U Hrvatsku je stigao kultni škotski Clan Campbell whisky
Oni su jedan od najstarijih i najpoznatijih klanova u Škotskoj, ali i svijetu. Oni su plemeniti duh tradicije koja traje od 11. stoljeća. Oni su Clan Campbell. Vjerni svojim temeljnim vrijednostima autentičnosti i bratstva, kroz stoljeća su ostali simbol zajedništva i hrabrosti, a sada se njihov duh predstavlja i hrvatskom tržištu kroz brend Clan Campbell.
U Petom kupeu, koji je ovim povodom pretvoren u zemlju dvoraca, zelenih prostranstava i kiltova, održan je događaj koji je okupio brojne poznate osobe. Ivan Šarić, Lovro Juraga, Toma Marić, Aleks Curać Šarić i brojni drugi, imali su priliku osjetiti duh autentične Škotske i otkriti priču o klanu Campbell, simbolu plemenitosti i bratstva. Središnja figura večeri bio je vojvoda od Argylla, globalni ambasador brenda i vođa klana Campbell, koji je oduševio goste svojom pričom o nasljeđu, autentičnosti i zajedništvu koje ovaj brend simbolizira.
“Sva plemenitost Clana Campbell može se pronaći u ovom viskiju” izjavio je vojvoda, dok su gosti uživali u okusima ovog autentičnog škotskog proizvoda.
Izrađen u duhu čiste škotske tradicije, Clan Campbell spaja najbolje od prirode i vještina koje su se generacijama prenosile. Jantarno zlatne boje, očarava aromama meda, cvijeća i vanilije, dok okusi kremastog karamela, voćnjaka i kokosa završavaju delikatnom mješavinom začina. Od slada i žitarica do drva i kristalno čiste škotske vode, svaka kap priča priču o nasljeđu i strasti. Za ovu je priliku ovaj škotski “ponos” poslužen u svom klasičnom obliku s kockicom leda te u kreativnim koktelima, savršeno uklopljenima u atmosferu večeri. Gosti su tako imali priliku otkriti kako se Clan Campbell jednako dobro snalazi u velikim proslavama, kao i u intimnim druženjima.
Tomislav Marić
Škotska tradicija poznata je po otvorenosti i primanju stranaca u zajednicu, a sinoć je taj duh živio i u Zagrebu. Klan koji danas okuplja više od 14 milijuna potomaka diljem svijeta sinoć je postao bogatiji za brojne nove obožavatelje.
Uživali su u atmosferi, priči i nasljeđu koje Clan Campbell nosi, čineći ovo nezaboravnom večeri za sve prisutne.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.