Revolucija znanja dolazi u Zagreb: Ne propustite Game Changer 3.0 s 120 vizionara i 1.500 posjetitelja!
Game Changer 3.0 u Zagrebu nudi jedinstveno iskustvo s 120 vrhunskih govornika, raznolikim programima i prilike za umrežavanje s više od 1.500 sudionika.
Spremite se za nezaboravno iskustvo jer treće izdanje Game Changer konferencije u Zagrebu ruši sve rekorde! U jednom danu, čak 120 briljantnih umova izaći će na pozornicu kako bi podijelili revolucionarne uvide u ubrzani napredak tehnologije, trendove koji oblikuju našu budućnost i prilike koje već danas možete iskoristiti.
10. listopada u Cinestar / Z Centru, Game Changer vraća se veći i bolji nego ikad prije! Pripremite se na nevjerojatne inovacije, užarene debate o smjeru razvoja tehnologije i vizionarske priče onih koji su uspješno lansirali svoje startup projekte—i to je tek početak!
Ova konferencija nije samo događaj; ovo je mjesto gdje ćete investirati u svoje znanje, poslovni rast i osobni razvoj.
Od umjetne inteligencije, Web3, e-trgovine i gamifikacije do kibernetičke sigurnosti i velikih podataka, pokrivena su najvažnija tehnološka područja današnjice. Kroz različite perspektive tehnoloških lidera, korporativnih stručnjaka i kreativnih inovatora, pružit će vam neprocjenjive uvide i svjež pogled na glavne trendove u industriji.
Pridružite nam se kako biste slušali predstavnike vodećih globalnih tehnoloških kompanija, kao i vizionare iz lokalnog i regionalnog okruženja—lidere u tehnologiji, medijima i kreativnim industrijama, te osnivače inovativnih startupova.
Samo na Game Changeru možete iskusiti istinsku transformaciju znanja i perspektive. Ovo je događaj koji nećete pronaći na streaming platformama—jedinstveno iskustvo koje morate doživjeti uživo.
U zagrebačkoj CineStar Areni IMAX® održana je dugo očekivana ekskluzivna premijera najspektakularnijeg akcijskog filma godine – „Nemoguća misija: Konačna odmazda”.
Postoje mirisi koji ne nestaju lako. Oni koji se uvuku u vlakna, ostanu skrivani unutar slojeva omiljene majice, sportske odjeće, ručnika ili posteljine. Prividno nestanu, ali se uvijek iznova vraćaju. No sada postoji rješenje koje ne prikriva – nego djeluje dubinski i beskompromisno. Rješenje koje miris svježine pretvara u trajno iskustvo: Sanytol sredstvo za dezinfekciju rublja.
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Na ekskluzivnom događaju koji je organizirao HELLO! magazin u impresivnom prostoru Laube, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnim tematskim kutcima koje su pripremili partneri večeri. Svaki kutak bio je pažljivo osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo, od luksuznih mirisa do najnovijih automobilskih inovacija.
Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji svježa i inovativna iskustva brenda. Kampanja je prvi put predstavljena 2011. godine kao prvi primjer personalizacije te vrste u industriji, omogućivši vam da umjesto logotipa na boci Coca-Cole pronađete vlastito ime.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
Samo sedam žena na svijetu smije nositi bijelo u prisutnosti pape, prema tradiciji koja se na talijanskom zove "il privilegio del bianco", odnosno "privilegij bijele boje"