Martićeva ulica 71 ovog je vikenda bila središte velikog slavlja, jer je Jellyfish in Space, jedan od najpoznatijih zagrebačkih food & cocktail barova, obilježio pet godina uspješnog rada. U duhu prepoznatljive kreativnosti i inovativnosti, proslava je oduševila sve posjetitelje kombinacijom vrhunske zabave, autentičnih okusa i nezaboravne atmosfere.
Poznato je da Jellyfish in Space nije samo restoran ili bar, to je mjesto koje okuplja ljubitelje vrhunske hrane, pića i izvanredne zabave. Ovog vikenda, proslava je bila više od običnog rođendana, bila je to proslava koja je pokazala koliko je Jellyfish važan za zagrebačku scenu. Odlična gastro ponuda te popularni, ali i jedinstveni kokteli, još jednom su dokazali zašto Jellyfish in Space zauzima posebno mjesto na zagrebačkoj gastro sceni. U vrijeme kada je ponuda restorana sve veća, Jellyfish in Space se i dalje uspješno izdvaja svojom posebnom ponudom hrane i koktela, koja ga drži pri vrhu omiljenih okupljališta grada Zagreba.
Jellyfish in Space već godinama postavlja nove standarde u ugostiteljstvu, a ovim su događajem potvrdili svoju predanost pružanju vrhunskog iskustva za sve posjetitelje. Sve prisutne zabavljao je Ivano uz pratnju benda koji je stvorio odličnu atmosferu.
Kako bi nagradio vjernost svojih posjetitelja, tijekom ljeta, Jellyfish in Space organizirao je nagradnu igru povodom 5. rođendana, u kojoj su mogli sudjelovati svi gosti. Nagrada je nezaboravno putovanje u Meksiko u trajanju od 11 dana uz vodstvo poznatog putopisca Kristijana Iličića. Pet sretnih dobitnika koji će uskoro krenuti na uzbudljivo putovanje su: Marijana Posilović, Isabella Kovačević, Lara Olivari, Laura Jelić te Mate Šarčević.
Sezona svirki također se vratila u Martićevu 71, tamo gdje sjajna hrana, unikatni kokteli i zabava nikada ne prestaju, a Jellyfish in Space je još jednom dokazao zašto mu se brojni posjetitelji iznova vraćaju.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.