Najstariji prikaz poljupca dolazi iz Brazila, pećine Pedra Furada i star je nevjerojatnih 12.000 godina! Pronađeni ostaci prvog ruža na svijetu stari su oko 8.000 godina i potiču iz Mezopotamije. Dakle, najmanje 8 tisućljeća čekali smo da se ova dva fenomena – poljubac i karmin – sprijatelje. Zahvaljujući renomiranim stručnjacima iz Avonovog laboratorija, od danas su ruž i poljubac najbolji prijatelji. Naime, najnoviji ruž Lip Stylo iz Power Stay kolekcije, otporan je na sve izazove, a prvenstveno na poljupce.
Zar to nisu sjajne vijesti?
Naposljetku, u svojoj torbici možeš imati posljednju riječ znanosti o njezi ljepote. Lip Stylo ruž kreiran je sa specifičnim uglastim vrhom za preciznost, dugo izgleda kao da je tek nanesen, a njegova nezaustavljiva izdržljivost neće te iznevjeriti tijekom najmanje 10 sati! Ovaj savršeni ruž nanosi se jednim preciznim potezom, a u ponudi je čak 10 nijansi: Coral Queen, Blush Courage, Prima Pink, Main Character Mauve, Faisty Fawn, Tawny Triumph, Amber Goddess, Force of Fire, Crimson Legacy, Model Maroon.
Inovativna formula ruža Lip Stylo pruža lagan osjećaj, čineći usne mekim i nježnim, a raskošne i bogate mat nijanse traju dugo bez razmazivanja i pucanja, ostavljajući te s osjećajem komfora tijekom cijelog dana. Od sada, naglasi svoje usne i daj im neograničenu moć prilikom stresnog radnog dana, uživanja u vikendu, sastanka (sa strasnim poljupcem, razumije se), pa čak i tijekom odlaska na trening!
Jesi li spremna za savršen ruž, otporan na sve izazove? Ako jesi, naruči ga još danas i potraži svoju savršenu nijansu na Avon stranici www.avon.hr. Uživaj u posebnoj ponudi povodom lansiranja: ako naručiš dva ruža Lip Stylo cijena za svaki bit će 6,19 €, dok je cijena za samo jedan 8,20 €.
I ne zaboravi da je Avon kompanija brend za njegu ljepote žene koja je svjesna svoje snage i zna da može ostvariti sve što zamisli. Avon inspirira njeno samopouzdanje i pruža joj mogućnosti da ostvari svoj puni potencijal. Od prodaje svakog Avonovog proizvoda, ova kompanija podržava žene širom svijeta.
Ljeto nas zove na opuštanje, ali i na male beauty rituale koji nas prate kroz svaki sunčan dan – od jutarnjih mirisnih momenata do večernjih make-up osvježenja. Bez obzira na to planirate li bijeg na more, vikend u gradu ili večernje šetnje uz rivu, jedno je sigurno: pravo je vrijeme za dobar beauty shopping!
Jennifer Lopez ponovno je zapalila Instagram – ali ne plesnim pokretima, već iskrenim odgovorima na komentare koji pod znak pitanja stavljaju autentičnost njezine kozmetičke linije JLo Beauty. Nakon što je brand lansiran 2021., bilo je onih koji su sumnjali koristi li ga sama Jennifer ili je riječ tek o još jednom celebrity projektu bez stvarne vrijednosti.
Šuškanja su se pretvorila u uzbuđenje – od 31. srpnja u prodaji je novi parfem koji će promijeniti vašu predodžbu o slavnim mirisima. Najnježniji i najromantičniji do sada, Plush Vanilla donosi aromu koja mami osjećaje i budi najskrivenije uspomene.
Kad pomislimo na ljetne mirise, u glavi nam se najčešće pojavljuju lagane note citrusa i osvježavajuće naznake morske soli. No Armani ovaj put ruši ustaljene okvire – novi parfem Cuir Nu donosi sasvim drugačiju priču. Ovaj miris nije za svakoga jer ne traži da bude tek prolazni povjetarac ljeta, već da ostane duboko utkan u kožu i duh, poput skrivene tajne koju samo rijetki znaju čuti.
Nema ljepšeg prizora od djece koja se bezbrižno igraju pod suncem, s osmijehom na licu i pijeskom među prstima. No ono što mnogi zaboravljaju je da upravo tada, dok uživamo u tim malim trenucima sreće, dječja koža trpi nevidljive, ali itekako stvarne udarce.
U svijetu u kojem se modni statementi ne govore – nego žive – Marko Grubnić ponovno je dokazao zašto s pravom nosi titulu jednog od najstiliziranijih muškaraca domaće scene. Na nedavnom večernjem izlasku u ambijentu okupanom neonskim svjetlima, Marko je zablistao u besprijekornom bijelom odijelu koje je, iako minimalističko, bilo sve samo ne dosadno. No, prava zvijezda ovog looka bila je – ogrlica. Ali ne bilo kakva. Riječ je o ekskluzivnoj long necklace - Metal & lambskin, gold & black ogrlici modne kuće Chanel, modnom trofeju za kojim uzdišu sve fashionistice – i to s dobrim razlogom.