Jučer je pošumljavanjem područja oko Vukovara uspješno završena jedna etapa široke lepeze programa održivog razvoja “Dobre stvari padaju s neba” kojeg provodi Radenska Adriatic i Project O2. Ove godine udruženim snagama koristeći inovativne metode, dronove i posebno pripremljene sjemenske bombice, postignut je cilj akcije pošumljavanja kao optimizirajući proces sadnje koji potiče klijanje novih stabala autohtonih vrsta.
Aktiviranjem 12.822 besplatnih kupona na web stranici srcemzasutra.hr svi uključeni građani svakim klikom doprinijeli su sadnji četvornog metra šume više, zahvaljujući čemu su Radenska Adriatic i Project O2 ove godine pošumili 10.000 m². Na taj način ispunjen je cilj ovogodišnjeg pošumljavanja vukovarskog Podunavlja, a za iduću godinu plan je pošumiti najmanje dodatnih 2.822 m².
Uz sadnju bespilotnim letjelicama, na lokaciji vukovarske Adice organizirana je i ručna sadnja tijekom koje je posađeno sto sadnica hrasta lužnjaka. Zaposlenici Radenske Adriatic zasukali su rukave i umjesto klasičnog team buildinga, odradili pravi “Green building”, a sadnji mladica su se pridružila i djeca iz udruge Vukovarski leptirići i Osnovne škole Blage Zadre.
Događanju su, između ostalih, prisustvovali predstavnici grada Vukovara te Ivana Fočić, Senior Brand Manager za brend Radenska, koja je tom prilikom izjavila: „Veliko mi je zadovoljstvo biti danas u Vukovaru i zajedno s našim zaposlenicima, učenicima Osnovne škole Blage Zadre te djecom iz udruge Vukovarski leptirići vidjeti plodove naše kampanje, odnosno dronove u akciji pošumljavanja vukovarskog Podunavlja. Hvala svima koji su se pridružili sadnji i našim partnerima i kompanijama koje su podržale Projekt O2. Kampanja je imala i B2B misiju te uspjela motivirati čak 6 tvrtki iz Hrvatske da se pridruži budućim pošumljavanjima; a to su Javna ustanova Kamenjak, Ascanius Media, EKI, Struct Design, Go2Digital i Startaparat. Kampanja “Dobre stvari padaju s neba” samo je dio velike platforme “Srcem za sutra” Radenske Adriatic koja je na dugoročnoj misiji održivosti i očuvanja prirode za buduće generacije.”
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.