HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Kylie Minogue trenutno promovira svoj najnoviji album ‘Tension II’, a to čini brojnim intervjuima na kojima odgovara na razna pitanja.

Među njezinim najnovijim pojavljivanjima koja su se našla na naslovnicama bilo je i ono u podcastu Audacy Check-In.

Voditelj je upitao poznatu australsku pjevačicu koga bi odabrala kada bi dobila priliku rekreirati legendarni dobrotvorni singl ‘We Are the World’ iz 1985. godine, najuspješniji band aid singl u povijesti.

Kod nje nema ljubomore: Kylie Minogue obožava brojne druge ženske izvođačice

Njezin je odgovor bio prilično iznenađujući i širok.

Ne bih imala ništa protiv da budem s Chappell Roan, Sabrinom Carpenter, Lanom Del Rey, Miley Cyrus i Madonnom”, rekla je sugerirajući da bi postava bila isključivo ženska. “Kada bih mogla proširiti brojku na 15 ili 20, imala bih Rihannu i Beyonce… sve njih.”

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli That Grape Juice (@thatgrapejuice)

‘We Are the World’ iz 1985., koji je okupio neka od najvećih imena glazbene povijesti uključujući Michaela Jacksona, Lionela Richieja, Kennyja Rogersa, Tinu Turner, Dionne Warwick, Brucea Springsteena, Cyndi Lauper i mnoge druge, i dalje je najprodavaniji dobrotvorni singl svih vremena, s prodajom većom od 20 milijuna diljem svijeta.

Fanovi već godinama žele duet Madonne i Kylie Minogue

Ovo pitanje za Kylie došlo je usred sve češćih poziva da surađuje s kolegicom pop kraljicom Madonnom.

Godinama fanovi sanjanju njihovu zajedničku pjesmu, a u ožujku su dvije kraljice srušile internet kada su zajedno zapjevale Kylien klasik ‘Can’t Get You Out of My Head’ na jednom njenom koncertu.

 

druge vijesti

louis vuitton

Je li ovo kraj zlatnog doba luksuza? LVMH tone dublje no ikad, a ni Louis Vuitton ne spašava stvar

Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.

Modne vijesti

27 srpnja 2025