HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Nakon što je nedavno oduševio publiku rasprodanim i energičnim koncertom u zagrebačkom Boćarskom domu, glazbenik i trap ikona Hiljson Mandela ove godine stiže i na svoj veliki samostalni koncert u Rijeci. U petak, 13. prosinca nastupit će u dvorani Export Drvo, a ulaznice su dostupne u prodaji.

Koncert u Boćarskom domu održao je početkom listopada i bio je to njegov najveći samostalni nastup do sada. “Hvala vam na uspomenama koje ću pamtiti cijeli život” izjavio je netom nakon tog nastupa, a ovom prilikom najavljuje i kako jedva čeka koncert pred riječkom publikom. “Rijeka, evo me stižem” komentira referirajući se na refren svog ovogodišnjeg hit-singla “Ankaran”.

S ovogodišnjim novim singlovima Hiljson Mandela je zabilježio uspjehe i na streaming platformama i u radijskom eteru – spomenuta pjesma “Ankaran” zauzela je vodeće mjesto Billboard Croatia Songs liste, te je uz triljskog repera Gršu do sada jedini domaći autor i glazbenik kome je to pošlo za rukom.

Početkom ljeta objavio je i singl “7 ujutro”, s kojim je proveo gotovo 15 tjedana zaredom nalazi na HR Top 40 listi najemitiranijih domaćih pjesama u radijskom eteru, a pjesma je ostvarila i nominaciju za nagradu “Cesarica – Hit kolovoza 2024.”.

Pred riječku publiku stiže uz spomenute nove singlove, ali i dalje na krilima uspjeha hvaljenog prvog solo albuma “Mandela Effect”, iz 2022. godine. Izdanje je već u prvom tjednu objave pomelo glazbene streaming platforme, uključujući i Billboard Croatia Songs 25, na kojem se tada našao s čak pet pjesama, a singlovi kao što su “McLaren”, “Cura s kvarta” i “Još ovu noć” ostvarili su milijunske brojke slušanosti na digitalnim platformama.

Ulaznice za njegov koncert u riječkom Export Drvu, u petak 13. prosinca, dostupne su u prodaji putem online platforme Core Event, po cijeni od 13 eura. Fizičke ulaznice bit će dostupne u prodaji od 4. studenog. Na dan koncerta, cijena ulaznica će biti 17 eura. Organizator je yem.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025