Vanda Winter, poznata hrvatska pjevačica i glumica, ponovno je iznenadila publiku svojim najnovijim singlom “Samo u krug“ u kojem se njezin nježni glas susreće s toplim vokalom Gorana Boškovića, člana grupe Fluentes otkriva Večernji.hr. Ovaj dirljiv duet rezultat je glazbene kreacije Nikole Ganića Karana, dok je produkciju pjesme odradio Zvonimir DusperDus. Pjesmu prati spot u režiji Tomislava Marića, koji savršeno nadopunjuje nostalgičan i sanjiv ton pjesme, čineći ovaj projekt istinskim glazbenim užitkom za slušatelje. Singl ujedno najavljuje Vandino nadolazeće glazbeno izdanje – album koji će biti prožet emocijama i osobnim iskustvima, a glazbena publika ga nestrpljivo očekuje.
Vanda je u svojoj izjavi za medije naglasila kako je suradnja s Goranom bila svojevrsni izazov, ali i radost. Nisu se poznavali prije ovog projekta, no njihova diskografska kuća Dallas Records prepoznala je potencijal u spoju njihovih glasova. Goran je svojim vokalom uspio iznijeti sve emocije pjesme, prenoseći njezin senzibilitet i lakoću na jedinstven način. Logistički, snimanje spota bilo je izazovno jer su, osim udaljenosti Zagreba i Osijeka, morali savladati prepreke poput vremenskih uvjeta i ljetnih obaveza.
Razmišljajući o glazbi i stvaranju, Vanda otkriva kako je čeznutljivo privučena uspomenama koje glazba budi. Priznaje da se, kao i mnogi, u glazbi često oslanja na prošlost koja nosi sigurnost i toplinu sjećanja. U glazbenoj atmosferi uživa ne samo kroz zvukove nego i kroz tišinu, koja joj u posljednje vrijeme sve više godi. Album koji priprema za nju predstavlja osobnu viziju i umjetnički izražaj, slobodan od pritiska trenutačnih trendova i tržišnih očekivanja.
Ovaj glazbeni projekt, premda odgođen zbog njenih kazališnih obaveza, ipak je na vidiku. U pripremi svog albuma surađivala je s renomiranim producentima, među kojima je Zvonimir Dusper Dus, koji je s Vandine strane zaslužan za uspješno premošćivanje razlike između glazbenog i kazališnog pristupa. Vanda ponosno ističe i Aljošu Šerića, autora više pjesama s njezinog albuma, s kojim se konzultira i čije stručne savjete cijeni.
Svestrana Vanda ne krije svoje oduševljenje kazalištem, koje joj je otvorilo vrata umjetničkog razvoja. Njezin profesionalni kazališni put započeo je s predstavom “Kosa,” kada ju je redatelj Vlado Štefančić motivirao na audiciju, a uloga Fantine u mjuziklu “Jadnici“ sada predstavlja novu, izazovnu prekretnicu. Probe za ovaj spektakularni mjuzikl u punom su zamahu, s međunarodnim timom i iscrpnim pripremama koje traju već više od godine dana.
S entuzijazmom govori o liku Fantine – mlade žene koja, unatoč patnji i tragičnoj sudbini, ostaje simbol majčinske ljubavi i žrtve. Za Vandu, uloga Fantine nosi duboku emotivnu vrijednost koja prelazi granice same izvedbe. Osim kazališta, njezina ljubav prema glazbi dodatno se potvrđuje kroz brojne koncerte i suradnje s Lisinskim i Zagrebačkom filharmonijom.
Vanda Winter nije samo umjetnica nego i predana majka koja strastveno provodi vrijeme sa sinom, otkrivajući ljepote prirode i svijeta životinja. Njihove zajedničke avanture uključuju posjete zagrebačkom Zoološkom vrtu, a fascinacija njezinog sina gmazovima dodatno ih povezuje kroz zajednička iskustva.
