Nakon hvaljenih prethodnih izdanja, novi album otvara i novo poglavlje za Kensington Lima. Bend donosi osam pjesama koje su većinom snimljene “live” u studiju, hvatajući sirovu energiju i emociju. Uz minimalno nadosnimavanja, pjesme prenose spontanost, atmosferu i duh bendovske sinergije, oslanjajući se na bogate melodije, vokalne harmonije i sviračku raznovrsnost, dok istovremeno potvrđuju status benda koji se ne boji eksperimentirati i izaći iz vlastitih okvira.
“Treći i dosad najsiroviji album benda“
Album “The Beat That Saved Our Lives” obilježava povratak korijenima bendovske glazbe, s naglaskom na zvuk uživo, o čemu Josip Radić kaže: “Ovo je treći i dosad najsiroviji album benda. Većina pjesama je snimljena uživo u studiju, s kompletnim bendom koji svira istovremeno, uz minimum nadosnimavanja. Nisu naši stari bili u krivu, ima nešto posebno u tome dok bubanj grmi s gitarama, zato i naslov albuma. Hvala svima koji su svirali i ohrabrivali, nadam se da ćemo uskoro ove pjesme predstaviti i uživo na koncertima – tamo im je i mjesto!“
Naslovna pjesma “The Beat That Saved Our Lives” zajedno s pjesmama poput “Coming Out at Midnight” i “When the Tour Is Over” odražava tematsku i glazbenu srž albuma – sirovi, iskreni i energični zvuk koji se naslanja na tradiciju rocka i americana žanra. Uz Radića, koji potpisuje većinu pjesama, svoj autorski doprinos dali su i Lovorka Sršen te Neven Kolarić.
Prateći videospot spomenutog najavnog singla redateljski potpisuju Anna Moor i Beyond Pines Films, a kako otkrivaju članovi benda, jedina uputa koju su dali redateljima je: “Hoćemo atmosferu s razuzdanih rođendanskih tuluma Freddieja Mercuryja”, što su, kako i potvrđuju, na kraju itekako dobili.
U radu na albumu sudjelovala istaknuta glazbena imena
Uz standardnu postavu benda koju čine Josip Radić, Lovorka Sršen, Davor Capković, Danijel Benko, Karlo Kurtalj i Sven Stažić, album donosi i suradnje s raznovrsnim istaknutim gostujućim glazbenicima. Među njima su Vedran Križan, Vedran Baotić, Toni Starešinić, Mario Klarić, Ana Kabalin i Neno Belan, čiji je prepoznatljivi autorski potpis dodatno obogatio zvuk albuma. Na produkciji su radili Josip Radić, Leo Anđelković, Hrvoje Prskalo, Neno Belan, Vedran Baotić i Mark Mrakovčić, kojem je ovo prva suradnja s bendom nakon zajedničkog rada na prvom albumu Kensington Lima iz 2016. godine.
Kensington Lima – prepoznatljivost na domaćoj glazbenoj sceni
Bend Kensington Lima, predvođen Josipom Radićem, posljednjih godina etablirao se kao jedan od najzanimljivijih rock’n’roll aktera na domaćoj glazbenoj sceni. Dosadašnja dva albuma donijela su im pozitivne osvrte i publike i kritike, kao i priznanje u obliku nagrade Rock&Off za rock album godine (2021.). Uz matični bend, Radić je aktivan i kao autor pjesama niza hrvatskih izvođača.
Uz novi album i singl “Coming Out at Midnight”, bend uskoro najavljuje i nadolazeće koncerte na kojima će publici uživo predstaviti pjesme koje, kako sami kažu, tek tada u potpunosti oživljavaju.
Album “The Beat That Saved Our Lives” je od 4. listopada dostupan na svim digitalnim streaming platformama: https://levelmusic.lnk.to/uxoncL
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.