Blagdani su pravo vrijeme za čaroliju, a Chocconillas Premium Baby Store u suradnji s priznatom hrvatskom dizajnericom Aleksandrom Dojčinović donosi upravo to – nezaboravnu kolekciju Lei Lou Baby za male dame. Inspirirana bezbrižnošću djetinjstva, ova limitirana, capsule kolekcija haljinica oduševiti će vas na prvi pogled jer odiše toplinom i nostalgijom, a sofisticirani dizajn i besprijekorna izrada čini ih savršenim komadima za ponavljanje, poklanjanje, pa čak i nasljeđivanje, budući da održivost u modi, a pogotovo dječjoj, nikada nije bila jače zagovarana i podržavana. Aleksandra ne krije kako je oduvijek voljela eksperimentirati s modom za najmlađe, u sklopu svog brenda Lei Lou, no ovo je prvi put da to radi za druge, što je danas i svojevrstan globalni trend. Od luksuznih modnih kuća do popularnih trgovina, dizajneri diljem svijeta stvaraju ekskluzivne kolekcije za široku publiku, čineći tako visoku modu dostupnom svima, a na ovaj hrvatski način spoj luksuza i pristupačnosti dolazi i u dječju modu.
„Ova kolekcija za mene je povratak onim bezbrižnim, iskrenim i nezaboravnim trenucima koji djetinjstvo čine posebnim, a kada se tome doda dašak čarolije blagdana koji su pred nama, sigurna sam da će već od sutra biti dio mnogih nezaboravnih trenutaka. Haljinice su osmišljene da istovremeno budu lijepe, ali i udobne i praktične, koje će biti više od komada odjeće i koji će djevojčicama omogućiti da se osjećaju posebno, a roditeljima kreirati uspomene za cijeli život“ – govori Dojčinović po izlasku kolekcije koja je, bez sumnje, zadržala njezin prepoznatljivi potpis čak i u mini obliku, što znači samo jedno – svevremenu, pomalo vintage romantiku reinterpretiranu na moderan način.
Predstavljanje ove divne kolekcije nisu propustile ni Korana Gvozdić, Paula Tonković, Lucija Lugomer, Rita Rumora Jurki, Donna Lugonja Petković te brojne druge poznate mame.
I iako su haljinice zamišljene kao komadi za svečane prilike – od obiteljskih okupljanja do posebnih blagdanskih proslava, s lakoćom se zapravo prilagođavaju svakoj, pa i svakodnevnoj prigodi, zahvaljujući sjajnom, kontrasnom odabiru finih tkanina, ručno izrađenih aplikacija i veselih printeva srca i točkica.
Ova kolekcija koja na neki način redefinira dječju modu kod nas, dostupna je u limitiranom broju, ekskluzivno u Choconillas Premium Baby Storeu u zagrebačkoj Branimirovoj 41 i Lei Lou butiku u Ilici 15, i nesumnjivo su već sada na putu da postanu najpoželjniji mini komadi sezone.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.