MINT club & more, vrlo se brzo istaknuo kao nezaobilazna adresa kada je u pitanju jedinstvena i vrhunska zabava, koja čim zakoračite – vodi u svijet nevjerojatnih akrobacija, očaravajućeg ambijenta i iznimne fuzijske gastronomske ponude. Jedinstveni koncept zabave koji posljednjih godina Zagreb svrstava među najpoželjniju destinaciju zabave, od ove jeseni pripremio je novi, još atraktivniji Cabaret dinner show.
Talentirani plesači, pjevači, glumci i akrobati do sada su zabavili već više od sto tisuća gostiju iz cijele regije, a ove jeseni iz Mint umjetničke radionice stiže nova glazbeno – scenska poslastica. Drugačija dimenzija zabave upotpunjena vrhunskom kostimografijom, scenografijom, svjetlosnim i zvučnim efektima te raznim tehnološkim novitetima ovaj show čini jednim od top 5 Dinner predstava na svjetskoj sceni. Jedinstveni Cabaret show na ovom podneblju za kojeg se karte traže i izvan naših granica, ulazi u četvrtu sezonu, a posebnost dodaje i činjenica da iz godine u godinu jača produkcijski te brojem i kvalitetom izvođača. Uz hrvatske izvođače dio ansambla čine i umjetnici koji dolaze sa svih strana svijeta: Ukrajina, Italija, Slovenija, Argentina. Tu su također i prepoznatljiva imena hrvatske glumačke i glazbene estrade, plesači, akrobati te glazbenici. Široka paleta plesača i izvođača, raznih stilova i mogućnosti od baleta, hip hop i jazz plesne scene pa sve do burlesque, akrobata i aerial izvođača, svaki na svoj način plesnim izričajem i drugim vještinama pridonosi ovom showu koji garantira vrhunsku zabavu. Mario Jukić, režiser i koreograf Mint Cabareta, zaslužan je za sve ideje i novitete koje će Mint ove jeseni predstaviti.
Ove sezone kreativni tim vodi nas kroz zanimljivu priču koja se događa u hotelu, popraćeno raznim zapletima i raspletima kroz 3 čina. Raznolikost i nepredvidivost točaka je ono što čini ovu predstavu zanimljivom i uzbudljivom, a interakcija s publikom donosi nove doze adrenalina kreirajući posebnu atmosferu. Razne teme, filmski likovi i priče, vatra, letenje samo su dio atraktivnih scena koje će vas dočekati i iznenaditi.
Za sve posjetitelje koji žele doživjeti nešto drugačije od klasičnog izlaska, zagrebačka Trešnjevka i ulica Florijana Andrašeca 14, idealna su stanica dobrog provoda i neizbježno mjesto na karti “must see” grada Zagreba. Dođite i uvjerite se zašto je program Cabaret showa do sada pogledalo više od sto tisuća ljudi.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.