sveta zemlja Isusovim stopama'' iz 2023., to je svojevrsni nastavak priče o svetim mjestima i njihovom životu danas.
Poznati chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarićem udružili su se s Xiaomijem, koji je u povodu svog 15. rođendana u travnju pripremio nezaboravnu proslavu za sve svoje obožavatelje.
Modeli Kerrie i Ella donose prozračnu estetiku sezone, spajajući lagane tkanine s odvažnim detaljima, dok istovremeno dijele svoju ljubav prema prirodi, modi i brizi o sebi.
Gotovo trećina građana Hrvatske koristi dodatke prehrani, a najviše ih uzimaju – djeca. Upravo je ta tema bila u središtu predstavljanja novog izdanja informativno-edukativne kampanje Safe2Eat, koja potrošačima približava teme sigurnosti hrane i potiče ih da kritički promišljaju o onome što jedu. Kampanju već petu godinu provodi Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) u suradnji s nacionalnim tijelima, a u Hrvatskoj je to Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH).
Ponekad najljepši trenuci opuštanja ne zahtijevaju odlazak u luksuzni wellness centar – sve što vam treba je prava atmosfera, nekoliko jednostavnih koraka i pametni uređaji koji vam omogućuju više vremena za sebe.
Ovo je jedinstvena prilika za sve ljubitelje make-upa, profesionalce i entuzijaste, koji žele poboljšati svoje vještine i otkriti tajne iza Sasha Nikolina lookova koji su postali sinonim za moderni, elegantni stil.
Glumica i manekenka nikad nije prestala biti ikona ljepote. Njezina posljednja objava
sa sunčanih Maldiva još je jednom dokazala da je godine zapravo ne dotiču.