Na glavnoj rivi, u scenografiji koja je spojila luksuzne jahte, sjajne automobile i elegantnu modu, revija Duchess donijela je glamur kojem rijetko tko može odoljeti. Na najnovijem dijelu sajma, smještenom u gradskoj luci, stajale su luksuzne jahte, poput prestižnih modela Sanlorenzo, Beneteau Monte Carlo i Lagoon, uz bok najnovijim Porsche modelima – Macan i Carrera 911, koji su premijerno prikazani.
Ova večer donijela je poseban sjaj Biogradu na Moru, predstavljajući spoj prestiža i glamura kakav ovaj grad dosad nije doživio.
U jedinstvenom scenariju koji je oduševio prisutne, modeli su koračali pistom, izlazeći s različitih pozicija, dok je vrhunac bio ulazak iz najskuplje jahte sajma – Sanlorenza – privezane uz samu pistu. Filmski trenutak priredili su modeli dolaskom na sportsku jahtu Frauscher 1414 Demon, nalik Bond djevojkama, uz pratnju televizijskog voditelja i glumca Davora Garića, koji se uživio u ulogu slavnog agenta 007. Ovaj dolazak, nalik sceni iz holivudskog filma, oduševio je publiku okupljenu uzduž prepune rive.
Revija je privukla brojne uglednike i poznate osobe iz svijeta nautičkog turizma i brodogradnje, uključujući Ivicu Kostelića, jednog od najvećih hrvatskih sportaša svih vremena. Prisustvo takvog gosta oduševilo je organizatore, a Kostelić je istaknuo kako mu je ovo prva modna revija u životu te da je impresioniran vrhunskom organizacijom i sofisticiranošću kolekcije. U prvom redu našli su se i Jakov Kitarović, Franz Schillinger, obitelj Tudorović, vlasnici hotela Ilirija, i Milan Šangulin, direktor Biograd Boat Showa. Atraktivnim stilom istaknula se Borna Kotromanić u zlatnoj haljini Duchess, a prisutni su bili i Antea Kodžoman, Ana Miščević, Alka Vuica i društveni kroničar Neven Ciganović.
Impresivna scenografija i modna kolekcija inspirirana ljetom
Posebnost ove revije dodatno je naglasila jahta Frauscher 1414 Demon, koja je bila centralni dio piste i podsjećala na klasičnu eleganciju vezanu uz poznate Bondove scene. Ta luksuzna sportska jahta korištena je i u drugim poznatim filmovima, poput Spidermana, te za snimanje kampanja za Vogue, Pradu i Roberta Cavallija, čime je pridonijela ekskluzivnosti same revije.
Antun Tin Brišar, dizajner iza brenda Duchess, istaknuo je kako je ovogodišnja kolekcija inspirirana ljetom, morem i toplim bojama koje prizivaju osjećaj nostalgije za sunčanim mjesecima. „Nakon ljetne pauze i povratka u metropolu, odlučili smo kako će upravo ljeto biti glavna inspiracija za novu kolekciju,“ kazao je Brišar. „Kolekcija za jesen/zimu 2024/25 donosi krojeve i boje koje podsjećaju na more, sunce i ljeto, ali materijali su prilagođeni hladnijim mjesecima.“ Dominiraju pliš, viskoza, pamuk i svila, uz prepoznatljive ljetne tonove poput jake plave, narančaste, crvene, zlatne i zelene, koje asociraju na obalu i morske pejzaže.
Kolekcija je uključivala ženstvene i elegantne krojeve, nosive i lako kombinirajuće s ostalim odjevnim komadima. Uz more i zalazak sunca u pozadini, predstavljanje nove kolekcije bilo je u potpunosti usklađeno s lokacijom na rivi.
„Nadamo se da će naša kolekcija, inspirirana ljetom, i vas podsjetiti na lijepe trenutke provedene uz more,“ zaključili su iz Duchess tima.
S organizacijom i umjetničkim vodstvom još jednom se istaknuo Antun Tin Brišar, dok je asistent Filip Sedlar pridonio scenografiji i osmišljavanju atraktivne modne priče. Za izgled modela brinule su se stilistica Ana Nikačević, zadužena za atraktivne stylinge dizajnera M. Fiction i Mateyaneira, te Dorotea Butigan i Sonja Kvesić, koje su se pobrinule za kosu i šminku modela.
Modna revija na Biograd Boat Showu bila je događaj za pamćenje, koji je na jedinstven način spojio prestižnu industriju jahti i luksuzne mode. Upečatljiva scenografija, pažljivo osmišljena kolekcija inspirirana morem i ljetom, te posebna pažnja prema detaljima, zasluženo su privukli pozornost publike i medija, postavljajući visoke standarde za buduće događaje.
Te večeri kad su se svjetla reflektora spustila na pozornicu i publika zadržala dah, Hrvatska je dobila novo lice ljepote – ono koje spaja gracioznost i inteligenciju, tradiciju i modernost. Ema Helena Vičar, 23-godišnja Zagrepčanka s međunarodnim sjajem, okrunjena je kao 30. Miss Hrvatske i time stekla pravo da idućeg proljeća zablista na svjetskoj pozornici Miss svijeta.
