Nakon gotovo cijelog desetljeća, animirani spektakl Vaiana vratio se na velika platna, donoseći poznatu čaroliju i nezaboravnu avanturu! Premijera filma koja se sinoć održala u IMAX dvorani CineStara Arena, okupila je fenomenalnu glumačku postavu koja je posudila glasove u hrvatskoj sinkronizaciji među kojima su Ivana Kindl, Ivan Hilje, Frano Mašković, Goran Grgić i Helena Novosel.
Na svečanoj premijeri dugo očekivanog nastavka okupila su se i brojna poznata lica koja nisu mogla sakriti svoje oduševljenje povratkom omiljene junakinje. Među uzvanicima su zablistali Maja Šuput sa sinčićem Bloomom, Jelena Veljača s kćerkicom Lenom, Ivan Šarić i Korana Gvozdić, dok su se društvu pridružili i Lucija Lugomer, Danijela Pintarić, Natali Rade i mnogi drugi. Atmosfera je bila ispunjena dječjim smijehom, glazbom i sveopćim oduševljenjem.
Vaiana 2 vodi nas tri godine nakon prve priče, gdje naša junakinja uz Mauija kreće u novu ekspediciju kroz davno izgubljene vode Oceanije. Ova avantura donosi ne samo neočekivane saveznike već i izazove koji testiraju hrabrost i odlučnost omiljenih likova.
Kao i prvi dio, nastavak obiluje nezaboravnim pjesmama koje su već stekle obožavatelje. Glazbeni tim, uključujući dobitnice Grammyja Abigail Barlow i Emily Bear te poznatog Marka Mancinu, stvorio je zvučnu kulisu koja oduzima dah i obećava bezvremenske hitove.
Zaključak svih prisutnih je jednoglasan: “Vrijedilo je čekati!”
Premijera u organizaciji Blitz distribucije oduševila je sve generacije i postavila visoka očekivanja za kino-publiku. Film je dostupan u svim formatima – IMAX, 4DX, ScreenX i 2D – koji garantiraju potpuno uranjanje u ovaj predivan tropski svijet.
Uz spektakularne vizuale, snažne poruke i prepoznatljive glasove, Vaiana 2 obećava da će osvojiti srca publike i postati nezaobilazan kino hit ove godine.
Ne propustite priliku otisnuti se na ovu čarobnu plovidbu koja je već postala senzacija!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.