Osmu godinu zaredom City modus powered by CIOS grupa održao će se u Pučkom otvorenom učilištu u Velikoj Gorici. 8.City modus imao je drukčiji koncept nego prijašnjih godina jer je događanje započelo sajmom. Općina Plitvička jezera i camping resort Plitvice predstavili su aktivan odmor, netaknutu prirodu kako bi budući posjetitelji doživjeli savršenu harmoniju mira, prekrasnih pogleda i raznih sadržaja. U sklopu sajma posjetitelji su mogli uživati u degustacijama brojnih domaćih proizvoda među kojima se istaknuo Dida Boža. Naime upravo ovi pekmezi zaslađuju život najmlađima koji godinama kasnije tijekom odrastanja i života podsjećaju na bezbrižno djetinjstvo i obiteljsku skrb pa je i to simbolička poveznica s Klubom roditelja prijevremeno rođene djece Palčići za koji se ova manifestacija i održala. City modus osnovan je 2017.godine kao platforma za mlade, neafirmirane hrvatske dizajnere, ali i one već dobro poznate brandove kako bi se prezentirao i hrvatski dizajn . Nakon sajma uslijedila je modna revija, a svoje kolekcije pokazali su: Dreychl, Cyber look, Ivana nakit , Irina dukse, Bea dizajn, Lucija Vrcić, Maars modni atelijer, SWY, Lumi, Anetdecor, Ivana Loli, Cvita nakit, IB Bags, Adored bags, Pia kreativa, Flores bags, Bookica, Rosea kids, AB fashion, Ana kravat, Charms, Salon vjenčanica Exclusive, Toga dizajn čije su kreacije nosila i brojna poznata imena iz svijeta politike, kulture te medija također s ciljem potpore Klubu roditelja nedonoščadi Palčići.
Milanka Opačić
Pozornicom su prošetale Milanka Opačić, Korana Gvozdić, Josipa Pavičić, Ivana Delač, Gordana Rusak, Klaudija Bubalo, Hana Hadžiavdagić Tabaković, Katarina Milković, Miss Grada Zagreba Tara Begedin i Miss Zagrebačke županije Ema Helena Vičar i brojne druge žene u znak podrške.
Organizatorice ovog lijepog događanja Iva Loparić Kontek i Hana Tabaković Baksa posebno su zahvalile na potpori i pokroviteljstvu gradu Velika Gorica i gradonačelniku Krešimiru Ačkar, Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, CIOS grupi, Hrvatskoj pošti te brojnim hrvatskim županijama ,gradovima i općinama na pokroviteljstvu. Program je vodila Petra Meštrić, a nastupili su Jacques Houdek, Vanessa Kralj i Andrea Šušnjara.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.