Promišljeno i kritički, Vanda se osvrće na glazbene festivale i Eurosong. Unatoč prijašnjim pokušajima s pjesmama Brune Kovačića i Ante Pecotića, natjecanja na Dori i sličnim festivalima doživljava kao iscrpljujuća. Njezin stav prema Eurosongu, premda uz dozu humora, ipak naglašava svijest o specifičnostima glazbenih natjecanja i izazovima s kojima se umjetnici suočavaju.
Kroz svoju bogatu karijeru, Vanda Winter ostaje autentična, neprestano redefinirajući granice između glazbe, kazališta i osobnog života. Ona je simbol strasti, posvećenosti i ljubavi prema umjetnosti, u kojoj svaka uloga i pjesma predstavljaju djelić njezina osobnog i profesionalnog rasta.
U trenucima kada se glasovi stišaju, a svjetla padaju, ona ostaje — gotovo poput tajnog dnevnika pretvorenog u melodiju. Tako započinje priča o Neli Đinđić, mladoj umjetnici koja je od scene TV-emisije stasala u majstoricu iskrenih rečenica i ranjivih nota. U Zagrebu, gradu koji je jednako često pod svjetlima reflektora koliko i u tišini snova, Nela je odlučila “arhivirati” jedno razdoblje – emocije, odnose, uspomene – ne da ih izbriše, nego da ih složi u pjesme koje dišu s njom. Kada je na WhatsAppu stisnula “arhiviraj”, shvatila je da to nije kraj, nego nastavak: poziv da svjesno okrene list i dopusti sebi da izgubi, pronađe i ponovno osjeti.
Riverside golf Zagreb sinoć se pretvorio u mjesto fantastične atmosfere u znaku beauty industrije. Povodom treće dodjele Grazia Best of Beauty nagrada, lideri beauty industrije okupili su se kako bi odali priznanje najboljima u protekloj godini.
U vremenu u kojem se moda često svodi na brze geste i prolazne trendove, rijetki su trenuci kada se odjevni komad pretvori u priču. Upravo se to dogodilo kad je Mate Rončević, jedan od najpoznatijih domaćih PR-ovaca, na događanju portala Buro247, posvećenom omiljenom piću urbane generacije – espresso martiniu – iz svog modnog fundusa izvukao jaknu koja nije tek odjevni predmet, nego kultni simbol jedne modne ere.
U vremenu kada svi žele biti „autentični“, a rijetko tko to zaista jest, Igor Jurilj, poznatiji kao Yellow Yuri, odbacuje taj pridjev. Profesor koji je jedanaest godina sa žarom predavao engleski jezik, danas ilustrira svijet kao da iscrtava vlastiti životopis. Njegov prijelaz iz školskih klupa u umjetnost bio je spontan, ali osoban trenutak. Kako sam kaže, pravi smisao pronašao je u zapostavljenom crtanju. Nije to bila nikakva revolucija, nego evolucija. Buđenje u svijetu koji društvo često shvaća kao rizik.
Postoje ljudi čija prisutnost zauvijek promijeni naš način gledanja na svijet. Oni koji znaju spojiti ono što se čini nespojivim – misao i emociju, razum i bunt, filozofiju i rock’n’roll. Jedan od takvih bio je Goran Starčević, hrvatski filozof, pisac i prijatelj benda Veli Jože, kojem su članovi posvetili svoj novi singl „Pozdrav tebi, Stari” – nježnu, melankoličnu pjesmu o prijateljstvu, prolaznosti i svemu onome što ostaje kad riječi utihnu.
U trenucima kada se glasovi stišaju, a svjetla padaju, ona ostaje — gotovo poput tajnog dnevnika pretvorenog u melodiju. Tako započinje priča o Neli Đinđić, mladoj umjetnici koja je od scene TV-emisije stasala u majstoricu iskrenih rečenica i ranjivih nota. U Zagrebu, gradu koji je jednako često pod svjetlima reflektora koliko i u tišini snova, Nela je odlučila “arhivirati” jedno razdoblje – emocije, odnose, uspomene – ne da ih izbriše, nego da ih složi u pjesme koje dišu s njom. Kada je na WhatsAppu stisnula “arhiviraj”, shvatila je da to nije kraj, nego nastavak: poziv da svjesno okrene list i dopusti sebi da izgubi, pronađe i ponovno osjeti.