KLISAB otkriva snažnu zimsku viziju: Nove siluete i ekološki fokus na trećoj samostalnoj reviji
Jedan od najcjenjenijih domaćih dizajnerskih brendova iza kojeg stoje Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, KLISAB, pred više od tristo uzvanika u Kongresnoj dvorani Zagrebačkog velesajma predstavio je svoju novu zimsku kolekciju, ujedno obilježavajući deset godina postojanja. Kolekcija eksplicitnog naziva “KLISAB10” koju čini čak 35 total lookova, od toga 23 ženska i 12 muških, zacementirala je status ovog brenda kao odvažnih, inovativnih predvodnika modne scene. Elementi iz njihovog dekadu dugog stvaralaštva tako su simbolično svoje mjesto pronašli i u novoj kolekciji, nadograđeni suptilnim pomacima i novim tehnikama rada.
Na trećoj samostalnoj reviji višestruko nagrađivanog dvojca imali smo prilike vidjeti komade prepoznatljive KLISAB estetike no i naznake otvaranja novih smjerova razmišljanja koji su prisutne držali u tihom iščekivanju sve do posljednjeg looka.
Pistom su dominirale snažne, maskuline siluete, otkrivajući se jasno u naglašenim ramenima za brend prepoznatljivih kaputa dovršenih ručno oslikanim uzorcima i ukrasnim prošivcima.
Ovo su noviteti koje KLISAB ima u svojoj zimskoj sezoni
Ove sezone oni su primarno rađeni od mohera i kašmira, a osvježenu paletu njihovih tonova predvode zagasite nijanse modre, smeđe, bordo i antracit boje.
Među novitetima na pisti pažnju je privlačila nova jakna, odmilja prozvana “jakna za spavanje” zbog svoje mekane, predimenzionirane vanjštine koja ovu puffericu, stiliziranu s kožnim remenom u struku, pretvara u it komad nadolazeće zime.
A za potpun doživljaj zimskog komfora, jaknu prate i novi modeli “šalova za spavanje”, te torbe rađene u istom “odmornom” stilu, u novim bojama. Uz ovu kolekciju unutar kolekcije, novosti u KLISAB portfelju su i kožne hlače s ringovima te senzualne haljine izrađene od dekonstruiranih komada čipke.
Dio revijskih lookova stilistica Ana Nikačević zaokružila je najnovijim modelima prestižnih optičarskih brendova iz selekcije Optoteke, kao i za brend ručno pletenim balaklavama te rukavicama “za grudanje”, izrađenima od plant-based kože brenda Sabant, koja je nastala upcyclingom ostataka u proizvodnji alkoholne industrije te nosi naziv Gin skin™, u crvenoj i crnoj boji.
Održivost kao lajtmotiv kolekcije prepoznao je i partner eventa Lexus, automobilski brend koji i sam njeguje osviješten odnos prema vlastitom utjecaju na okoliš.
No ona je više od pukog statementa, jer upravo je upcycling jedna od tehnika koju KLISAB beskompromisno provlači kroz svoj rad. Ovoga puta prekrajanje postojećih materijala i modela u kolekciji iznjedrilo je sakoe čiji naglasak s ramena pomalo neočekivano pada na rukav – oni su ovoga puta ili kompletno skinuti s ramenog šava ili naizgled nemarno rasparani te repozicionirani na manje očekivana mjesta.
U impresivnom ambijentu povijesne tvrđave, Duchess je još jednom potvrdio status brenda koji modu pretvara u doživljaj. Ove godine naglasak je bio na Cruise kolekciji dizajnera Antuna Tina Brišara – raskošnoj, senzualnoj i istovremeno profinjenoj, oblikovanoj od najfinijih materijala koji podjednako odišu luksuzom i lakoćom.
Kada se luksuzni automobilski brend spoji s tehnološkim pionirima u optici, rezultat ne može biti ništa manje od pravog spektakla. Lexus i Revo udružili su snage i kreirali ekskluzivnu kolekciju sunčanih naočala koja briše granice između mode, performansi i futurističke tehnologije.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Jesen je sezona kada priroda pokazuje svu svoju raskoš boja – od zlatnih nijansi lišća do bogatih tonova cvijeća. Upravo tada na scenu stupaju biljke koje ne samo da preživljavaju hladnije dane, nego unose toplinu i šarm u svaki vrt, balkon ili dnevnu sobu.