U središtu grada, gdje se ritam glazbe miješao s notama šafrana, kože i mošusa, održana je večer koja je miris pretvorila u doživljaj. Klupski prostor preplavila je energija, a publika se, vođena znatiželjom, prepustila senzualnom putovanju koje je spajalo umjetnost, ritam i emociju.
U svijetu u kojem je sve ubrzano – od ritma objava novih pjesama do neprestanog života na društvenim mrežama – rijetko je čuti da netko o svom uspjehu govori s toliko smirenosti, zahvalnosti i prizemljenosti. Frano Pehar, glazbenik koji je karijeru gradio korak po korak, bez skandala i suvišne pompe, upravo je takav primjer. Gostujući u radijskoj emisiji, otvoreno je progovorio o svemu što ga danas ispunjava – i na sceni i izvan nje.
Hrvatski Telekom predstavio je nacionalni program besplatnih edukacija na hrvatskom jeziku o umjetnoj inteligenciji pod nazivom „AI ti to možeš“. Program je namijenjen svima, bez obzira na razinu znanja i iskustva u korištenju alata umjetne inteligencije, a s ciljem podizanja AI pismenosti u Hrvatskoj.
Tamo gdje se planine spuštaju prema moru, a svjetlost dana na trenutke podsjeća na san, rađa se novi koncept jadranskog života. Mjesto koje nije ni klasičan dom ni hotel, nego promišljena kombinacija oba svijeta – prostor u kojem se svaki trenutak pretvara u iskustvo.
Postoje mjesta uz cestu koja nisu tek točke između polazne i krajnje destinacije. Ona postaju dijelom putovanja, malim ritualom bez kojeg se ne kreće dalje. Jedno od takvih mjesta, već dobro poznato svim putnicima, proslavilo je svoj deseti rođendan – i to u stilu koji bi i najvećim urbanim lokacijama mogao poslužiti kao inspiracija.
Carlsberg se službeno vratio na veliku nogometnu scenu, potvrdivši svoje mjesto među vodećim brendovima sportskih sponzora u Europi. Povodom novog partnerstva s UEFA-om, kojim Carlsberg postaje službeno pivo UEFA National Team Football, jučer je u City Centeru West održana pažljivo osmišljena nogometna aktivacija koja je privukla brojne posjetitelje i najavila početak uzbudljivog poglavlja u dugogodišnjoj nogometnoj priči ovog brenda.
U Zagrebu se upravo dogodilo nešto što će razveseliti sve ljubitelje slastica – spoj tradicije, kvalitete i neodoljivih okusa koji mirišu na djetinjstvo. Krafneraj, prvo boutique mjesto u gradu posvećeno svježe pripremljenim, toplim krafnama, udružio je snage s jednim od najpoznatijih domaćih brendova – Podravkom. Rezultat je prava mala tvornica zadovoljstva koja donosi najslađi „collab“ ove jeseni.
U vremenu u kojem se moda često svodi na brze geste i prolazne trendove, rijetki su trenuci kada se odjevni komad pretvori u priču. Upravo se to dogodilo kad je Mate Rončević, jedan od najpoznatijih domaćih PR-ovaca, na događanju portala Buro247, posvećenom omiljenom piću urbane generacije – espresso martiniu – iz svog modnog fundusa izvukao jaknu koja nije tek odjevni predmet, nego kultni simbol jedne modne ere.
U vremenu kada svi žele biti „autentični“, a rijetko tko to zaista jest, Igor Jurilj, poznatiji kao Yellow Yuri, odbacuje taj pridjev. Profesor koji je jedanaest godina sa žarom predavao engleski jezik, danas ilustrira svijet kao da iscrtava vlastiti životopis. Njegov prijelaz iz školskih klupa u umjetnost bio je spontan, ali osoban trenutak. Kako sam kaže, pravi smisao pronašao je u zapostavljenom crtanju. Nije to bila nikakva revolucija, nego evolucija. Buđenje u svijetu koji društvo često shvaća kao rizik.
Postoje ljudi čija prisutnost zauvijek promijeni naš način gledanja na svijet. Oni koji znaju spojiti ono što se čini nespojivim – misao i emociju, razum i bunt, filozofiju i rock’n’roll. Jedan od takvih bio je Goran Starčević, hrvatski filozof, pisac i prijatelj benda Veli Jože, kojem su članovi posvetili svoj novi singl „Pozdrav tebi, Stari” – nježnu, melankoličnu pjesmu o prijateljstvu, prolaznosti i svemu onome što ostaje kad riječi utihnu.
U trenucima kada se glasovi stišaju, a svjetla padaju, ona ostaje — gotovo poput tajnog dnevnika pretvorenog u melodiju. Tako započinje priča o Neli Đinđić, mladoj umjetnici koja je od scene TV-emisije stasala u majstoricu iskrenih rečenica i ranjivih nota. U Zagrebu, gradu koji je jednako često pod svjetlima reflektora koliko i u tišini snova, Nela je odlučila “arhivirati” jedno razdoblje – emocije, odnose, uspomene – ne da ih izbriše, nego da ih složi u pjesme koje dišu s njom. Kada je na WhatsAppu stisnula “arhiviraj”, shvatila je da to nije kraj, nego nastavak: poziv da svjesno okrene list i dopusti sebi da izgubi, pronađe i ponovno osjeti.