Kylie Jenner (25) najmlađa je članica “klana“ Kardashian-Jenner, a s bivšim partnerom reperom Travisom Scottom ima kćer Stormi (5) i sina Airea (1).
Stormi ima samo pet godina, ali i skupi sat
Kylie na svom TikToku redovito izvodi različite viralne izazove.
Tako je u ponedjeljak izvela popularni „što je u mojoj torbi“ video, u kojemu osoba pokazuje sadržaj svoje torbe.
Kylie je tako posegnula u svoju Bottega Veneta torbicu vrijednu 4500 dolara, ali iz nje nije izvukla nekakve stare račune ili sitnice kakve pronalaze „obični smrtnici“.
Izvukla je Rolex od 40 tisuća dolara, a objasnila je da on pripada – Stormi.
Kylie Jenner na TikToku je pokazivala sadržaj svoje torbe kada je “naletila” na kćerkin RolexFOTO: TikTok/kyliejenner
Već znamo da je Stormi obožavateljica skupih dizajnerskih komada
“Ovdje imam Stormin mali sat,” rekla je Kylie dok je pokazivala zlatni Rolex Day-Date sat.
“To je zapravo bio moj sat, ali sam ga njoj dala – pogledajte kako joj je malen zglob“, nastavila je Kylie, „nosila ga je na rođendanskoj zabavi i nije ga više htjela nositi nakon toga“.
Fanovima Kylie Jenner nije nepoznato da je njezina kći već obožavateljica skupih dizajnerskih komada.
Prošlog mjeseca petogodišnjakinja se uparila sa svojom slavnom mamom u prozračnoj Jean Paul Gaultier odjevnoj kombinaciji dok su bile na zabavi toga dizajnera u New Yorku.
Slavna mama pohvalila se i da je njezina kći obožavateljica dizajnerskih cipela i torbi kada je prošloga ljeta na TikToku pokazala sadržaj Stormina ormara.
Stormi je s majkom prošetala prošli mjesec na zabavi dizajnera Jean Paula GaultieraFOTO: PROFIMEDIA
Kylie Jenner video je iskoristila za reklamiranje proizvoda svoga brenda
Osim kćerkinoga Rolexa, Kylie, koja je na početku videa tvrdila da ne zna što je u torbi, „sasvim je slučajno“ pronalazila samo proizvode brendova povezanih s njom ili njezinom obitelji.
Tako je izvukla ukosnicu brenda Skims u vlasništvu njene starije sestre Kim Kardashian, prije nego što je u torbi pronašla olovku za usne i rumenilo svoga brenda Kylie Cosmetics, čiju je tvornicu posjetila u nedavnoj epizodi obiteljskoga reality showa “The Kardashians“.
Fanovi u komentarima uglavnom su ismijavali Kylienetvrdnje da nije znala što je u torbi prije nego što je počela sa snimanjem videa te se naljutili što je i ovaj viralni izazov iskoristila za ono što njoj i njezinim sestrama najbolje ide – samopromociju.
Gianna Apostolski istaknuta je hrvatska medijska ličnost i poduzetnica, čija je karijera obilježena raznolikim angažmanima u medijima, javnom životu i poslovnom svijetu. Od "Golih vijesti" do Vogue naslovnice Gianna ne ostavlja prostor greškama, ali nikome nije jasno kako je to uspjela...
Gianna Apostolski istaknuta je hrvatska medijska ličnost i poduzetnica, čija je karijera obilježena raznolikim angažmanima u medijima, javnom životu i poslovnom svijetu. Od "Golih vijesti" do Vogue naslovnice Gianna ne ostavlja prostor greškama, ali nikome nije jasno kako je to uspjela...