Ovogodišnji chef Argete Exclusive je majstor gostoprimstva
Argeta Exclusive, prestižna linija brenda Argeta, svake godine predstavlja ograničenu seriju novog okusa koja oduševljava ljubitelje vrhunskog kulinarstva. Na ovom 15-godišnjem putu, Argeti Exclusive do sada se pridružilo 11 iznimnih regionalnih chefova, a na jučerašnjem događaju Argeta Exclusive u Posavskom muzeju Brežice, gosti su upoznali najnovijeg, dvanaestog člana ove ekskluzivne obitelji. To je Jure Tomič iz Oštarije Debeluh, koji je u suradnji s Argetom Exclusive kreirao novi okus ovog omiljenog mesnog namaza.
Argeta Exclusive već 15 godina slijedi svoju misiju približavanja vrhunskog kulinarstva široj javnosti i demokratizacije uživanja u posebnim okusima visoke kuhinje. I to joj zasigurno uspijeva jer je posljednjih godina, zajedno s imenima poput Luke Košira, Gregora i Davida Vračka, Nine Čarman, Igora Jagodica i Filipa Matjaža, visoko kulinarstvo približila svima koji cijene kvalitetu i znaju uživati u posebnim gurmanskim kreacijama.
Njegov omiljeni sastojak? Gostoprimstvo.
Jure Tomič, majstor gostoprimstva koji je ove godine dao svoj pečat prestižnoj liniji ovih iznimnih namaza, okupio je goste u predivnom ambijentu svog rodnog kraja, u Brežicama. U svojoj Oštariji Debeluh, Tomič domaće i strane goste svakim jelom pretvara u prijatelje, budući da svaki tanjur upotpunjuje važnim, a danas često zaboravljenim sastojkom – gostoprimstvom.
“Danas gosti od restorana očekuju više od same dobre hrane. Očekuju doživljaj i gostoprimstvo, koje obuhvaća male i velike geste kojima možemo osigurati da se gosti osjećaju sigurno, prihvaćeno, cijenjeno, a prije svega dobrodošlo i željeno,” rekao je chef Jure Tomič o svom omiljenom sastojku.
Kao vrhunski domaćin, Jure Tomič voli popričati s gostima, nazdraviti, sjesti za stol i tako goste pretvoriti u prijatelje koji se rado vraćaju u Oštariju Debeluh. “Ponekad se dogodi da provodim više vremena među ljudima u blagovaonici nego u kuhinji,” našalio se.
U želji da gostoprimstvo postane obavezan sastojak sa kojim se znaju poslužiti i domaćini u vlastitim domovima, Argeta Exclusive je u suradnji s chefom Juretom Tomičem kreirala virtualni tečaj gostoprimstva i priručnik za umjetnost gostoprimstva.
Kako je biti gost majstora gostoprimstva mogli su iskusiti i sudionici jučerašnjeg događaja s predstavljanjem nove Argete Exclusive. Događaj se odvijao u čarobnom ozračju vinskog podruma Posavskog muzeja u Brežicama, u neposrednoj blizini Oštarije Debeluh. Večeri nije nedostajalo ugodnog ozračja, opuštenih razgovora, prijateljstva i vrhunske glazbe za koju se pobrinuo Petar Grašo, veliki ljubitelj Tomičeve kuhinje. Argeta Exclusive à la Jure Tomič s okusom teletine s crnom trubom i cvijetom komorača.
“Argeta Exclusive već godinama oduševljava jedinstvenim kombinacijama okusa i potpisima priznatih chefova, s kojima nezaboravno iskustvo vrhunskog kulinarstva možemo doživjeti kod kuće,” komentirala je misiju Argete Exclusive Nataša Češnovar Gregorc, direktorica istraživanja, razvoja i osiguravanja kvalitete u Strateškom poslovnom području Delikatesni namazi.
Dah gostoprimstva chef Jure Tomič prenio je i u svoju verziju Argete Exclusive. “Argeta Exclusive à la Jure Tomič s nježnim okusom teletine, odvažnom gljivom Crnom trubačom i jedinstvenim cvijetom komorača, obavijena je toplinom tradicionalnog umijeća koja će svaki obrok pretvoriti u nezaboravno iskustvo,” opisala je okus ovogodišnje kreacije gospođa Češnovar Gregorc.
Enzo Smrekar, potpredsjednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat i internacionalizaciju te idejni tvorac Argete Exclusive, naglasio je povodom dvanaeste limitirane serije Argete Exclusive: “U timu Argete neprestano razmišljamo, osmišljavamo, razgovaramo i stvaramo, između ostalog i svake godine novi okus u konceptu Argete Exclusive. Uvijek nas vodi misao o najboljem za naše potrošače. Atraktivan okus, vrhunski sastojci i recept renomiranog kuharskog imena. Radimo s najboljim namjerama i inspiraciju crpimo iz odnosa s ljudima koji potvrđuju vrijednost i smisao našeg rada – iz odnosa s našim potrošačima.”
Pozivamo vas da i vi otkrijete umjetnost gostoprimstva s Argetom Exclusive à la Jure Tomič, koja vas već čeka na policama vaših najbližih trgovina.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.