Nakon niza izuzetno uspješnih singlova koji su svi redom osvajali vrhove radijskih top lista, poznati glazbenik Igor Delač objavio je svoj novi singl “Godine prolaze“. Ova radiofonična i emotivna pjesma istražuje temu gubitka i prolaznosti vremena, a retro zvuk inspiriran glazbom 80-ih prikazuje Delača u potpuno novom svjetlu. Njegov prepoznatljivi, moćan glas i iznimna vokalna izvedba još jednom potvrđuju njegov status jednog od vodećih izvođača domaće glazbene scene. Pjesmu potpisuje Igorov provjereni autorsko-producentski tim Hit Factory, koji stoji iza svih njegovih dosadašnjih uspješnica. Moderni aranžmani i vrhunska glazbena produkcija za koju je zaslužan mladi i iznimno talentirani producent Ivan Zečić, osigurali su da Delačevi singlovi neprestano osvajaju top liste i što je najvažnije, srca brojne publike.
Pjesma “Godine prolaze” evocira nostalgične uspomene i snažno utjelovljuje osjećaje gubitka i spoznaju prolaznosti vremena te nemogućnosti povratka na staro. Slušateljima donosi duboku osobnu priču o ljubavi i ranama iz prošlosti koje vrijeme ne može izliječiti. Gotovo svatko od nas nosi u sebi sjećanje na neki gubitak – bilo da je riječ o ljubavi, prijateljstvu ili dragim osobama. Vjerujemo da će pjesma „Godine prolaze” dirnuti u srce brojne slušatelje koji će se u njoj pronaći ili s njom poistovjetiti.
“Retro prizvuk 80-ih savršeno se uklapa u priču pjesme o ljubavi koja ostaje snažna i nezaboravljena unatoč proteku godina. Željeli smo prikazati i istaknuti univerzalne emocije koje svi nosimo, dok nas glazba vraća u neka prošla, ali još uvijek živa vremena. Radi se o osjećajima koji nas prate kroz život – sjećanju na nekoga tko je otišao, koji više nije s nama, ali zauvijek ostaje u našem srcu i mislima. Bez obzira radi li se o gubitku ljubavi, prijateljstva ili drage osobe, pjesma naglašava da vrijeme ipak ne može izliječiti sve rane. Neke ljubavi ili osobe jednostavno ostaju neizbrisive. Pjesma „Godine prolaze” za mene ima posebnu težinu. U nju sam ugradio svoje najdublje iskrene emocije.” – istaknuo je Delač.
Pjesma “Godine prolaze” dostupna je na svim digitalnim platformama. Prateći videospot u režiji Zdravka Valentina, kroz kombinaciju crno-bijelih i kolor kadrova, dodatno pojačava i dočarava emotivnu dubinu i dramatiku pjesme.
Navikli smo ga gledati s kapom. Crna, bež, šilterica, beretka – sve su one bile dio njegovog vizualnog potpisa. Antonio Krištofić bez kape? Do nedavno nezamislivo. A onda se dogodila – transformacija. Jedna fotografija, jedno sunčano popodne, i jedan pjevač koji je, doslovno, skinuo sve što mu je do tada (barem simbolično) stajalo na glavi. Rezultat? Komentari pljušte, srca gore, a Antonio... Antonio blista.
Nitko ne zna prirediti spektakl poput Beyoncé. A kada se slavna diva odluči oprostiti od turneje – to ne čini tiho. Posljednja večer svjetske turneje Cowboy Carter u Las Vegasu iznenada se pretvorila u večer nostalgije, oduševljenja i suza radosnica: Destiny’s Child ponovno su zajedno zakoračile na pozornicu.
Nakon godina pada popularnosti, gitarom vođeni izvođači poput Sleep Tokena i Wet Lega vraćaju rock na velika vrata, dok TikTok pomaže i legendama da ponovno osvoje publiku.
Postoje večeri koje se ne mogu opisati riječima – mogu se samo osjetiti. Varaždinski Trg fontana ove je subote bio upravo takvo mjesto: pozornica na otvorenom, pod zvjezdanim nebom, ispunjena glazbom, emocijom i snažnim vibracijama zahvalnosti. U središtu svega – Coolins, hrvatski pop pjevač i kantautor, koji je svoj 32. rođendan odlučio proslaviti onako kako najbolje zna – pjesmom.
Kad ljeto polako počne spuštati zastor, a gradom se počnu šuljati prve naznake jeseni, Zagreb će na dva dana ponovno zabljesnuti u ritmu elektroničke ekstaze. Fair Fest 2025, dvodnevni festival koji 12. i 13. rujna osvaja Zagrebački velesajam, donosi spektakularan spoj glazbe, svjetla i energije. Headlineri? Steve Aoki, Scooter, Indira, Vanillaz i domaća DJ krema. Lokacija? Velesajamska Pyramids Arena – novo svetište svih koji vjeruju da je glazba najčišći oblik slobode.
Postoje trenuci koji nadilaze stvarnost, zvuk koji ostaje u grudima još danima nakon zadnjeg beata, i svjetla koja ostave trag na nebu – ali i u sjećanju. ULTRA Europe 2025 nije bio samo festival. Bio je iskustvo. Emocija. Puls cijelog ljeta, sabijen u sedam dana glazbene ekstaze na Jadranu.
Zamislite ovo: plovidbu povijesnim brodom tijekom zlatnog zalaska, elektronske ritmove koji lagano titraju u zraku, čašu vina u ruci i osjećaj da ste dio nečeg doista posebnog. Samo večer kasnije, na rubu stijena iznad mora, u kamenom amfiteatru s najljepšim pogledom na Jadran – stotine tijela u pokretu pod zvjezdanim nebom, u ritmu glazbe koja ne prestaje.
Zamislite da zakoračite u prostor i odmah osjetite nešto neuhvatljivo, ali snažno – toplinu koja vas zagrli, tišinu koja smiruje, ili možda blagu nelagodu koja vas natjera na razmišljanje. Ta prva, tihi susret između nas i prostora nije plod slučajnosti. To je emocija prostora – nevidljiva sila koja oblikuje naš doživljaj i odnose s mjestima u kojima živimo i radimo. U današnjem svijetu prepunom užurbanosti i vizualnih podražaja, ta emocionalna povezanost s prostorom postaje dragocjeni oslonac i izvor unutarnjeg mira.
Zamislite grad koji govori fotografijom. Grad koji ne skriva nesavršenosti, nego ih grli. Koji šapuće prošlost, a istovremeno diše budućnost. Ovog ljeta, upravo takav Zagreb možete doživjeti kroz objektiv Damira Fabijanića — jednog od najvažnijih hrvatskih fotografa, koji je gradske skele pretvorio u svoja izložbena platna.
Na granici gdje planine ljube more, a mirisi lavande i soli lebde zrakom poput uspomene koja još traje, smjestio se One&Only Portonovi — destinacija koja ne traži da je opišete, već da je osjetite. U Crnoj Gori, zemlji u kojoj su dani obasjani suncem, a večeri obavijene elegancijom, One&Only Portonovi nije samo hotel. On je ritam. On je stanje duha.