Rovinj postaje epicentar gradnje! Otkrijte tajne Masters of Building Fair!
MBF je okupio predstavnike 12 industrija, a panelisti su ugledni stručnjaci i predstavnici gospodarstva koji će dijeliti svoje uvide i najbolje prakse iz Hrvatske i svijeta.
Danas je u Rovinju otvoren Masters of Building Fair, događaj posvećen umrežavanju, razmjeni informacija o stanju na tržištu i uvidima u svjetske trendove. Ova važna konferencija okupila je investitore, developere, arhitekte, agencije za nekretnine, građevinsku operativu, proizvođače i trgovce, financijske stručnjake, osiguravatelje, konzultante tehničkog, ekonomskog i pravnog usmjerenja, kao i stručnjake iz područja tehnologije i informacijske tehnologije iz cijele regije. Događaj traje do 12. listopada, a očekuje se da će privući tisuće posjetitelja koji žele saznati više o najnovijim trendovima i tehnologijama u industriji.
Otvorenje ovog susreta donositelja odluka započelo je svečanim programom na kojem je direktorica platforme Building.hr i Masters od Building Faira, Maja Borovina Frankić pozdravila sve okupljene i zahvalila kolegama, suradnicima, prijateljima, partnerima, panelistima i izlagačima što su prepoznali ovaj Masters of Building Fair. U ceremoniji otvaranja sudjelovali su ugledni gosti i stručnjaci iz različitih područja, a predsjednik Gradskog vijeća Grada Rovinja Emil Nimčević i državna tajnica iz Ministarstva turizma i sporta Monika Udovičić svojim su govorima istaknuli važnost ovog gospodarskog događaja za razvoj 12 industrijskih sektora.
“Ponosan sam što je upravo grad Rovinj domaćin ovako važnog događaja ne samo za Hrvatsku, već i za cijelu regiju i što na jednom mjestu okuplja stručnjake koji osiguravaju održiva rješenja koja odgovaraju potrebama zajednice, unapređuju kvalitetu života i štite naš okoliš. Takav pristup omogućuje integraciju različitih perspektiva i inovacija, da gradimo funkcionalnije i prilagodljivije prostore za našu budućnost. Siguran sam da će upravo ovaj skup ne samo dati razvoj novim idejama, nego naći i konkretna rješenja”, izjavio je Emil Nimčević, predsjednik Gradskog vijeća Grada Rovinja.
“Događaji poput ovog imaju ključnu ulogu u povezivanju sektora, poticanju dijaloga i razmjenu mišljenja između stručnjaka, investitora i svih uključenih dionika. Ova je platforma izvrsno mjesto za razmjenu inovacija, ali i za suočavanje s izazovima s kojima se industrija suočava. Niz projekata u Hrvatskoj jasno pokazuju kako se krećemo prema održivom, ali i globalno konkurentnom turizmu. Ovakvi rezultati ne bi bili mogući bez dobre suradnje privatnog i javnog sektora te su ovakvi događaji savršena prilika za stvaranje partnerstava koja mogu transformirati cijeli ovaj sektor, mjesto gdje se inspiriramo i mjesto gdje možemo vidjeti kako će naša okolina izgledati u budućnosti”, izjavila je državna tajnica iz Ministarstva turizma i sporta Monika Udovičić.
Masters of Building Fair svojim je predavanjem započeo i glavni govornik Karim Rashid, jedan od najprepoznatljivijih i najutjecajnijih dizajnera današnjice. U svojem je predavanju govorio o svojoj viziji dizajna budućnosti, ali i o filozofiji koja stoji iza njegova stvaranja. U svojem inspirativnom govoru Rashid je istaknuo da za njega dizajn nije samo proces kreiranja proizvoda ili prostora, već duboko prožeto iskustvo koje oblikuje način na koji ljudi doživljavaju svijet. Smatra da dizajn nije samo estetska kategorija, već alat koji može poboljšati kvalitetu života i svakodnevna iskustva.
Rashid je naglasio kako je suvremeni dizajn ključan za unapređenje interakcije između čovjeka i objekta, gdje funkcionalnost, estetika i emocije moraju biti u skladu. Dizajn budućnosti, prema njemu, neće biti vezan samo uz materijalne aspekte, već će biti digitaliziran, fluidan i organski, prilagođen individualnim potrebama svakog korisnika. U budućnosti, smatra Rashid, dizajn će se sve više usmjeravati na personalizaciju i održivost, pri čemu će biti usmjeren na smanjenje otpada, pametnu upotrebu resursa i stvaranje proizvoda koji traju.
Osim predavanja, Masters of Building Fair nudi bogat program panel rasprava i prezentacija, gdje će se stručnjaci iz različitih područja podijeliti svoja iskustva i znanja. Sudionici će imati priliku sudjelovati u raspravama o aktualnim temama poput zelenijem pristupu za gradove budućnosti, luksuznim nekretninama u globalnom kontekstu, ulozi turizma u urbanoj sanaciji, energetskoj strategiji, zelenoj tranziciji, ulozi radne snage u gospodarskom razvoju, implementaciji umjetne inteligencije u građevinarstvu, i ostalim. MBF će pokriti široki spektar tema, uključujući makroekonomske i geopolitičke trendove, tehnološke inovacije, financijske strategije projekata, teme iz područja prava, aktualne novitete poput ESG, AI i BIM-a i druge relevantne aspekte industrije. Osim toga, MBF nudi i jedinstvenu priliku za posjetitelje da istraže inovacije i proizvode vodećih tvrtki u industriji. Na izložbenom dijelu će se predstaviti niz izlagača koji će prikazati najnovije tehnologije, materijale i rješenja koja pridonose održivom razvoju i poboljšanju kvalitete života u urbanim sredinama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.