Suradnja Dolce & Gabbana x SKIMS ovaj je tjedan napokon ugledala svjetlo dana, a obožavatelje oba brenda toliko je oduševila da se stranica nakratko srušila nakon što su “krpice” leopardskog uzorka krenule u prodaju. Tome je svakako pridonijela seksi kampanja u kojoj su nastupile Kim Kardashian, osnivačica brenda SKIMS, i njezina sestra Kourtney Kardashian Baker, a koja je snimljena kao hommage kultnim kampanjama modne kuće Dolce&Gabbana.
Suradnja Dolce&Gabbana x SKIMS donosi najskuplje komade do sada
Što se sve nalazi u kolekciji nastaloj u suradnji Dolce&Gabbana x SKIMS?
Kolekcija je uistinu raznolika, a njoj se nalaze grudnjaci, gaćice u raznim modelima, tajice, biciklističke hlačice, babydoll spavačice, trikoi, ogrtači te lounge haljine.
Ovo je najskuplja SKIMS kolekcija do sada, no čini se da to ipak nije smelo obožavateljice da pohrle i priušte si pokoji komad.
Primjerice, komplet od 3 para gaćica stoji 140 dolara, nabrani korzet 234 dolara, a haljina 586 dolara.
U fokusu kolekcije je kultni leopardski uzorak, koji dvojac Dolce&Gabbana često koristi u svojim kolekcijama, a tu su i crna i bijela boja.
Reklamna kampanja Dolce&Gabbana x SKIMS podigla je mnogo prašine
U reklamnoj kampanji za kolekciju Dolce&Gabbana x SKIMS Kim i Kourtney glume zanosne Talijanke te poziraju uz sličnu scenografiju i poze u kojima je u kampanjama slavne talijanske modne kuće tijekom godina pozirala Monica Bellucci.
Ova kampanja privukla je puno pažnje, a poznavatelji pop kulture na društvenim su mrežama komentirali kako je ovaj put Italija spojila sestre koje su imale veliku svađu oko toga tko je kome ukrao ideju za talijansko vjenčanje u stvarnom životu.
Modni svijet dočekao je vijest koja će, bez sumnje, oblikovati njegovu budućnost. Kuća Kering službeno je objavila da će talijanski dizajner Pierpaolo Piccioli preuzeti kreativno vodstvo modne kuće Balenciaga, naslijedivši Demnu, koji se u ožujku 2025. preselio u Gucci.
Na drugi rođendan magazina HELLO! u zagrebačkoj Laubi, na večer koju je obilježila Severina, mlada pjevačica Domenica donijela je dašak bezvremenske elegancije i urbane profinjenosti – kombinaciju koja osvaja na prvi pogled.
U impresivnom ambijentu obnovljenog Prirodoslovnog muzeja, među svjetlucavim eksponatima morskih divova prošlosti, sinoć se dogodila prava modna čarolija. Revija koja se s razlogom iščekivala kao vrhunac modne sezone, potvrdila je svoj status spektaklom koji je spojio eleganciju, osobni stil i dozu odvažnosti.
U vremenu kada svijet viče, prava snaga leži u tišini koja nosi smisao. Nova kolekcija naušnica brenda Amaranthine, iza koje stoji dizajner Mario Malnar, nije tu da podilazi trendovima – već da ih nadmaši osobnošću. Svaki par naušnica postaje tihi, ali snažan odraz autentičnosti, elegancije i unutarnje slobode.
MOHITO je ponovno uspješno začarao svojim najnovijim modnim komadima iz linije Sunset Nomad, kolekcije koja slavi ženstvenost u punom spektru boja koje dočaravaju čaroliju izlaska sunca.