Ljepša koža, ljepši svijet – kako poznata tvrtka podržava pčele i bioraznolikost
Beiersdorf tim iz Hrvatske sudjelovao u akciji sadnje divljih trešanja, gradnji hotela za pčele i podršci ekosustavu u sklopu globalne inicijative Care Beyond Skin.
Beiersdorf već više od 140 godina brine o njezi kože svojih potrošača, ali istovremeno svoju pažnju posvećuje i projektima koji imaju pozitivan utjecaj na okoliš i društvo u cjelini. Upravo je s tim ciljem 2023. godine pokrenuta globalna inicijativa Care Beyond Skin usmjerena na razvoj i podršku lokalnim zajednicama.
Ove je godine, tvrtka Beiersdorf, poznata po svojim brendovima NIVEA i Eucerin, po drugi put organizirala Care Beyond Skin Day – dan volontiranja u kojem je sudjelovao Beiersdorf tim iz Hrvatske.
U suradnji s platformom The Green HUB na lokaciji OPG-a Mihaljević Med, Beiersdorf tim pridružio se akciji gradnje hotela za pčele, proizvodnje meda te sadnji divljih trešanja i kestena.
Ovim projektom, zaposlenici su doprinijeli životu pčela koje su ključne za zaštitu ekosustava i bioraznolikosti, a prije same radne akcije, upoznali su se s njihovim svijetom i naučili koja je njihova uloga za ravnotežu u prirodi.
Bioraznolikost, u koju su uključeni svi organizmi od mikro do makro razine, temelj je stabilnosti ekosustava. Svaka biljka i životinja, bez obzira na veličinu, igra ključnu ulogu u održavanju ekološke ravnoteže. Pčele su primjer toga jer su nezamjenjivi oprašivači koji pomažu u razmnožavanju mnogih biljnih vrsta.
U sklopu ovogodišnje akcije, zaposlenici Beiersdorfa sadili su divlje trešnje i kestene te sagradili hotel za divlje pčele kako bi im olakšali preživljavanje zime i na taj način podržali nastavak njihovog važnog rada u proljeće.
“Iznimno smo ponosni na naše zaposlenike, koji su ponovno pokazali da im je briga o lokalnoj zajednici važna, što odražava i viziju Beiersdorfa. Drago nam je što ovog puta našim radnim akcijama imamo priliku pomoći u zaštiti pčela i cijelog ekosustava. Vjerujemo da ovakvi projekti ne samo da doprinose kvaliteti života svih nas, već i jačaju veze unutar tima”, izjavila je Sonja Kristin Ungewitter, generalna direktorica regije Adriatic.
Ova inicijativa još je jedan korak prema boljem sutra, u kojem Beiersdorf nastavlja raditi na održivom razvoju, zaštiti okoliša i podršci lokalnim zajednicama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.