ToMa rasprodao Peti Kupe i oduševio publiku svojom interpretacijom i emocijom!
Pred rasprodanim Petim Kupeom ToMa je održao svoj prvi, veliki i najvažniji koncert u dosadašnjoj karijeri. Emocijama nabijenim interpretacijama i energičnim, plesnim impresivnim nastupom ToMa sinoć nikog nije ostavio ravnodušnim.
Bila je to nezaboravna večer puna iskrene radosti i uživanja u vrhunskim ToMinim interpretacijama, što je i publika prepoznala pjevajući u glas sa Tomom od prve note do samog kraja koncerta.
U dvosatnom nastupu ToMaje pokazao da suvereno vlada pozornicom prošavši, uz pratnju odličnog benda i gudačkog‘White quarteta’, kroz cijelu paletu svojih hitova. Koncert je otvorio s uspješnicom ‘193’, a zatvorio sa svojom najprepoznatljivijom baladom ‘Prevari me osjećaj’ tijekom čije izvedbe je energija i euforija u uzavrelom Petom Kupeu došla do vrhunca.
”Još uvijek nemam riječi kojima bih opisao ono što sam sinoć doživio u Petom Kupeu. Sretan sam jer sam vidio toliko nasmijanih i sretnih ljudi koji su uživali u koncertu koji smo pripremili. Ovo je zaista šlag na torti za cijelu ovu godinu i sve stvari koje su se dogodile. Drago mi je da sam svoj do sad najveći koncert doživio sa meni bliskim prijateljicama Frankom i Nikom koje su oduševile publiku. Hvala svima koji su me sinoć učinili najsretnijim čovjekom na svijetu. Radujem se novim susretima i svakom novom koncertu i prilici da zajedno sa svojom publikom pjevam i uživam.” još pun dojmova izjavio je sinoć ToMa.
Posebno iznenađenje večeri bio je ToMin brat Igor Marić, koji se pojavio na pozornici s gitarom. Ovaj neočekivani obiteljski trenutak podsjetio je publiku na ToMine rane glazbene početke – braća su zajedno izvela legendarni hit Budi moja vodagrupe Laufer, pjesmu koju su u mladosti snimili kao cover, a njihova izvedba donijela je dozu nostalgije koja je ganula sve prisutne.
Na samom kraju publika ga je ovacijama i skandiranjem vratila na bis na kojem je ponovio svoja tri velika autorska naslova ‘193’, ‘Kriva procjena’ i ‘Prevari me osjećaj’.
Ovim koncertom, ToMa je potvrdio svoju poziciju jednog od omiljenih izvođača hrvatske mlađe glazbene scene, koji je, nakon osvajanja Petog Kupea, spreman za nove veće koncertne prostore.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.