Krajem listopada, Miach i Hiljson Mandela objavili su novu zajedničku pjesmu, koja je u vrlo kratkom roku osvojila i publiku i radijski eter, a taj val rasta popularnosti novog domaćeg hit-singla ovog tjedna stiže uvidom u ključne nacionalne top-liste. Singl “Anđeo” ovog je tjedna na #1 Billboard Croatia Songs, HR Top 40 i Shazam Croatia digitalnih i radijskih lista.
“Oduševljeni smo i ponosni! Vjerovali smo u ovu pjesmu, ali ovakav moment nam je van svakog očekivanja. Hvala svima na podršci, puno nam znači!” kratko su komentirali Miach i Hiljson Mandela, neposredno po saznanju da su s novim singlom dosegnuli vodeće pozicije navedenih top lista.
Hiljson Mandela x Miach – “Anđeo”:
Nakon zajedničkog singla “NLO”, dvoje omiljenih glazbenih imena nove generacije domaće scene ponovno je udružilo kreativne snage i zajedno s producentom Lockroom-om kreirali su osvježavajući spoj emocija i moćne produkcije, u novom duetu “Anđeo”. Riječ je o naslovnoj pjesmi nove teen-serije “Sram”, a novi singl objavljen je zajedno s pratećim videospotom, u izdanju diskografske kuće yem.
Prateći videospot kreirao je uigrani redateljski duo Luka Matković i Ana Cindrić, koji se zaigrao s elementima tame i svjetla, odnosno “dobrog i zla” te istaknutih scena u labirintu. Svoj doprinos spotu dali su i stilistica Marcela Vrček te Fran Brunović (hair-styling) i Iva Rukavina (make-up).
Kako je već istaknuto, za Miach i Hiljsona Mandelu ovo je nova glazbena suradnja, nakon što su nas osvojili hit-singlom “NLO” iz 2022. godine. Pjesma je to koja je provela čak 50 tjedana na top-listi domaćeg radijskog etera HR Top 40, osvojila nagradu Cesarica za “Hit listopada 2022.” te trenutno broji više od 5 milijuna streamova kroz digitalne platforme.
Od te zajedničke suradnje kroz protekle dvije godine i Miach i Hiljson Mandela ostvarili su i značajne uspjehe kroz svoje samostalne glazbene karijere. Nakon što je krajem prošle godine objavila debitantski album “Insomnia”, Miach je ovog proljeća održala prvi samostalni i rasprodani koncert u zagrebačkoj Tvornici kulture. Krajem ljeta objavila je i aktualni solo singl “Iluzija”, s kojim se osam tjedana nalazi na HR Top 40 listi.
S druge strane, Hiljson Mandela je nedavno održao najveći i rasprodani samostalni koncert u zagrebačkom Boćarskom domu, tijekom kojeg je publici uživo predstavio presjek svih ključnih trenutaka svoje karijere, od solo hitova do suradnji koje su definirale njegov prepoznatljiv zvuk i estetiku. Tijekom ove godine do sada je objavio dvije nove solo autorske pjesme – hit-singl “Ankaran” s kojim je zauzeo #1 poziciju Billboard Croatia Songs liste te radijski favorit “7 ujutro”.
Uz nekolicinu samostalnih nastupa oboje će uspješnu godinu zaokružiti energičnim nastupom na zagrebačkom glavnom gradskom Trgu bana Josipa Jelačića, gdje će nastupiti u sklopu dočeka Nove 2025. godine, a na pozornici će im se pridružiti i Josipa Lisac, Baby Lasagna te Grše.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.